Michaelinho* Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Weer een pot zoals je verwacht. PSV zonder Gakpo is als een huis zonder cement of een appeltaart zonder appel. De tweede seizoenshelft gaat helemaal laten zien wat een ongelooflijk matig elftal dit is. Gelukkig kunnen we jongens als Saibari en Vertessen nog in laten vallen voor een kwaliteitsimpuls. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Vertessen is toch pure middelmaat? Enige wat die jongen heeft is snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Vertessen is toch pure middelmaat? Enige wat die jongen heeft is snelheid. Yep, in de jeugd honderden doelpunten gemaakt maar dat kwam vooral door z'n snelheid. Maakt nu af en toe een hattrick en teert daar vervolgens weer zes maanden op met invalbeurten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Saibari vond ik overigens wel prima in de potjes die ik heb gezien begin van 't seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 5 uur geleden zei Thierryvane: Vertessen is toch pure middelmaat? Enige wat die jongen heeft is snelheid. Ik was ook sarcastisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Drommel weer basis, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Ik begin echt 'n beetje moe te worden van Madueke en zijn constante gekap.Hij wil constant het hele veld uitspelen en geeft nooit de bal af, doet hij dat wel dan vliegt hij bekant over de zijlijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 26 minuten geleden zei LouisPSV: Ik begin echt 'n beetje moe te worden van Madueke en zijn constante gekap.Hij wil constant het hele veld uitspelen en geeft nooit de bal af, doet hij dat wel dan vliegt hij bekant over de zijlijn. Maakt hij er nog eentje ook, dus die gaat vrolijk door met ego'en. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 ‘T is dat’ie aangeraakt werd, anders is het ook gewoon een geweldige zaad bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Drommels, Drommels, Drommels.. Dat zag er niet zo goed uit. Zonde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Altijd fijn, zo’n betrouwbare tweede keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Nu houdt hij PSV wel ff op de been, tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 Wat een kut 2e helft was dit weer zeg. Nul lijn in het spel en Sparta mag gewoon helemaal terugkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 10 januari 2023 Share Geplaatst 10 januari 2023 23 minuten geleden zei PatjePauw: Altijd fijn, zo’n betrouwbare tweede keeper. Dat zeg ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Interesse Madueke nu wel erg concreet. Ondanks zijn lage rendement zou ik toch echt proberen het seizoen af te maken met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Maar aan de andere kant: Als je zoveel geld voor zo'n speler kan krijgen... Wat dat betreft heeft hij zijn paspoort mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Ook erg vaak geblesseerd toch? Ik zou 't wel weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Chronisch geblesseerd en je kan er 45 miljoen voor krijgen; strik eromheen en wegbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 100% weg doen inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Er schijnt een eerste officiele bod gedaan te zijn: Proberen zoveel mogelijk eruit te halen nu. Vang je hopelijk rond de 80 miljoen voor Gakpo en Madueke samen: prima. Noni had nooit echt rendement, veels te vaak geblesseerd en komt een pion nog niet voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Bij 35M lekker een strik er omheen hoor. Veel succes bij de reserves van Chelsea. Leuke techniek, maar een blind paard dat alles alleen doet. Voor de titel zijn we toch al vrij kansloos dus dan maar de financiën een beetje op orde brengen. Een blessure verder en je krijgt nog maar de helft. Wordt wel genieten hoor met El Ghazi en Saibari/Vertessen/Bakayoko als vleugels. Al zou het slimmer zijn Xavi daarheen te schuiven kan je gewoon met Veerman, Guti en Sangaré spelen. Ergens opvallend dat er niemand in de markt is van Sangare op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Bij 35M lekker een strik er omheen hoor. Veel succes bij de reserves van Chelsea. Leuke techniek, maar een blind paard dat alles alleen doet. Voor de titel zijn we toch al vrij kansloos dus dan maar de financiën een beetje op orde brengen. Een blessure verder en je krijgt nog maar de helft. Wordt wel genieten hoor met El Ghazi en Saibari/Vertessen/Bakayoko als vleugels. Al zou het slimmer zijn Xavi daarheen te schuiven kan je gewoon met Veerman, Guti en Sangaré spelen. Ergens opvallend dat er niemand in de markt is van Sangare op dit moment. Nou, je haalt me de woorden uit de mond. Strik er omheen en weg doen. Met zijn blessure verleden + inderdaad dat blinde ga je er nooit heel veel meer voor krijgen. Echter zou ik Simons wel gewoon op 10 houden hoor, daar is'tie toch veel beter als op de vleugels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 uur geleden zei Michaelinho*: Bij 35M lekker een strik er omheen hoor. Veel succes bij de reserves van Chelsea. Leuke techniek, maar een blind paard dat alles alleen doet. Voor de titel zijn we toch al vrij kansloos dus dan maar de financiën een beetje op orde brengen. Een blessure verder en je krijgt nog maar de helft. Wordt wel genieten hoor met El Ghazi en Saibari/Vertessen/Bakayoko als vleugels. Al zou het slimmer zijn Xavi daarheen te schuiven kan je gewoon met Veerman, Guti en Sangaré spelen. Ergens opvallend dat er niemand in de markt is van Sangare op dit moment. Wel grappig. We hadden geld nodig en als Madueke idd voor 40/45 vertrekt was de verkoop van Gakpo niet zo noodzakelijk als geschetst werd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 uur geleden zei Jotew: Nou, je haalt me de woorden uit de mond. Strik er omheen en weg doen. Met zijn blessure verleden + inderdaad dat blinde ga je er nooit heel veel meer voor krijgen. Echter zou ik Simons wel gewoon op 10 houden hoor, daar is'tie toch veel beter als op de vleugels? Eens. Maar als ik moet kiezen tussen Xavi of een van die andere 3 op de vleugels dan is de keuze makkelijk. En sowieso is de balans in het midden beter als Guti & Sangare spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Als Madueke vertrekt gaan ze toch hopelijk wel een vervanger aantrekken? Tsyankov ben ik niet zo kapot van, en vooral niet met de kosten die het met zich mee zal brengen. Ndayishimiye (ex Willem II) is enorm goed bezig in Belgie, maar gok dat daar ook redelijk prijskaartje aan zal hangen, is echt niet echt een vleugelspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten