joostmakaay Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Pepi binnen dus, volgens Romano voor 10m, volgens Elfrink iets minder. Prima transfer in mijn ogen, mag wel hopen dat hij direct in de basis gaat starten. Nu mag Stewart wel voor wat vuurwerk achterin gaan zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 (bewerkt) Op 27-6-2023 om 17:38 zei joostmakaay: Pepi binnen dus, volgens Romano voor 10m, volgens Elfrink iets minder. Prima transfer in mijn ogen, mag wel hopen dat hij direct in de basis gaat starten. Nu mag Stewart wel voor wat vuurwerk achterin gaan zorgen. Ik heb eigenlijk niks van Groningen gezien dit seizoen dus zelf een oordeel vellen kan ik niet. Als je echter de analyse van Pieter Zwart leest dan kun je toch wel grote vraagtekens zetten waarom deze jongen gekocht is. Lijkt nou bepaald een type spits te zijn voor Bosz zijn voetbal. 29 juni 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Guti weg. Ga hem toch missen hoor. Maar 5.5 miljoen is netjes. Had hem alleen een mooiere club gegund, zoals Sevilla ofzo. Verder is het nog altijd stil, wachten we ook op de bevestiging van Pepi nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 9 uur geleden zei neva: Guti weg. Ga hem toch missen hoor. Maar 5.5 miljoen is netjes. Had hem alleen een mooiere club gegund, zoals Sevilla ofzo. Verder is het nog altijd stil, wachten we ook op de bevestiging van Pepi nog. De technische staf is in ieder geval wel (eindelijk) rond. Er gaan goede verhalen over Schaars als trainer, ben benieuwd. Qua transfers is het nog bijzonder rustig, behalve dat dan nu de naam van Beelen is gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 (bewerkt) Leuk voor Giel. 3 juli 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Op 3-7-2023 om 00:40 zei neva: Guti weg. Ga hem toch missen hoor. Maar 5.5 miljoen is netjes. Had hem alleen een mooiere club gegund, zoals Sevilla ofzo. Verder is het nog altijd stil, wachten we ook op de bevestiging van Pepi nog. Van de andere kant. Zoveel jaren PSV en onder net zo veel trainers zichzelf nooit een lagere periode in de basis kunnen spelen. Dan moet je een keer afscheid nemen en is 5.5M een leuk centje. Waar blijven de backs!? Wil niet weer een seizoen in met Teze/Mwene. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Op 3-7-2023 om 00:40 zei neva: Guti weg. Ga hem toch missen hoor. Maar 5.5 miljoen is netjes. Had hem alleen een mooiere club gegund, zoals Sevilla ofzo. Las ergens dat het een bewuste keuze van hem was om terug te keren naar Mexico en dat hij verschillende opties in Europa zou hebben afgezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Zou wel pijnlijk zijn voor PSV als Simons daadwerkelijk voor 6 miljoen naar PSG gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 16 minuten geleden zei La Pulga: Zou wel pijnlijk zijn voor PSV als Simons daadwerkelijk voor 6 miljoen naar PSG gaat. Tja als dat de manier was om hem vorig jaar hier te krijgen dan was het het toch wel waard denk ik. Maar inderdaad voelt het nu een lullig bedragje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Maar wil hij zelf ook. Bij PSV weet hij dat hij gewoon iedere week speelt. Bij PSG weet hij dat totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 (bewerkt) In principe geen nieuws toch? We wisten allemaal dat PSG die 6 miljoen betaald mocht Xavi terug willen. Ik zie het niet zo snel gebeuren, die jongen wil speeltijd. 5 juli 2023 bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Eens met bovenstaande, daarnaast heeft PSG kort geleden Kubo gekocht voor 22m, dus een 100% basisplaats heeft Simons bij PSG sowieso niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Vond dat interview met Bosz en Stewart wel echt meer dan prima trouwens. Gewoon een open en eerlijk antwoord op de vragen, voor zover mogelijk. Dat mis ik dan weer totaal niet van RvN, wat een verschrikking was dat voor de camera. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 17 uur geleden zei joostmakaay: daarnaast heeft PSG kort geleden Kubo gekocht voor 22m Deze had ik even gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 31 minuten geleden zei ElMarcos: Deze had ik even gemist. Is ook niet gebeurd. Waar haal je dit vandaan @joostmakaay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 43 minuten geleden zei ElMarcos: Deze had ik even gemist. Was dat niet Lee Kangin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 19 minuten geleden zei Bogatyr: Was dat niet Lee Kangin Ah die was het ja, excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 21 minuten geleden zei Bogatyr: Was dat niet Lee Kangin Volgens hun Wiki's speelt Kubo nog 'gewoon' bij Sociadad en Kangin nog 'gewoon' voor Mallorca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 23 minuten geleden zei ElMarcos: Volgens hun Wiki's speelt Kubo nog 'gewoon' bij Sociadad en Kangin nog 'gewoon' voor Mallorca. Ja inderdaad. Zelf had ik ergens gelezen dat Kangin Lee voor 22 miljoen naar PSG ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 25 minuten geleden zei ElMarcos: Volgens hun Wiki's speelt Kubo nog 'gewoon' bij Sociadad en Kangin nog 'gewoon' voor Mallorca. De deal voor Lee Kang-in is ook nog niet helemaal rond, maar dat is volgens mij een kwestie van tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Lang > PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Heel blij mee. Vind ik echt een goeie speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Dat heeft nog wel lang geduurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Lang > PSV En het werd al zo heet morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Wou die niet naar een wereldtopper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten