Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Op 27-6-2023 om 17:38 zei joostmakaay:

Pepi binnen dus, volgens Romano voor 10m, volgens Elfrink iets minder. Prima transfer in mijn ogen, mag wel hopen dat hij direct in de basis gaat starten.

Nu mag Stewart wel voor wat vuurwerk achterin gaan zorgen.

Ik heb eigenlijk niks van Groningen gezien dit seizoen dus zelf een oordeel vellen kan ik niet. Als je echter de analyse van Pieter Zwart leest dan kun je toch wel grote vraagtekens zetten waarom deze jongen gekocht is. 

Lijkt nou bepaald een type spits te zijn voor Bosz zijn voetbal. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei neva:

Guti weg. Ga hem toch missen hoor. Maar 5.5 miljoen is netjes. Had hem alleen een mooiere club gegund, zoals Sevilla ofzo.

Verder is het nog altijd stil, wachten we ook op de bevestiging van Pepi nog.

De technische staf is in ieder geval wel (eindelijk) rond. Er gaan goede verhalen over Schaars als trainer, ben benieuwd. 

Qua transfers is het nog bijzonder rustig, behalve dat dan nu de naam van Beelen is gevallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-7-2023 om 00:40 zei neva:

Guti weg. Ga hem toch missen hoor. Maar 5.5 miljoen is netjes. Had hem alleen een mooiere club gegund, zoals Sevilla ofzo.

Verder is het nog altijd stil, wachten we ook op de bevestiging van Pepi nog.

Van de andere kant. Zoveel jaren PSV en onder net zo veel trainers zichzelf nooit een lagere periode in de basis kunnen spelen. Dan moet je een keer afscheid nemen en is 5.5M een leuk centje. 

Waar blijven de backs!? Wil niet weer een seizoen in met Teze/Mwene. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-7-2023 om 00:40 zei neva:

Las ergens dat het een bewuste keuze van hem was om terug te keren naar Mexico en dat hij verschillende opties in Europa zou hebben afgezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei La Pulga:

Zou wel pijnlijk zijn voor PSV als Simons daadwerkelijk voor 6 miljoen naar PSG gaat.

Tja als dat de manier was om hem vorig jaar hier te krijgen dan was het het toch wel waard denk ik. Maar inderdaad voelt het nu een lullig bedragje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei ElMarcos:

Volgens hun Wiki's speelt Kubo nog 'gewoon' bij Sociadad en Kangin nog 'gewoon' voor Mallorca.

De deal voor Lee Kang-in is ook nog niet helemaal rond, maar dat is volgens mij een kwestie van tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites