neva Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ook gewoon niks gecreëerd. Pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ben wel klaar met Ruud. Wat een ongelofelijke zwakke bedoeling op het veld en ernaast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Straks horen we weer dat de groep gegroeid is en het zo leuk doet. Ruud is vandaag tactisch flink door de ondergrens gezakt. Gakpo spits, Xavi linksbuiten en dat allemaal vanwege Guusje Til. Veerman, Sangare en Simons eraf voor onbewezen Jong PSV spelers. Schande. Werkelijk schandalig. RVC, grijp maar in en stuur Ruud lekker weg. Nieuwe TD mag meteen een trainer meenemen. Geen enkele goede wedstrijd gespeeld sinds Luuk geblesseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goh wat lekker zeg dat ik er niks van heb kunnen zien. Maar je kan t interview alweer helemaal invullen ja. Zoals hierboven genoemd. Wat een ongelooflijke zwakke groep spelers is dit i.c.m. met een trainer die er toch ook weinig van lijkt te snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Op 1-10-2022 om 15:41 zei Djurovski: Je mag toch laten zien welke club je steunt? Als jij in een neutraal shirt naast mij zit ben je een prima gast en in shirt van het andere team een vijand ? Vreemde logica vind ik dat. Helaas werkt het in Nederland wel zo. Bij Leverkusen - Keulen ( op een gegeven zelfs supporters van Dortmund, schalke en bochum in 1 trein ) niks aan de hand. Na afloop cafe in leverkusen met shirts niks aan de hand. Koln - Dresden samen in het cafe en tram na stadion. Tegen Sandhausen hetzelfde. Jammer dat het in Nederland niet kan. @Zawisza uitvak is zeker in Nederland lang niet altijd een optie moeten nou niet Duitsland verheerlijken dat het daar wel zou kunnen. Kan genoeg voorbeelden opnoemen waar dat fout ging en fout zal gaan. Dat opa en oma in dezelfde trein zitten als die van de tegenpartij soit. Maar een uitvak heet niet voor niks een uitvak en vice versa. Als je geen kaartje daarvoor kon krijgen en toch op t thuisvak wil gaan, hoor je je te gedragen. En al helemaal geen shirt van een tegenpartij te dragen. Dan word je zelfs bij Excelsior van t vak getrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 41 minuten geleden zei Zawisza: moeten nou niet Duitsland verheerlijken dat het daar wel zou kunnen. Kan genoeg voorbeelden opnoemen waar dat fout ging en fout zal gaan. Dat opa en oma in dezelfde trein zitten als die van de tegenpartij soit. Maar een uitvak heet niet voor niks een uitvak en vice versa. Als je geen kaartje daarvoor kon krijgen en toch op t thuisvak wil gaan, hoor je je te gedragen. En al helemaal geen shirt van een tegenpartij te dragen. Dan word je zelfs bij Excelsior van t vak getrapt. Heeft niks met verheerlijken te maken. Puur eigen ervaring en dan heb ik niet over opa en oma maar supporters tussen de 20-40. De harde kernen werden daar wel met bus en begeleiding naar stadion gebracht. Dat laatste vind ik gewoon bullshit genoeg sporten waar het prima kan alleen bij voetbal blijkbaar niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 In Amerika krijg je ook wel verwensingen naar je hoofd geslingerd als je bij een wedstrijd zit met een shirt van de tegenpartij. Vaak genoeg gezien in docu's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 29 minuten geleden zei Djurovski: Heeft niks met verheerlijken te maken. Puur eigen ervaring en dan heb ik niet over opa en oma maar supporters tussen de 20-40. De harde kernen werden daar wel met bus en begeleiding naar stadion gebracht. Dat laatste vind ik gewoon bullshit genoeg sporten waar het prima kan alleen bij voetbal blijkbaar niet Dagjesvolk inderdaad. Het volk bij een hockeywedstrijd is ook niet te vergelijken met voetbal. Bij ijshockey/speedway/basketball heb ik het ook genoeg fout zien gaan. Er wordt altijd gedaan alsof Duitsland de messias is qua supporters, maar dat is echt verre van. Voor het dagjesvolk miss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 2 uur geleden zei Zawisza: Dagjesvolk inderdaad. Het volk bij een hockeywedstrijd is ook niet te vergelijken met voetbal. Bij ijshockey/speedway/basketball heb ik het ook genoeg fout zien gaan. Er wordt altijd gedaan alsof Duitsland de messias is qua supporters, maar dat is echt verre van. Voor het dagjesvolk miss. Collega gaat dit weekend naar Gladbach - Koln. In thuisvak met koln shirt. Toch 1 van de verhittere derbys. Gaat daar gewoon prima zolang je niet tussen de ultras gaat staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 2 minuten geleden zei Djurovski: Collega gaat dit weekend naar Gladbach - Koln. In thuisvak met koln shirt. Toch 1 van de verhittere derbys. Gaat daar gewoon prima zolang je niet tussen de ultras gaat staan. Moet hij zelf weten. Zou het nooit van mijn leven doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 5 uur geleden zei Zawisza: Moet hij zelf weten. Zou het nooit van mijn leven doen. Is een jaarlijkse trip. Maar blijf er bij dat dit ook gewoon moet kunnen zolang je niet op de fanatieke tribune gaat staan. En je je gewoon gedraagt. Kijk ik zit ook veel liever in het uitvak maar zeker in Nederland met al die combi's is dat bijna niet te doen. Als ik dan in thuisvak zit heb ik wel neutrale kleding aan om gezeik te voorkomen al horen ze het meestal toch wel . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Nou jongens, wat gaat het worden tegen de nummer laatst van Zwitserland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 2-0 Zurich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 (bewerkt) Doodsaaie 0-0. Vertessen weer in de spits.. jankon EDIT; Zul je altijd zien 6 oktober 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Doodsaaie 0-0. Vertessen weer in de spits.. jankon EDIT; Zul je altijd zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Prima goal van Gakpo, Zurich heeft er ook wel zin in trouwens.. Mijn hemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Is wel te zien dat ze laatste staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Wel opvallend dat je dan weer de 0 niet weet te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Zeiden ze in Napels ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 SLOPE DIE FRIEZE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 En nog twee aanvallers die geblesseerd uitvallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 2 minuten geleden zei joostmakaay: En nog twee aanvallers die geblesseerd uitvallen Voordeel is dat we die Vertessen dan voorlopig niet meer hoeven aan te zien . Het is vandaag weet als vanouds niet om aan te gluren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Voordeel is dat we die Vertessen dan voorlopig niet meer hoeven aan te zien . Het is vandaag weet als vanouds niet om aan te gluren Hopen op een ingeving van Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Voordeel is dat we die Vertessen dan voorlopig niet meer hoeven aan te zien . Het is vandaag weet als vanouds niet om aan te gluren Én Saibari niet. Dat is ook een treurig geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 52 minuten geleden zei joostmakaay: Hopen op een ingeving van Gakpo We leven inderdaad op ‘toevalstreffers’. 39 minuten geleden zei PatjePauw: Én Saibari niet. Dat is ook een treurig geval. Parel uit de academy joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten