The Saint Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 4 minuten geleden zei Lazy: Kan je dan nog wel voor je maten bier halen? Geen idee. Misschien moet je iedere club/seizoenskaart apart laten scannen. Systeem zal niet waterdicht zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 1 minuut geleden zei The Saint: Geen idee. Misschien moet je iedere club/seizoenskaart apart laten scannen. Systeem zal niet waterdicht zijn Als het maar bierdicht is 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 21 minuten geleden zei The Saint: In België bij Gent meen ik hebben ze een goede oplossing. Bekers hebben een chip die ze scannen nadat je betaald hebt met je club/seizoenskaart. Ik vraag me dus af of dit een oplossing is. Idd bier halen voor maten, of een leeg bekertje van de grond rapen, zijn nog een hoop haken en ogen aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 Noem maar wat (wat ze op festivals al wat jaren doen) paar euro meer betalen als je beker niet inlevert bijvoorbeeld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 Gefeli boys! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 Lekker zeg, mooi is anders maar prima overwinning. Had net als afgelopen maandag wel 5-4 kunnen worden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 1 uur geleden zei The Saint: Biertje of in ieder geval een beker gegooid. Geen vuiltje aan de lucht. 2-0 voor en dan is er toch nog een zwakzinnige die denkt; hey laat ik eens wat gooien. Perfecte samenvatting 53 minuten geleden zei delichris: Gewoon geen drinken meer op de tribunes. Dit werkt in Engeland al jaren en daar zie je dit niet gebeuren. 100% mee eens. Betere oplossing dan de opniniemakers van tegenwoordig 29 minuten geleden zei joostmakaay: Lekker zeg, mooi is anders maar prima overwinning. Had net als afgelopen maandag wel 5-4 kunnen worden. overdreven. ongeveer 0.80 xG voor Ajax. 1.8 xG voor PSV. Never 5-4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 1 minuut geleden zei PatjePauw: Perfecte samenvatting 100% mee eens. Betere oplossing dan de opniniemakers van tegenwoordig overdreven. ongeveer 0.80 xG voor Ajax. 1.8 xG voor PSV. Never 5-4. 5-4 is enigzins overdreven inderdaad, maar gezien Ajax meerdere ballen op de paal gehad heeft, Brobbey en Berghuis vol over een kans op goal maaien, hadden ze beste wat goals kunnen maken. Bij PSV idemdito met die kansen van Saibari en Bakayoko die er gewoon 100% in moeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 Gefeliciteerd boys, tot volgende week. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 1 uur geleden zei delichris: Gewoon geen drinken meer op de tribunes. Dit werkt in Engeland al jaren en daar zie je dit niet gebeuren. Dit vind ik dus echt meest domme wat er is. Je gaat met je kind naar een wedstrijd maar hij mag geen fristi drinken op de tribune. Het je een evenement waar je naar toe gaat, daar hoort horeca op je plek gewoon bij. Overigens kon ik gewoon drinken op de tribune bij de Spurs uit vorig jaar. Maar het is gewoon tering irritant dat debielen dit doen. Het slaat nergens op. Maar je ziet dat er op de tribunes gecorrigeerd wordt, goed teken imo. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 23, 2023 Share Gepost April 23, 2023 Is het in Engeland niet geen bier op de tribunes, ipv helemaal geen drinken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 24, 2023 Share Gepost April 24, 2023 11 uur geleden zei MetalMichael: Is het in Engeland niet geen bier op de tribunes, ipv helemaal geen drinken? Dat zou ook kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 24, 2023 Share Gepost April 24, 2023 13 uur geleden zei MetalMichael: Is het in Engeland niet geen bier op de tribunes, ipv helemaal geen drinken? Zou de directe oplossing zijn, maar waarom is het de voorgaande 20 jaar wel goed gegaan, en sinds de corona-periode niet meer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 24, 2023 Share Gepost April 24, 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Zou de directe oplossing zijn, maar waarom is het de voorgaande 20 jaar wel goed gegaan, en sinds de corona-periode niet meer? Hoezo wel goed gegaan? Bier gooien is toch niet geen post-Corona trend. Zowat iedere wedstrijd kregen spelers een bierdouche bij bijvoorbeeld inworpen en corners. Er is alleen nooit een wedstrijd gestaakt om die reden. Betreffende biergooier is trouwens goed aangepakt op de tribune. Schijnt door stewards en politie nog in bescherming te moeten zijn genomen. Ik keur geweld af, maar stukje sociale controle is wel wenselijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 24, 2023 Share Gepost April 24, 2023 10 uur geleden zei The Saint: Hoezo wel goed gegaan? Bier gooien is toch niet geen post-Corona trend. Zowat iedere wedstrijd kregen spelers een bierdouche bij bijvoorbeeld inworpen en corners. Er is alleen nooit een wedstrijd gestaakt om die reden. Betreffende biergooier is trouwens goed aangepakt op de tribune. Schijnt door stewards en politie nog in bescherming te moeten zijn genomen. Ik keur geweld af, maar stukje sociale controle is wel wenselijk. Hmm eens, denk dat ik er zelf wat meer op ben gaan letten door het gedrag van supporters afgelopen tijd. Benieuwd of Ruud de spelers komende zondag weer zo op kan peppen, moet wel zeggen dat die beker mij niet zoveel boeit, liever die 2de plek en de kans dat Simons nog een jaartje blijft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 26, 2023 Share Gepost April 26, 2023 Zondag natuurlijk ook nog Drommel op doel, dat scheelt ook wel weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 Aan de ene kant blij dat RvN zich aan z'n woord gaat houden, maar aan de andere kant maak je met Benitez veel meer kans natuurlijk. Ik ga voor een 2-3 na verlenging met twee frommelgoals door Til en een solo'tje van Xavi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 Succes PSV'ers dat PSV vanmiddag de beker mag winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 Veel succes mannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 Wat is die Tadic een ongelooflijke irritante bloedzuiger zeg. Brr.. Die is nog 2 graadjes erger dan Toivonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 7 uur geleden zei joostmakaay: Aan de ene kant blij dat RvN zich aan z'n woord gaat houden, maar aan de andere kant maak je met Benitez veel meer kans natuurlijk. Ik ga voor een 2-3 na verlenging met twee frommelgoals door Til en een solo'tje van Xavi. Was frommelTil al bijna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 PSV is ook heel slecht in dit soort opgefokte potjes he. Laten zich dan te makkelijk uit de tent lokken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 Scoort uitgerekend die rat ook nog. Gadverdamme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 28 minuten geleden zei LouisPSV: Scoort uitgerekend die rat ook nog. Gadverdamme Schrale troost, hij kwam op naam van Jarrad toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 30, 2023 Share Gepost April 30, 2023 4x. Poh. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts