LouisPSV Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Halen we nu echt Luuk en Xavi eruit voor Til en Vertessen… kunnen beide geen bal vasthouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Zou nu meteen Braithwaithe brengen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Zo’n goede pot en dan weer zo uit het niets een goal incasseren. Zonde man. Krijg je weer een moeilijk einde van deze pot.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Wat zijn dit voor wissels man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Ramalho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 20 minuten geleden zei Jotew: Kan die Simons eens een normaal gezicht trekken i.p.v. dat teleurgestelde? Gadverdamme zeg. Is gewoon zijn hoofd joh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Wtf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 21 minuten geleden zei LouisPSV: Halen we nu echt Luuk en Xavi eruit voor Til en Vertessen… kunnen beide geen bal vasthouden. Echt he. Droevig einde wel zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Prima einde. Laat ze maar lekker gefrustreerd zijn daar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Blij met hoe Ruud het heeft aangepakt uiteindelijk. Defensieve zekerheid en rekenen op de explosiviteit van onze aanval. Alleen die Vertessen wil ik nooit meer zien, zit echt nul pit in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 Zojuist zei LouisPSV: Blij met hoe Ruud het heeft aangepakt uiteindelijk. Defensieve zekerheid en rekenen op de explosiviteit van onze aanval. Alleen die Vertessen wil ik nooit meer zien, zit echt nul pit in. Slechtste invalbeurt ooit denk ik, zet dan El Ghazi gewoon in de spits en breng Madueke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. Juist lekker toch? AL die Ajax spelers helemal lijp en opgefokt... Hun publiek heel 2e helft of langer aan het uitfluiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. Hoezo topper onwaardig? Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 32 minuten geleden zei The Saint: Hoezo topper onwaardig? Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. Helemaal mee eens. Hoort er gewoon bij, bijna bij elke pot tussen Ajax. PSV en Feyenoord lopen de gemoederen hoog op en heb je opstootjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost November 6, 2022 Share Gepost November 6, 2022 2 uur geleden zei The Saint: Hoezo topper onwaardig? Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. Ik vind dat overdreven opfokte gedoe altijd vrij kansloos. Gedraag je een beetje man. Er mag best een beetje ‘geknokt’ worden. Maar dit gaat me dan echt wat te ver. Zowel Ramalho die zo nodig Alvarez moet provoceren als Klaassen die dan zo overdreven Ramalho de les gaat lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 7, 2022 Share Gepost November 7, 2022 Gefeliciteerd boys, niet meer dan terecht! Ik ben heel erg jaloers op Xavi Simons. Wat een geweldige voetballer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost November 7, 2022 Share Gepost November 7, 2022 Ik vond hem gisteren nog niet eens zo goed, maar het voordeel is dat hij er maar 1x door hoeft te komen om gevaarlijk te zijn. Sowieso was er niemand echt goed goed gisteren. Ook Gakpo mag van mij echt nog meer in het spel voorkomen. Guti is wel degene die al weken top is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 7, 2022 Share Gepost November 7, 2022 Xavi is bizar goed, wel een ongelofelijk irritant ventje waarvan we het nu allemaal heel leuk vinden alles omdat het nieuw is. Maar over een paar weken of maanden het echt een pisventje a la Antony/Toivonen/Van Bommel gaan vinden, moet die mee oppassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost November 7, 2022 Share Gepost November 7, 2022 Dat maakt hem juist zo tof vind ik. Lekker je eigen ding doen, fuck de rest en schijt hebben. Loev het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost November 7, 2022 Share Gepost November 7, 2022 Ik zei het gisteren in een groepsapp met huidige en oud mu leden en zal het hier herhalen: Simons echt positief verrast. Zie weinig tot geen Psv, dus had hem nog niet zo gek veel zien spelen, maar wat een heerlijke speler. Als hij dat verontwaardigde gezicht nog afleert bij wissels of zelf niet mogen nemen van een penalty, dan is het helemaal een sieraad. Had hem graag in Amsterdam zien voetballen op rechts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 7, 2022 Share Gepost November 7, 2022 (edited) Gefeliciteerd nog overigens. Vind sowieso een leuk elftal, nog niet top voetballend maar wel met Gakpo, De Jong, Veerman, El Ghazi, Sangare en Guti een stabiel elftal en dan kom je al een heel eind. Al had ik die Ramalho gisteren goed op z'n bek getimmerd, man wat een eikel Edited November 7, 2022 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 7, 2022 Share Gepost November 7, 2022 Sevilla, mooie tegenstander voor ons. Doen het slecht in de competitie, maar zijn wel echte cup fighters. Lekkere awayday naar Zuid Spanje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 En dan ga je ineens als koploper de ‘winterstop’ in. Wie had dat gedacht . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost November 9, 2022 Share Gepost November 9, 2022 11 minuten geleden zei Michaelinho*: En dan ga je ineens als koploper de ‘winterstop’ in. Wie had dat gedacht . Zo makkelijk zou ik nog niet over AZ denken hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts