Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

46 minuten geleden zei Michaelinho*:

Guus Til, wat een wereldtransfer is dat toch. 

Snap Ruud echt niet. Dat je hem gebruikt hebt al spits ipv Luuk kan ik begrijpen, maar dat je hem laat staan en Veerman eraf haalt is weer een groot raadsel. 

Je wilt toch voetballen en daar was alle ruimte voor ook. Met Luuk erbij heb je dan in de as twee voetballers rondlopen die bepaald niet uitblinken in het voetbaltechnische aspect. 

24 minuten geleden zei The Saint:

Snap Ruud echt niet. Dat je hem gebruikt hebt al spits ipv Luuk kan ik begrijpen, maar dat je hem laat staan en Veerman eraf haalt is weer een groot raadsel. 

Je wilt toch voetballen en daar was alle ruimte voor ook. Met Luuk erbij heb je dan in de as twee voetballers rondlopen die bepaald niet uitblinken in het voetbaltechnische aspect. 

Eens. Maar de uitleg van Ruud zal wel weer zijn dat je dan een extra kopper in de 16 kan brengen :mmm:

Ah in de persco met Omroep Brabant zagen we weer de Ruud die we kennen. ‘Alle drie de goals waren incidenten en een bizarre samenloop van omstandigheden.’ aldus Ruud. 

Die ‘incidenten’ komen wel erg geregeld voor dan. Je kan ook gewoon een keer zeggen dat het één groot drama was en dat je ze in de rust verrot gescholden hebt. Als ze er met 0-6 afgaan tegen Arsenal van de week durft hij nog te zeggen dat hij ‘goede dingen’ gezien heeft. 

Op 24-10-2022 om 09:09 zei Erwin.:

Naja het was niet eens een heel slechte wedstrijd gisteren, ook geen goede btw. Het is gewoon bizar dat je na die 1-0 het 5 minuten hélemaal kwijt bent. Daar verlies je wel de wedstrijd, want Groningen was 40 minuten lang niet gevaarlijk geweest.

Eens. Vrij instabiel deze groep.

5 minuten geleden zei Erwin.:

Jij ook Karel. 

Ben niet zo'n fan van dat gelijk wisselen van een verdediger na een blunder. Als Branthwaite vandaag in de fout gaat wie gaat er dan nog spelen? 

Sowieso blijft het maar wisselen en zoeken. Daar gaan ze ook niet beter van spelen hè. Als iedere fout je je basisplek kost..

13 minuten geleden zei Erwin.:

Ik ben blij dat we niet zo weggespeeld worden als vorige week.

Zul je zien dat je er straks ineens 4 om je oren hebt liggen

Gaven net toch bijna nog een goal weg na die 2 afgekeurde goals. 

Maar eens, het is tot nu toe best aardig! Al heb ik ergens ook het idee dat Arsenal denkt; ‘Dit doen we wel even.’