Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Zojuist zei LouisPSV:

Blij met hoe Ruud het heeft aangepakt uiteindelijk. Defensieve zekerheid en rekenen op de explosiviteit van onze aanval.

Alleen die Vertessen wil ik nooit meer zien, zit echt nul pit in.

Slechtste invalbeurt ooit denk ik, zet dan El Ghazi gewoon in de spits en breng Madueke.

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. 

Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. 

Juist lekker toch? AL die Ajax spelers helemal lijp en opgefokt... 

Hun publiek heel 2e helft of langer aan het uitfluiten :mrgy:

14 minuten geleden zei Michaelinho*:

Onsmakelijk einde zeg. Topper onwaardig. Overdreven gedoe allemaal. Lekker voorbeeld ook weer voor de jonge kijkers. 

Mooie dat we hiermee de titelrace spannend houden. Verder was het niet geweldig. 

Hoezo topper onwaardig? 

Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. 

Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. 

32 minuten geleden zei The Saint:

Hoezo topper onwaardig? 

Vind dat altijd zo’n overdreven gelul met de “jonge kijkers” alsof ik ieder dag werk volgens wat de vca mij voorschrijft. 

Dit was een prima pot. Ajax gefrustreerd en dat hoorde je goed terug. Wel nog steeds erg vreemde wissels van Ruud hoor. 

Helemaal mee eens. Hoort er gewoon bij, bijna bij elke pot tussen Ajax. PSV en Feyenoord lopen de gemoederen hoog op en heb je opstootjes.

2 uur geleden zei The Saint:

Hoezo topper onwaardig? 

Ik vind dat overdreven opfokte gedoe altijd vrij kansloos. Gedraag je een beetje man. Er mag best een beetje ‘geknokt’ worden. Maar dit gaat me dan echt wat te ver. Zowel Ramalho die zo nodig Alvarez moet provoceren als Klaassen die dan zo overdreven Ramalho de les gaat lezen. 

Ik vond hem gisteren nog niet eens zo goed, maar het voordeel is dat hij er maar 1x door hoeft te komen om gevaarlijk te zijn.

Sowieso was er niemand echt goed goed gisteren. Ook Gakpo mag van mij echt nog meer in het spel voorkomen. 

Guti is wel degene die al weken top is.

Ik zei het gisteren in een groepsapp met huidige en oud mu leden en zal het hier herhalen: Simons echt positief verrast. Zie weinig tot geen Psv, dus had hem nog niet zo gek veel zien spelen, maar wat een heerlijke speler. Als hij dat verontwaardigde gezicht nog afleert bij wissels of zelf niet mogen nemen van een penalty, dan is het helemaal een sieraad. Had hem graag in Amsterdam zien voetballen op rechts.

Gefeliciteerd nog overigens. Vind sowieso een leuk elftal, nog niet top voetballend maar wel met Gakpo, De Jong, Veerman, El Ghazi,  Sangare en Guti een stabiel elftal en dan kom je al een heel eind.  

Al had ik die Ramalho gisteren goed op z'n bek getimmerd, man wat een eikel :D 

Edited by cimbomcu