Michaelinho* Gepost November 11, 2022 Share Gepost November 11, 2022 Op 9-11-2022 om 23:33 zei LouisPSV: Zo makkelijk zou ik nog niet over AZ denken hoor. Oh kak.. helemaal die speelronde van dit weekend vergeten. Dacht dat we al klaar waren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 11, 2022 Share Gepost November 11, 2022 Savio wat een figuur is dat haha, shirtje uit ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 12, 2022 Share Gepost November 12, 2022 Best een lelijke ploeg dat AZ. Wel typisch om daar van te gaan verliezen weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 12, 2022 Share Gepost November 12, 2022 Guti eraf :/ die was weer aan het bazen. Ik had eerder Obispo en Veerman eraf gehaald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost November 12, 2022 Share Gepost November 12, 2022 27 minuten geleden zei Erwin.: Guti eraf :/ die was weer aan het bazen. Ik had eerder Obispo en Veerman eraf gehaald De wissels blijven onbegrijpelijk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 12, 2022 Share Gepost November 12, 2022 Veerman is slecht vanavond, zal zichzelf wel heel teleurgesteld vinden dat ie afgevallen is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 13, 2022 Share Gepost November 13, 2022 Zonde van gisteren zeg, had je deze gewonnen dan stond je er echt goed op voor de titelstrijd (vooral gezien het schema dat de rest nog krijgt in 2023). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 21, 2022 Share Gepost December 21, 2022 Interessant interview met John de Jong in Voetbal International. Als we hem mogen geloven heeft de directie gezamenlijk besloten Gakpo niet onder de marktwaarde van de hand te doen. Aan het einde van de transferperiode komt de RvC (onder leiding van financiële man Ton van Veen) alsnog met een unaniem besluit (wat volgens De Jong helemaal niet zo unaniem was). Hierop hoopte De Jong steun te krijgen van Brands, aangezien de directie een gezamenlijk besluit had genomen. Maar die steun kreeg hij niet. Ook zou hij geen signalen hebben gekregen dat men al langer ontevreden was over zijn functioneren. En na het WK kunnen we toch zeker zeggen dat Gakpo niet verkopen voor dertig miljoen een goede beslissing is geweest. Want ik neem aan dat PSV nu nog meer voor hem kan vragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 21, 2022 Share Gepost December 21, 2022 Ik denk dat Gakpo tegen de 50 miljoen weggaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 21, 2022 Share Gepost December 21, 2022 Beetje naaien wel van Brands dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orrie Gepost December 21, 2022 Share Gepost December 21, 2022 10 uur geleden zei Tim': Interessant interview met John de Jong in Voetbal International. Als we hem mogen geloven heeft de directie gezamenlijk besloten Gakpo niet onder de marktwaarde van de hand te doen. Aan het einde van de transferperiode komt de RvC (onder leiding van financiële man Ton van Veen) alsnog met een unaniem besluit (wat volgens De Jong helemaal niet zo unaniem was). Hierop hoopte De Jong steun te krijgen van Brands, aangezien de directie een gezamenlijk besluit had genomen. Maar die steun kreeg hij niet. Ook zou hij geen signalen hebben gekregen dat men al langer ontevreden was over zijn functioneren. En na het WK kunnen we toch zeker zeggen dat Gakpo niet verkopen voor dertig miljoen een goede beslissing is geweest. Want ik neem aan dat PSV nu nog meer voor hem kan vragen. Buiten het gedeelte wat jij beschrijft om, vond ik het sowieso een leuk stuk om te lezen, en een flinke ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 21, 2022 Share Gepost December 21, 2022 50 minuten geleden zei Orrie: Buiten het gedeelte wat jij beschrijft om, vond ik het sowieso een leuk stuk om te lezen, en een flinke ook. Helemaal eens. Een fijn interview, ondanks de lengte. Een beetje off-topic, maar ook de reportage van Peter Wekking gelezen over de afscheidswedstrijd van Bryan Ruiz? Die is ook erg leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orrie Gepost December 21, 2022 Share Gepost December 21, 2022 2 minuten geleden zei Tim': Helemaal eens. Een fijn interview, ondanks de lengte. Een beetje off-topic, maar ook de reportage van Peter Wekking gelezen over de afscheidswedstrijd van Bryan Ruiz? Die is ook erg leuk. Nee, maar dan ga ik daar eens aan beginnen. Klinkt wel leuk namelijk. Moet het interview van Ten Hag ook nog lezen, leek me ook leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Gakpo naar Liverpool dus, hoop niet dat ze nu met Karlsson voor 20m op de proppen gaan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Prachtig bedrag bedongen door PSV. Ik hoop wél dat ze met Karlsson op de proppen komen voor een hoog bedrag Zonder gekheid: een prachtige stap voor Gakpo. Hoewel ik niet denk dat hij (nu al) beter is dan Jota en Diaz, denk ik wel dat hij door hun afwezigheid de nodige kansen kan pakken. Hierbij denk ik ook dat hij het niet onaardig gaat doen. Hij zal natuurlijk niet direct de grote man zijn, maar zie hem wel hoe dan ook een aantal doelpunten en assists meepikken eerlijk gezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Zou mij helemaal niet verbazen als ze Karlsson nu aantrekken. Binnen de Eredivisie eigenlijk de linksbuiten die qua kwaliteit nog het meest in de buurt kan komen van Gakpo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Meh, toch in de winter al weg dus. Had gehoopt dat hij het seizoen hier af zou maken. Maar goed iets met heet ijzer etc. Alleen niet te hopen dat er nu een zak geld richting Alkmaar gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Indirect heeft het aankloten van JdJ (a.k.a. miljoenen verbrassen) dus ook gezorgd voor de lagere transfersom van Gakpo (aangezien dus direct geld nodig hebben om het boekjaar rond te krijgen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orrie Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 16 minuten geleden zei joostmakaay: Indirect heeft het aankloten van JdJ (a.k.a. miljoenen verbrassen) dus ook gezorgd voor de lagere transfersom van Gakpo (aangezien dus direct geld nodig hebben om het boekjaar rond te krijgen). Wel makkelijk om het op één persoon te schuiven terwijl de voltallige directie achter de beslissing stond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Zojuist zei Orrie: Wel makkelijk om het op één persoon te schuiven terwijl de voltallige directie achter de beslissing stond. Heb het niet zozeer over het afwijzen van de transfer in de zomer (door JdJ), maar dat het moeten verkopen van Gakpo een gevolg is van alle gefaalde aankopen in de voorgaande jaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orrie Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 Volgens de Telegraaf zijn Karlsson en Tsygankov in beeld als opvolgers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 13 minuten geleden zei joostmakaay: Heb het niet zozeer over het afwijzen van de transfer in de zomer (door JdJ), maar dat het moeten verkopen van Gakpo een gevolg is van alle gefaalde aankopen in de voorgaande jaren. Qua aankoopbeleid ben ik het wel met je eens, maar De Jong had wel groot gelijk hem niet voor een vrijwel maximaal bedrag van 32 miljoen euro te verkopen afgelopen zomer. Daarvoor mogen ze best even een bedankje naar De Jong sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 1 minuut geleden zei Tim': Qua aankoopbeleid ben ik het wel met je eens, maar De Jong had wel groot gelijk hem niet voor een vrijwel maximaal bedrag van 32 miljoen euro te verkopen afgelopen zomer. Daarvoor mogen ze best even een bedankje naar De Jong sturen. Dat klopt zeker, echter moest of Gakpo of Sangare voor 30m + vertrekken om het boekjaar rond te krijgen, dus ik snap de keuze van RvC wel dat ze niet heel blij waren met die actie van de Jong. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 26, 2022 Share Gepost December 26, 2022 5 minuten geleden zei joostmakaay: Dat klopt zeker, echter moest of Gakpo of Sangare voor 30m + vertrekken om het boekjaar rond te krijgen, dus ik snap de keuze van RvC wel dat ze niet heel blij waren met die actie van de Jong. Actie van het gehele bestuur hè. De Jong is wel professioneel voor de trein gegooid maar die (juiste, ook financieel) beslissing heeft hij niet alleen genomen. Gakpo was voor een schijntje vertrokken als het aan de RvC had gelegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost December 27, 2022 Share Gepost December 27, 2022 (edited) Leuk en aardig Gakpo vooor veel geld naar Liverpool gaat, wens hem veel succes... Maar kans dat ie gaat spelen is echt heel klein. Ziyech speelt bij Chelsea al nooit met veel minder concurrentie... Is dus voor maximaal 50 miljoen pond, wat 56 miljoen euro maximaal is.... Bepaald geen 60-80 maar nog steeds veel geld!! Edited December 27, 2022 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts