Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Hmm geen idee wat ik daar van moet vinden inderdaad, lijkt mij echt een speler die nu rendeert omdat hij in het perfecte systeem opgesteld staat.

Zal natuurlijk grotendeels van het resultaat van morgen afhangen wat er qua transfers gaat komen, wel blij dat Sambo terugkomt, eindelijk weer eens een echte rechtsback sinds Dumfries.

18 minuten geleden zei neva:

Niets veranderd dus. Ben erg benieuwd. En bang. Hoop dat Ajax verliest, want zie ons echt niet winnen vandaag. AZ gaat er natuurlijk vol voor..

Hier sluit ik me wel bij aan ja. Al verwacht ik ergens ook niet dat we iets in de CL te zoeken hebben volgend jaar. 

Aan de andere kant, haal je het niet dan is de leegloop sowieso een feit.

Wat verwachten jullie zelf eigenlijk met betrekking tot Xavi Simons? Hoe groot is de kans dat hij daadwerkelijk blijft? Volgens mij kan PSG toch een kleine transfersom betalen, zodat ze hem weer terug hebben? Niet dat hij goed genoeg is voor PSG, maar die zullen hem dan best voor een aardig bedrag weer kunnen doorverkopen.

Zojuist zei 007mark:

Wat verwachten jullie zelf eigenlijk met betrekking tot Xavi Simons? Hoe groot is de kans dat hij daadwerkelijk blijft? Volgens mij kan PSG toch een kleine transfersom betalen, zodat ze hem weer terug hebben? Niet dat hij goed genoeg is voor PSG, maar die zullen hem dan best voor een aardig bedrag weer kunnen doorverkopen.

De bal ligt letterlijk bij Xavi. PSG kan het geld wel neerleggen, hij moet zelf ook willen. 

Alles zal afhangen van de nieuwe trainer en zijn plannen is mijn gevoel. Ook evt. vroege uitschakeling in de CL kan een late keuze nog beïnvloeden.

Ik vermoed dat hij voor 31 augustus weg is. Maar dat is niet meer dan een onderbuik gevoel. 

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

De bal ligt letterlijk bij Xavi. PSG kan het geld wel neerleggen, hij moet zelf ook willen. 

Alles zal afhangen van de nieuwe trainer en zijn plannen is mijn gevoel. Ook evt. vroege uitschakeling in de CL kan een late keuze nog beïnvloeden.

Ik vermoed dat hij voor 31 augustus weg is. Maar dat is niet meer dan een onderbuik gevoel. 

Duidelijk. En mocht een andere club zich melden, dan moeten die gewoon een forse som geld neerleggen?  Vraagprijs van PSV zal dan ook wel rond de 30 miljoen liggen verwacht ik.

Heb even gekeken naar de mogelijke lotingen voor PSV in de CL, en daar zijn echt wel mogelijkheden om de groepsfase te halen. Komt na volgend weekend ook nog wel een update over in het coëfficiententopic ;) 

1 uur geleden zei 007mark:

Duidelijk. En mocht een andere club zich melden, dan moeten die gewoon een forse som geld neerleggen?  Vraagprijs van PSV zal dan ook wel rond de 30 miljoen liggen verwacht ik.

Heb even gekeken naar de mogelijke lotingen voor PSV in de CL, en daar zijn echt wel mogelijkheden om de groepsfase te halen. Komt na volgend weekend ook nog wel een update over in het coëfficiententopic ;) 

Yep! Andere clubs moeten gewoon dokken.

Eerst maar eens een trainer :sorry:

Ernie gaat echt een hels karwei tegemoet. Alleen al het gat wat de huurspelers achter laten zal al lastig in te vullen zijn. Tel daar Sangare, Guti en dan misschien Teze en Simons bij op en het lijkt een onmogelijke taak. 

Verder lopen er natuurlijk ook nog een aantal rond waar je gewoon van af moet. Een Mwene bijvoorbeeld moet je gewoon bij de Euroborg achterlaten. 

Niet te hopen dat ze weer wachten op mogelijke CL inkomsten en dan zo de CL voorronde met een halfbakken selectie proberen door te komen. 

Edited by The Saint

2 uur geleden zei The Saint:

Eerst maar eens een trainer 

Ernie gaat echt een hels karwei tegemoet. Alleen al het gat wat de huurspelers achter laten zal al lastig in te vullen zijn. Tel daar Sangare, Guti en dan misschien Teze en Simons bij op en het lijkt een onmogelijke taak. 

Verder lopen er natuurlijk ook nog een aantal rond waar je gewoon van af moet. Een Mwene bijvoorbeeld moet je gewoon bij de Euroborg achterlaten. 

Niet te hopen dat ze weer wachten op mogelijke CL inkomsten en dan zo de CL voorronde met een halfbakken selectie proberen door te komen. 

En dan moet je nog hopen dat Bakayoko blijft. Als hij tenminste speelt zoals een paar weken terug. Wel genieten, Vertessen weer terug straks. En dan in de CL, bij een blessure van Luuk, spelen met Saibari, Vertessen en El Ghazi :<

Zonder dollen, volledig met je eens dat Earnie een bijna onmogelijke klus te doen staat. Zoals gewoon zullen ze voor de trainer wel geen plan hebben. Dus als Bosz toch naar Ajax gaat dan zal het Cocu of Ramzi wel worden.. 

Met Sambo komt er in potentie wel een prima back terug trouwens. Leuk gedaan bij Sparta en slechter dan Teze en Mwene zal ‘ie niet kunnen zijn. 

PSV is ook dit seizoen zich weer aan zijn stand verplicht zich te plaatsen voor de Champions League. Ik bedoel, Rangers is slechter dan vorig jaar. Braga is ook geen absolute topclub. De Belgische en Oekraiense nummers twee kunnen je verslaan. Marseille ga je niet loten. Even voor de duidelijkheid, ik verwacht niet dat het lukt, maar ik moet dit punt wel maken.

8 uur geleden zei The Saint:

Peter Bosz schijnt in Eindhoven te zijn gesignaleerd. 

Weet zo zelf niet wie ik graag zou zien komen. Krijg wel de kriebels als ik ik de naam Cocu of van Bronckhorst hoor. 

Toch word ik van Bosz ook helemaal niet zo enthousiast. Leuk hoor dat voetbal van hem, maar welke grote resultaten/prijzen heeft dat precies opgeleverd? (Behalve die verloren finale dan)

Daarbij hebben we ook helemaal niet de juiste spelers voor zijn speelstijl. Achterin al helemaal niet. 

Ik zou zelf helemaal niet tegen Cocu zijn eigenlijk. Rustige vent, stabiel en kent de club goed. Dat stabiele hebben we nu juist nodig. Kampioen zie ik ons de komende jaren toch niet direct worden, dus dan liever een coach die realistisch voetbal speelt op resultaat.