Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Kan me die dag nog zo goed herinneren, maar eigenlijk nauwelijks dat de dag daarna Koninginnedag was. Toch?

Ik heb precies hetzelfde, al was ik 13 toen dus misschien niet zo heel gek. ;c Bizar trouwens hoe dramatisch slecht de tweede seizoenshelft is verlopen dat seizoen. Stond zeker geen slecht team met o.a. Gomes, Alex, Cocu, Farfán en Koné.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Jong moet absoluut weg, maar ik kan me niet voorstellen dat daar interesse voor is.

Verder S. de Jong, Guardado, Willems, Arias en evt. Maher en Pasveer.

Van Ginkel kopen, en nog een vleugelspeler, twee backs en evt een spits.

Zoet

Jurjus

Koopmans

Troupee

Brenet

Isimat

Schwaab

Moreno

De Wijs

Haps

Hendrix

Ramselaar

Van Ginkel

Propper

Rosario

Gudmunsson

Pereiro

Lozano

Locadia

Lammers

Bergwijn

Mahi/Hasselbaink?

Kan even geen betere aankopen verzinnen maar ik hoop dat Brands met iets leuks komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die oekrainier is er ook nog een jaar toch?

Op [papier zo wel een geil middenveld hoor...

Die lozano moet toch al 10mil kosten? Denk niet dat jullie dat gaan betalen.

Volgens mij optie op tweede seizoen, maar ik denk niet dat City en Zinchenko zin hebben in nog zo'n seizoen. Van mij mag hij nog een seizoen blijven want talent heeft ie zeker.

Lozano verwacht ik ook niet, maar ik kan zo ff geen andere namen noemen. De vleugels zijn momenteel de zwakste posities dus daar moeten wel wat miljoenen in geïnvesteerd worden.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Jong moet absoluut weg, maar ik kan me niet voorstellen dat daar interesse voor is.

Verder S. de Jong, Guardado, Willems, Arias en evt. Maher en Pasveer.

Van Ginkel kopen, en nog een vleugelspeler, twee backs en evt een spits.

Zoet

Jurjus

Koopmans

Troupee

Brenet

Isimat

Schwaab

Moreno

De Wijs

Haps

Hendrix

Ramselaar

Van Ginkel

Propper

Rosario

Gudmunsson

Pereiro

Lozano

Locadia

Lammers

Bergwijn

Mahi/Hasselbaink?

Kan even geen betere aankopen verzinnen maar ik hoop dat Brands met iets leuks komt.

Afscheid nemen van schwaab en de wijs. Mahi/hasselbaink is echt niet het niveau waar je als PSV zijnde naar op zoek moet lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mahi lijkt me nog best een leuke speler om erbij te hebben. Alleen is hij voornamelijk spits en als je hem haalt schrijf je Lammers eigenlijk wel af.

Speelt Gudmundsson bij Jong niet meer op de vleugel?

Ik hoop vooral dat Moreno blijft want dat is wel degene die de verdediging nog zeker houdt, als je met Isi-Schwaab elke wedstrijd moet spelen wordt het meer billenknijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Erwin.']Mahi lijkt me nog best een leuke speler om erbij te hebben. Alleen is hij voornamelijk spits en als je hem haalt schrijf je Lammers eigenlijk wel af. Speelt Gudmundsson bij Jong niet meer op de vleugel? Ik hoop vooral dat Moreno blijft want dat is wel degene die de verdediging nog zeker houdt, als je met Isi-Schwaab elke wedstrijd moet spelen wordt het meer billenknijpen.[/QUOTE] Speelt meestal op de vleugel maar kan ook op het middenveld. Multi inzetbaar. Een beetje net als Zinchenko eigenlijk. [quote name='ROEMM']Ik zie Moreno en Zoet wel vertrekken komende zomer @Dysproz , wellicht ook Pröpper nog.[/QUOTE] Ja eens. Ik noemde meer de namen van wie ik hoop dat ze vertrekken. En het vertrek van deze 3 is ook veel moeilijker op te vangen dan het vertrek van de rest. [quote name='Östlund']@Dysproz : ben je werkelijk zo onder de indruk van die Troupee? Ik vind het een overschat backje. Net als Haps dat eigenlijk ook is.[/QUOTE] Het was meer om maar even een naam te noemen die eventueel kan komen. Troupee vind ik overigens wel een leuke back van wat ik van hem gezien heb. In plaats van Haps zie ik ook liever iemand anders maar ik zou zo niet weten wie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mahi is denk ik overschat. Het is geen spits, zeker niet voor een topclub. Als buitenspeler kun je veel beter Larsson hebben imo.

Maar Larsson gaat toch veel te veel moeten kosten? Zeker rond de 7/8 miljoen. Verwacht dat van ginkel ook wel rond dat bedrag gaat kosten. Dan ben je al vrij veel geld kwijt voor maar 2 posities. Geen idee hoe de financiën staan bij PSV, maar kan me voorstellen dat dat wat gortig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie van dit?

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305982

Lijkt mij echt vreselijk zeg.

Ligt er geheel aan. Je moet niet een half team met huurlingen die na een jaar weer gevlogen zijn hebben, maar als je versterking nodig hebt op een positie en je kan zo iemand voor twee jaar huren, of mede-eigenaar zijn oid, dan kan toch goed zijn? Ligt gewoon aan wat de voorwaarden zijn, als het gewoon een jaartje huren is, ben ik niet voor, maar daar ga ik niet vanuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites