Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Bij 35M lekker een strik er omheen hoor. Veel succes bij de reserves van Chelsea. Leuke techniek, maar een blind paard dat alles alleen doet. 

Voor de titel zijn we toch al vrij kansloos dus dan maar de financiën een beetje op orde brengen. Een blessure verder en je krijgt nog maar de helft. 

Wordt wel genieten hoor met El Ghazi en Saibari/Vertessen/Bakayoko als vleugels. Al zou het slimmer zijn Xavi daarheen te schuiven kan je gewoon met Veerman, Guti en Sangaré spelen. 

Ergens opvallend dat er niemand in de markt is van Sangare op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Bij 35M lekker een strik er omheen hoor. Veel succes bij de reserves van Chelsea. Leuke techniek, maar een blind paard dat alles alleen doet. 

Voor de titel zijn we toch al vrij kansloos dus dan maar de financiën een beetje op orde brengen. Een blessure verder en je krijgt nog maar de helft. 

Wordt wel genieten hoor met El Ghazi en Saibari/Vertessen/Bakayoko als vleugels. Al zou het slimmer zijn Xavi daarheen te schuiven kan je gewoon met Veerman, Guti en Sangaré spelen. 

Nou, je haalt me de woorden uit de mond. Strik er omheen en weg doen. Met zijn blessure verleden + inderdaad dat blinde ga je er nooit heel veel meer voor krijgen.

Echter zou ik Simons wel gewoon op 10 houden hoor, daar is'tie toch veel beter als op de vleugels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Wel grappig. We hadden geld nodig en als Madueke idd voor 40/45 vertrekt was de verkoop van Gakpo niet zo noodzakelijk als geschetst werd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Nou, je haalt me de woorden uit de mond. Strik er omheen en weg doen. Met zijn blessure verleden + inderdaad dat blinde ga je er nooit heel veel meer voor krijgen.

Echter zou ik Simons wel gewoon op 10 houden hoor, daar is'tie toch veel beter als op de vleugels?

Eens. Maar als ik moet kiezen tussen Xavi of een van die andere 3 op de vleugels dan is de keuze makkelijk. 

En sowieso is de balans in het midden beter als Guti & Sangare spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Madueke vertrekt gaan ze toch hopelijk wel een vervanger aantrekken? Tsyankov ben ik niet zo kapot van, en vooral niet met de kosten die het met zich mee zal brengen.

Ndayishimiye (ex Willem II) is enorm goed bezig in Belgie, maar gok dat daar ook redelijk prijskaartje aan zal hangen, is echt niet echt een vleugelspeler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites