Mouko Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Kan me die dag nog zo goed herinneren, maar eigenlijk nauwelijks dat de dag daarna Koninginnedag was. Toch? Ik heb precies hetzelfde, al was ik 13 toen dus misschien niet zo heel gek. ;c Bizar trouwens hoe dramatisch slecht de tweede seizoenshelft is verlopen dat seizoen. Stond zeker geen slecht team met o.a. Gomes, Alex, Cocu, Farfán en Koné. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Hahah oke wat jij wil. Beste comeback ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Beste comeback ooit. Er is niet veel anders op te zeggen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Wie moet/gaat er weg? Waar moet er wat bij? Zeg het maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 De Jong moet absoluut weg, maar ik kan me niet voorstellen dat daar interesse voor is. Verder S. de Jong, Guardado, Willems, Arias en evt. Maher en Pasveer. Van Ginkel kopen, en nog een vleugelspeler, twee backs en evt een spits. Zoet Jurjus Koopmans Troupee Brenet Isimat Schwaab Moreno De Wijs Haps Hendrix Ramselaar Van Ginkel Propper Rosario Gudmunsson Pereiro Lozano Locadia Lammers Bergwijn Mahi/Hasselbaink? Kan even geen betere aankopen verzinnen maar ik hoop dat Brands met iets leuks komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Die oekrainier is er ook nog een jaar toch? Op [papier zo wel een geil middenveld hoor... Die lozano moet toch al 10mil kosten? Denk niet dat jullie dat gaan betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 (bewerkt) Die oekrainier is er ook nog een jaar toch? Op [papier zo wel een geil middenveld hoor... Die lozano moet toch al 10mil kosten? Denk niet dat jullie dat gaan betalen. Volgens mij optie op tweede seizoen, maar ik denk niet dat City en Zinchenko zin hebben in nog zo'n seizoen. Van mij mag hij nog een seizoen blijven want talent heeft ie zeker. Lozano verwacht ik ook niet, maar ik kan zo ff geen andere namen noemen. De vleugels zijn momenteel de zwakste posities dus daar moeten wel wat miljoenen in geïnvesteerd worden. 8 mei 2017 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 De Jong moet absoluut weg, maar ik kan me niet voorstellen dat daar interesse voor is. Verder S. de Jong, Guardado, Willems, Arias en evt. Maher en Pasveer. Van Ginkel kopen, en nog een vleugelspeler, twee backs en evt een spits. Zoet Jurjus Koopmans Troupee Brenet Isimat Schwaab Moreno De Wijs Haps Hendrix Ramselaar Van Ginkel Propper Rosario Gudmunsson Pereiro Lozano Locadia Lammers Bergwijn Mahi/Hasselbaink? Kan even geen betere aankopen verzinnen maar ik hoop dat Brands met iets leuks komt. Afscheid nemen van schwaab en de wijs. Mahi/hasselbaink is echt niet het niveau waar je als PSV zijnde naar op zoek moet lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Mahi lijkt me nog best een leuke speler om erbij te hebben. Alleen is hij voornamelijk spits en als je hem haalt schrijf je Lammers eigenlijk wel af. Speelt Gudmundsson bij Jong niet meer op de vleugel? Ik hoop vooral dat Moreno blijft want dat is wel degene die de verdediging nog zeker houdt, als je met Isi-Schwaab elke wedstrijd moet spelen wordt het meer billenknijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Van Peppen als opvolger van Willems Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Gudmundsson speelt bij Jong inderdaad vooral vanaf de vleugel. Lozano verdient ook nog eens 2+ miljoen per jaar, dus die lijkt me niet haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Ik zie Moreno en Zoet wel vertrekken komende zomer @Dysproz , wellicht ook Pröpper nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 @Dysproz : ben je werkelijk zo onder de indruk van die Troupee? Ik vind het een overschat backje. Net als Haps dat eigenlijk ook is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 [quote name='Erwin.']Mahi lijkt me nog best een leuke speler om erbij te hebben. Alleen is hij voornamelijk spits en als je hem haalt schrijf je Lammers eigenlijk wel af. Speelt Gudmundsson bij Jong niet meer op de vleugel? Ik hoop vooral dat Moreno blijft want dat is wel degene die de verdediging nog zeker houdt, als je met Isi-Schwaab elke wedstrijd moet spelen wordt het meer billenknijpen.[/QUOTE] Speelt meestal op de vleugel maar kan ook op het middenveld. Multi inzetbaar. Een beetje net als Zinchenko eigenlijk. [quote name='ROEMM']Ik zie Moreno en Zoet wel vertrekken komende zomer @Dysproz , wellicht ook Pröpper nog.[/QUOTE] Ja eens. Ik noemde meer de namen van wie ik hoop dat ze vertrekken. En het vertrek van deze 3 is ook veel moeilijker op te vangen dan het vertrek van de rest. [quote name='Östlund']@Dysproz : ben je werkelijk zo onder de indruk van die Troupee? Ik vind het een overschat backje. Net als Haps dat eigenlijk ook is.[/QUOTE] Het was meer om maar even een naam te noemen die eventueel kan komen. Troupee vind ik overigens wel een leuke back van wat ik van hem gezien heb. In plaats van Haps zie ik ook liever iemand anders maar ik zou zo niet weten wie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Ik zou voor Ter Avest gaan, dat vind ik dan weer een leuke back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Mahi is denk ik overschat. Het is geen spits, zeker niet voor een topclub. Als buitenspeler kun je veel beter Larsson hebben imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Mahi is denk ik overschat. Het is geen spits, zeker niet voor een topclub. Als buitenspeler kun je veel beter Larsson hebben imo. Maar Larsson gaat toch veel te veel moeten kosten? Zeker rond de 7/8 miljoen. Verwacht dat van ginkel ook wel rond dat bedrag gaat kosten. Dan ben je al vrij veel geld kwijt voor maar 2 posities. Geen idee hoe de financiën staan bij PSV, maar kan me voorstellen dat dat wat gortig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Ze verkopen nog wel een parkeerplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Iemand hier nummer van Brands voor mij? Sinan Gumus, voor een habbekrats op te halen bij Gala. Buitenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 mei 2017 Share Geplaatst 24 mei 2017 Prijzen 16/17: PSV 1 Ajax 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Wat vinden jullie van dit? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305982 Lijkt mij echt vreselijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Hier ben ik ook niet echt blij mee ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Lekker t sletje worden van City en Chelsea enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Wat vinden jullie van dit? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305982 Lijkt mij echt vreselijk zeg. Ligt er geheel aan. Je moet niet een half team met huurlingen die na een jaar weer gevlogen zijn hebben, maar als je versterking nodig hebt op een positie en je kan zo iemand voor twee jaar huren, of mede-eigenaar zijn oid, dan kan toch goed zijn? Ligt gewoon aan wat de voorwaarden zijn, als het gewoon een jaartje huren is, ben ik niet voor, maar daar ga ik niet vanuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten