Lazy Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 5 uur geleden zei La Pulga: Met dat CL geld heb je wel Pepi en Lang kunnen binnenhalen, dat is wel een langer termijn Lang is dan ook wel een prima opvolger voor Simons, misschien niet zo goed maar voor zo'n bedrag vindt je die ook niet snel. Ben wel benieuwd wat er met Benitez en Sangare gaat gebeuren nog. Welke CL? Ze moeten nog 2 voorrondes overleven voordat ze in de CL zitten… Ondertussen is PSV lekker bezig met de aanval, maar ga je komend seizoen nog altijd met Ramalho, Teze en Mwene in 🤭 En dan nog de huurdeals. De Ketelaere en Vranckx beide gelinkt als huur zonder optie tot koop. Ik snap dat echt niet… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 1 uur geleden zei Lazy: Welke CL? Ze moeten nog 2 voorrondes overleven voordat ze in de CL zitten… Ondertussen is PSV lekker bezig met de aanval, maar ga je komend seizoen nog altijd met Ramalho, Teze en Mwene in 🤭 En dan nog de huurdeals. De Ketelaere en Vranckx beide gelinkt als huur zonder optie tot koop. Ik snap dat echt niet… Ze willen koste wat kost voor de kampioenschap gaan. Wat te begrijpen is, maar je kan nu beter uitspreken dat je een ‘‘rebuilding-phase’ in gaat. Alleen dat verhaal kan je Bosz natuurlijk ook niet verkopen. Ramalho, Teze en Mwene, maar wat dacht je van Baumgartl, Obispo en Oppegard. En ik zie Veerman ook nog wel vertrekken. Lekker middenveld heb je dan ook. Guti, Sangaré, Veerman, Xavi allemaal weg. Lekker met Guus Til en wat jonge knapen van Jong PSV het nieuwe seizoen in. Die CL-groepsfase kan je alvast wegstrepen, want voor die tijd komt de markt toch niet op gang voor PSV. En met dit materiaal kom je de voorrondes van de Europa League al niet door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Niet zo negatief joh, inmiddels hebben jullie een hele goede trainer en staat er een hele goede voorhoede. Verdedigend kan er zeker nog wel wat bij en ook als CVM moet er eentje Guti vervangen. Volgens mij waren het redelijk makkelijke tegenstanders die je in de voorrondes tegen kon komen dus dat is prima te doen. als die Belg komt, let dan wel op dat hij volgend seizoen dan weer weg is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Niet zo negatief joh, inmiddels hebben jullie een hele goede trainer en staat er een hele goede voorhoede. Verdedigend kan er zeker nog wel wat bij en ook als CVM moet er eentje Guti vervangen. Volgens mij waren het redelijk makkelijke tegenstanders die je in de voorrondes tegen kon komen dus dat is prima te doen. als die Belg komt, let dan wel op dat hij volgend seizoen dan weer weg is Iets met ‘op papier’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Psv dus bezig met de Ketelaere lees ik. Als die zijn vorm van Brugge weer kan vinden wel echt prima speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Maar als het huur is heb je er weer geen hol aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 1 uur geleden zei neva: Maar als het huur is heb je er weer geen hol aan. Ik denk dat PSV weinig keus heeft op het moment, totdat ze de miljoenen van Sangaré ontvangen of spelers zoals Ramalho en Baumgartl van de loonlijst af weten te krijgen, zal er niet zomaar met miljoenen gesmeten kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Vraag me nog steeds af wat met dit geld is gebeurd 2019-20 105 miljoen aan uitgaande transfers, 35 inkomend 2020-21 10 uit, 17 in 2021-22 53 uit, 14 in 2022-23 94 uit, 10 in Snap dat corona heftig was, maar zoveel poen.. zo slecht kan PSV er toch niet voor staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 PSV speelt natuurlijk wel al lange tijd geen Champions League, terwijl daar wel op begroot is dat dat eens in de twee jaar gehaald wordt. Dan moet je al gauw een gat dichten. Daarnaast denk ik dat PSV ook transferresultaat begroot, gegeven alle andere fratsen die zijn uitgehaald rondom het stadion enkele jaren geleden. Dan hakt zo’n coronacrisis er al snel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Zal niet het hele gat dichter, maar hebben ze ook niet relatief veel geld uitgegeven aan huursommen? Of is dat meegenomen? En wellicht zijn ze die eerdere vage financiele contructies met de gemeente aan het terugbetalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Op 17-7-2023 om 00:55 zei neva: Vraag me nog steeds af wat met dit geld is gebeurd 2019-20 105 miljoen aan uitgaande transfers, 35 inkomend 2020-21 10 uit, 17 in 2021-22 53 uit, 14 in 2022-23 94 uit, 10 in Snap dat corona heftig was, maar zoveel poen.. zo slecht kan PSV er toch niet voor staan? Volgens mij was het Corona verlies onder de streep van PSV veruit het grootst van de Top 3 en was er geen compensatie voor de fans. Geeft wel aan dat er financieel wellicht wat gaten gedicht moesten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 PSV is weer lekker aan het gokken geblazen. 12 miljoen voor Vranckx, flinke smak geld weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: PSV is weer lekker aan het gokken geblazen. 12 miljoen voor Vranckx, flinke smak geld weer hoor. Tja, als het weer niet lukt om de CL te halen verkopen ze waarschijnlijk de lucht boven het stadion of het trainingscomplex om weer boven jan te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 9 minuten geleden zei ElMarcos: Tja, als het weer niet lukt om de CL te halen verkopen ze waarschijnlijk de lucht boven het stadion of het trainingscomplex om weer boven jan te komen. Het is toch belachelijk hoe die club gerund wordt zeg, oioioioi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Zijn we weer lekker aan het trollen jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Vind het ook weer veel geld, maar moet 1 op 1 de vervanger worden voor Sangaré. Daar zul je toch wel 25M voor krijgen, dus dat streep je dan tegen elkaar weg. Ken die Vrancxk niet zo goed, maar was wel een talentvolle jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 21 minuten geleden zei Erwin.: Zijn we weer lekker aan het trollen jongens? Gedeeltelijk, maar ik verbaas mij wel dat PSV deze zomer zoveel geld kan investeren na het mislopen van Champions League meerdere jaren op rij. Zeker in combinatie met het geleden verlies door Corona. Zelfs na de verkopen van Madueke en Gakpo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Zonder enige kennis van zaken een hoop aannames als waarheid aannemen, oioioioi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Dus we mogen hier nergens over praten behalve als het bevestigd is door een partij? Of tellen doorgaans goed geinformeerde journalisten nog wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Dus we mogen hier nergens over praten behalve als het bevestigd is door een partij? Of tellen doorgaans goed geinformeerde journalisten nog wel? Alleen als het van Rik Elfrink komt denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Dus we mogen hier nergens over praten behalve als het bevestigd is door een partij? Of tellen doorgaans goed geinformeerde journalisten nog wel? Zeg ik dat ergens? Als je teksten als "Het is toch belachelijk hoe die club gerund wordt zeg" plaatst kun je toch verwachten dat dit niet serieus genomen zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: Zeg ik dat ergens? Als je teksten als "Het is toch belachelijk hoe die club gerund wordt zeg" plaatst kun je toch verwachten dat dit niet serieus genomen zal worden. Nee dat zeg je nergens. Daarom vraag ik het ook Maar het is toch wel duidelijk dat die opmerking niet serieus is of niet? Daarnaast is het wel een onderwerp dat door vele journalisten ook al vaker besproken is. Zeker in combinatie met het 'gokken' van PSV op CL voetbal ieder seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Nee dat zeg je nergens. Daarom vraag ik het ook Maar het is toch wel duidelijk dat die opmerking niet serieus is of niet? Daarnaast is het wel een onderwerp dat door vele journalisten ook al vaker besproken is. Zeker in combinatie met het 'gokken' van PSV op CL voetbal ieder seizoen Waar is dit op gebaseerd? PSV begroot vrijwel nooit op Champions League (en onder Toon Gerbrands al helemaal niet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 5 minuten geleden zei joostmakaay: Waar is dit op gebaseerd? PSV begroot vrijwel nooit op Champions League (en onder Toon Gerbrands al helemaal niet). PSV begroot volgens mij gewoon op eens in de twee jaar Champions League hoor. In ieder geval gebeurde dat recent nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 5 minuten geleden zei joostmakaay: Waar is dit op gebaseerd? PSV begroot vrijwel nooit op Champions League (en onder Toon Gerbrands al helemaal niet). Dat is wat Gerbrands zegt ja. Verschillende artikelen laten wel andere inzichten zien. Zie citaat uit onderstaand artikel. (Maar dit is niet bevestigd door een partij dus er zal wel zonder enige kennis van zaken aannames als waarheid gezien worden) Citaat Gulikers ziet iets anders. PSV heeft volgens hem vanaf het seizoen 2018-2019 afscheid genomen van het begroten op Europa League-niveau. “Men is meer risico’s gaan nemen. De Champions League werd niet meer gehaald, maar de kosten bleven wel op dat niveau. Dit had tot gevolg dat PSV in de seizoenen daarna gemiddeld zo’n 40 miljoen euro tekortkwam.” Nog concreter: het operationeel verlies per jaar was gemiddeld 12 miljoen euro en de afschrijvingen bedroegen gemiddeld ook nog eens 28 miljoen. “Die 40 miljoen moest goedgemaakt worden door de verkoop van spelers.” https://www.trouw.nl/sport/financieel-riskant-beleid-gerbrands-ten-grondslag-aan-crisis-psv~bd46d441/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten