Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei joostmakaay:

Veerman is het ff kwijt de laatste weken hé? Toch balen dat je niet doorgedrukt hebt op die Vranckx, hadden ze Schouten mogelijk wat aanvallender kunnen laten spelen.

Ja heb dat ook al vaker gezegd. Die nummer 6 en 8 positie zijn gewoon te dun bezet. Al blijkt Vranckx dan weer geen echte 6 te zijn. 

Voor het eerst nu Schouten op 6 gezien, moet zeggen dat het me wel beviel en het was niet eens zijn beste wedstrijd. 

In de competitie kom je er nog wel mee weg, maar overwinter je in Europa heb je gewoon een cv en cvm extra nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei joostmakaay:

Veerman is het ff kwijt de laatste weken hé? Toch balen dat je niet doorgedrukt hebt op die Vranckx, hadden ze Schouten mogelijk wat aanvallender kunnen laten spelen.

17 uur geleden zei The Saint:

Ja heb dat ook al vaker gezegd. Die nummer 6 en 8 positie zijn gewoon te dun bezet. Al blijkt Vranckx dan weer geen echte 6 te zijn. 

Voor het eerst nu Schouten op 6 gezien, moet zeggen dat het me wel beviel en het was niet eens zijn beste wedstrijd. 

In de competitie kom je er nog wel mee weg, maar overwinter je in Europa heb je gewoon een cv en cvm extra nodig. 

Kan nog komen in de winter. Hoorde dat het zeker nog niet definitief van de baan is. Maar zou hem niet halen als 6, zijn sterkte is meer als een 8 (box-to-box).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Gefeliciteerd mannen, ergens wat gelukkig maar uiteindelijk goed omgedraaid. Overigens was dit nou typisch een wedstrijd waarom Joey Veerman nooit meer zal worden dan een middenvelder voor een Nederlandse club.

Eens, niet eens zozeer door z'n speelstijl, maar je ziet zodra hij doordeweeks moet spelen, dat hij in het weekend altijd stukken minder is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

In positieve zin dan neem ik aan? Vind het een hele degelijke voetballer, en denk dat hij nog beter kan zijn als hij geen acrobaat als Ramalho naast hem heeft staan.

Positief ja. Vind het de best voetballende verdediger op de Neerlandsche velden. Jammer dat Boscagli een beetje een schriel mannetje is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima pot zo. Maar wat opvalt is het niveauverschil tussen de invallers. Waar zo'n Pepi prima presteert en Tillman echt goede energie brengt, raak ik gefrustreerd van Van Aanholt en de onkunde bij draver Vertessen. Ook Sambo kan nog niet echt positief opvallen. Maar ja. 0-6. Prima.

Benieuwd hoe lang men nog volhoudt dat we alleen makkelijke tegenstanders hebben gehad. Ik hoop nog 23 duels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei neva:

Prima pot zo. Maar wat opvalt is het niveauverschil tussen de invallers. Waar zo'n Pepi prima presteert en Tillman echt goede energie brengt, raak ik gefrustreerd van Van Aanholt en de onkunde bij draver Vertessen. Ook Sambo kan nog niet echt positief opvallen. Maar ja. 0-6. Prima.

Benieuwd hoe lang men nog volhoudt dat we alleen makkelijke tegenstanders hebben gehad. Ik hoop nog 23 duels.

Vond Pepi eigenlijk niet zo denderend, oogt heel ongelukkig (ook na z'n goal kan er geen lachje vanaf), en ook voor de goal duurt het allemaal net iets te lang nog.

Vertessen die Til nog ff onder vuur neemt is wel echt Vertessen in een notendop hé.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Ajax heeft ook van Heracles gewonnen, en dan hadden jullie ook nog een rode kaart mee na 20 minuten ;c 

En zonder alle gekheid op een stokje, je moet nog tegen de nummer 2, 3, 4, 7, 9 en 10 voor de winterstop. Waarbij je de nummer 8 dus net hebt gehad (Heracles). Denk dat het dan wel terecht is dat men ervan spreekt dat je alleen makkelijke tegenstanders hebt gehad. Desalniettemin is het natuurlijk een hele knappe reeks, en had menig team punten verspeeld (zie Feyenoord). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites