Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

21 minuten geleden zei The Saint:

In België bij Gent meen ik hebben ze een goede oplossing. 

Bekers hebben een chip die ze scannen nadat je betaald hebt met je club/seizoenskaart. 

Ik vraag me dus af of dit een oplossing is. Idd bier halen voor maten, of een leeg bekertje van de grond rapen, zijn nog een hoop haken en ogen aan. 

1 uur geleden zei The Saint:

Biertje of in ieder geval een beker gegooid.

Geen vuiltje aan de lucht. 2-0 voor en dan is er toch nog een zwakzinnige die denkt; hey laat ik eens wat gooien. 

Perfecte samenvatting

53 minuten geleden zei delichris:

Gewoon geen drinken meer op de tribunes. Dit werkt in Engeland al jaren en daar zie je dit niet gebeuren. 

100% mee eens. Betere oplossing dan de opniniemakers van tegenwoordig

29 minuten geleden zei joostmakaay:

Lekker zeg, mooi is anders maar prima overwinning. Had net als afgelopen maandag wel 5-4 kunnen worden.

overdreven. ongeveer 0.80 xG voor Ajax. 1.8 xG voor PSV. Never 5-4. 

1 minuut geleden zei PatjePauw:

Perfecte samenvatting

100% mee eens. Betere oplossing dan de opniniemakers van tegenwoordig

overdreven. ongeveer 0.80 xG voor Ajax. 1.8 xG voor PSV. Never 5-4. 

5-4 is enigzins overdreven inderdaad, maar gezien Ajax meerdere ballen op de paal gehad heeft, Brobbey en Berghuis vol over een kans op goal maaien, hadden ze beste wat goals kunnen maken. Bij PSV idemdito met die kansen van Saibari en Bakayoko die er gewoon 100% in moeten.

1 uur geleden zei delichris:

Gewoon geen drinken meer op de tribunes. Dit werkt in Engeland al jaren en daar zie je dit niet gebeuren. 

Dit vind ik dus echt meest domme wat er is. Je gaat met je kind naar een wedstrijd maar hij mag geen fristi drinken op de tribune. Het je een evenement waar je naar toe gaat, daar hoort horeca op je plek gewoon bij. Overigens kon ik gewoon drinken op de tribune bij de Spurs uit vorig jaar. 

Maar het is gewoon tering irritant dat debielen dit doen. Het slaat nergens op. Maar je ziet dat er op de tribunes gecorrigeerd wordt, goed teken imo. 

• Like 1

1 uur geleden zei joostmakaay:

Zou de directe oplossing zijn, maar waarom is het de voorgaande 20 jaar wel goed gegaan, en sinds de corona-periode niet meer?

Hoezo wel goed gegaan? Bier gooien is toch niet geen post-Corona trend. Zowat iedere wedstrijd kregen spelers een bierdouche bij bijvoorbeeld inworpen en corners. Er is alleen nooit een wedstrijd gestaakt om die reden. 

Betreffende biergooier is trouwens goed aangepakt op de tribune. Schijnt door stewards en politie nog in bescherming te moeten zijn genomen. Ik keur geweld af, maar stukje sociale controle is wel wenselijk. 

10 uur geleden zei The Saint:

Hoezo wel goed gegaan? Bier gooien is toch niet geen post-Corona trend. Zowat iedere wedstrijd kregen spelers een bierdouche bij bijvoorbeeld inworpen en corners. Er is alleen nooit een wedstrijd gestaakt om die reden. 

Betreffende biergooier is trouwens goed aangepakt op de tribune. Schijnt door stewards en politie nog in bescherming te moeten zijn genomen. Ik keur geweld af, maar stukje sociale controle is wel wenselijk. 

Hmm eens, denk dat ik er zelf wat meer op ben gaan letten door het gedrag van supporters afgelopen tijd.

Benieuwd of Ruud de spelers komende zondag weer zo op kan peppen, moet wel zeggen dat die beker mij niet zoveel boeit, liever die 2de plek en de kans dat Simons nog een jaartje blijft.

7 uur geleden zei joostmakaay:

Aan de ene kant blij dat RvN zich aan z'n woord gaat houden, maar aan de andere kant maak je met Benitez veel meer kans natuurlijk.

Ik ga voor een 2-3 na verlenging met twee frommelgoals door Til en een solo'tje van Xavi.

Was frommelTil al bijna