delichris Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Dat klopt. Zo heb ik het ook begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 11 minuten geleden zei Tim': Arnesen zou weer teruggekomen kunnen zijn bij Feyenoord (medisch gezien dan), maar omdat hij volgend jaar zomer toch al zou vertrekken, zou er weinig te doen zijn voor hem en was het een handige periode om een nieuw persoon in te werken of om de organisatie anders op te tuigen. Dat is hoe ik het begrepen had. Dat zou het een iets ander verhaal maken. Hij kent PSV wel al vanuit het verleden en heeft een bak ervaring. Heeft het bij Feyenoord best aardig gedaan. En slechter dan die zelfingenomen kwal zal hij het niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Ik kan zelf niemand bedenken die 'goed' is, maar met Arnesen red je imo het ook niet. Zouden we niet gewoon Vennegoor terug moeten zetten naar hoofd scout en flink de tas trekken voor een TD van naam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 (bewerkt) 9 minuten geleden zei PatjePauw: Ik kan zelf niemand bedenken die 'goed' is, maar met Arnesen red je imo het ook niet. Zouden we niet gewoon Vennegoor terug moeten zetten naar hoofd scout en flink de tas trekken voor een TD van naam? Gezien de reden die ze aandragen voor het aanstaande ontslag van JdJ, zal dat de tas trekken nu juist het grote struikelblok zijn denk ik. Overigens best knap hoe alle proteges een beetje lijken te falen. Van Bommel mislukt, De Jong mislukt, Van Nistelrooy mogelijk mislukt. Gaat lekker 16 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Gezien de reden die ze aandragen voor het aanstaande ontslag van JdJ, zal dat de tas trekken nu juist het grote struikelblok zijn denk ik. Ja klopt ook. Anderzijds komt Arnesen nu natuurlijk 'vers' binnen, ipv weer bijv. je hoofdscouting of wie dan ook door schuiven. Vermoedelijk gaan er dingen anders onder versbloed, althans, dat mag je toch hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Wel grappig dat wanneer hij eindelijk eens ballen toont (Gakpo transfer blokkeren) hij er dan uit word getrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 (bewerkt) Ik probeer clubcard aan te vragen. Maar ik heb dit IDIN proces al 3x gedaan... Maar hij pakt nu niet omdat ik mijn geslacht van onbepaald naar man heb aangepast 🙄😂 Maar ik heb nodig om ticket voor PSV - Arsenal te kopen.. Ik heb PSV ticket verkoop gemaild maar ik vrees pas as maandag antwoord... EDIT laat maar. Identificatie is gelukt alleen had teveel geselecteerd as maandag met PSV en dan bestellen voor Vak GG 16 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Ben absoluut geen fan van De Jongh. Alleen is dit nu wel zo terecht? Was er CL voetbal gehaald was dit niet eens ter sprake gekomen. Daarnaast, die €40M zal Gakpo na dit seizoen ook gewoon waard zijn. Wat gaat dit betekenen voor de rest van de directie dan? Die hebben allemaal ingestemd met het blokkeren van de transfer 1 uur geleden zei Kyrill: Ik probeer clubcard aan te vragen. Maar ik heb dit IDIN proces al 3x gedaan... Maar hij pakt nu niet omdat ik mijn geslacht van onbepaald naar man heb aangepast 🙄😂 Maar ik heb nodig om ticket voor PSV - Arsenal te kopen.. Ik heb PSV ticket verkoop gemaild maar ik vrees pas as maandag antwoord... Wil wel kaartje voor je kopen als het niet lukt. Weet alleen niet in hoeverre ik dat nog kan. Heb zelf al een passe partout gekocht maar heb nog wel twee kids die ook lid zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 47 minuten geleden zei The Saint: Ben absoluut geen fan van De Jongh. Alleen is dit nu wel zo terecht? Was er CL voetbal gehaald was dit niet eens ter sprake gekomen. Daarnaast, die €40M zal Gakpo na dit seizoen ook gewoon waard zijn. Wat gaat dit betekenen voor de rest van de directie dan? Die hebben allemaal ingestemd met het blokkeren van de transfer Wil wel kaartje voor je kopen als het niet lukt. Weet alleen niet in hoeverre ik dat nog kan. Heb zelf al een passe partout gekocht maar heb nog wel twee kids die ook lid zijn. Het moment is ook vreemd. Maar schijnt dat RVC en Directie nu lijnrecht tegenover elkaar staan. En dat RVC nu (eindelijk) vindt dat het qua voetbalzaken al jaren de verkeerde kant op gaat. Daar lijkt JdJ nu de prijs voor te gaan betalen. Neemt niet weg dat er natuurlijk weer een ziekte binnen de club heerst als deze onrust nu op gang komt. Je had JdJ al moeten ontslaan samen met MvB. Las ergens anders ook dat die miljardair in de RVC langzaam schoon schip aan het maken is. Gerbands moest weg, Brands is op voorspraak van hem terug gehaald. En na het niet behalen van CL voetbal en wederom een ongebalanceerde selectie moet nu ook De Jong weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Het moment is ook vreemd. Maar schijnt dat RVC en Directie nu lijnrecht tegenover elkaar staan. En dat RVC nu (eindelijk) vindt dat het qua voetbalzaken al jaren de verkeerde kant op gaat. Daar lijkt JdJ nu de prijs voor te gaan betalen. Neemt niet weg dat er natuurlijk weer een ziekte binnen de club heerst als deze onrust nu op gang komt. Je had JdJ al moeten ontslaan samen met MvB. Las ergens anders ook dat die miljardair in de RVC langzaam schoon schip aan het maken is. Gerbands moest weg, Brands is op voorspraak van hem terug gehaald. En na het niet behalen van CL voetbal en wederom een ongebalanceerde selectie moet nu ook De Jong weg. Ja eens met het feit dat JdJ met Bommeltje tegelijk ontslagen had moeten worden. Je bedoelt Van de Wallen? Leuk dat op zijn voorspraak Brands gekomen is, maar dat staat haaks op “we ontslaan JdJ omdat we nu €40M mislopen”. Brands is juist een voorstander van financiële risico’s nemen ter faveure van sportiviteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 1 uur geleden zei The Saint: Ben absoluut geen fan van De Jongh. Alleen is dit nu wel zo terecht? Was er CL voetbal gehaald was dit niet eens ter sprake gekomen. Daarnaast, die €40M zal Gakpo na dit seizoen ook gewoon waard zijn. Wat gaat dit betekenen voor de rest van de directie dan? Die hebben allemaal ingestemd met het blokkeren van de transfer Wil wel kaartje voor je kopen als het niet lukt. Weet alleen niet in hoeverre ik dat nog kan. Heb zelf al een passe partout gekocht maar heb nog wel twee kids die ook lid zijn. Wat geweldig super!! Ik ga maandag /dinsdag nog proberen met PSV op WhatsApp... Als niet lukt laat ik je weten we gaan voor vak GG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 17 minuten geleden zei The Saint: Ja eens met het feit dat JdJ met Bommeltje tegelijk ontslagen had moeten worden. Je bedoelt Van de Wallen? Leuk dat op zijn voorspraak Brands gekomen is, maar dat staat haaks op “we ontslaan JdJ omdat we nu €40M mislopen”. Brands is juist een voorstander van financiële risico’s nemen ter faveure van sportiviteit. Die bedoel ik ja! Officieel ontslagen dus nu. De onrust is weer als vanouds wedergekeerd. Man man man. An sich blij met vertrek van John hoor. Maar de manier waarop en de timing baart me wel zorgen. Als de hele directie heeft ingestemd met het behouden van Sangaré of Gakpo (die zelf de stekker er ook uit heeft getrokken) dan is het ergens wel gek dat daar voor nu alleen de kop van JdJ moet rollen. Als je spreekt van een vertrouwensbreuk. Die andere 2 hebben dan toch ook ‘niet geluisterd’? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Zouden Feyenoord en Arnesen niet een concurrentiebeding hebben afgesproken? Of is dat compleet ongebruikelijk in het voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 24 minuten geleden zei Michaelinho*: Die bedoel ik ja! Officieel ontslagen dus nu. De onrust is weer als vanouds wedergekeerd. Man man man. An sich blij met vertrek van John hoor. Maar de manier waarop en de timing baart me wel zorgen. Als de hele directie heeft ingestemd met het behouden van Sangaré of Gakpo (die zelf de stekker er ook uit heeft getrokken) dan is het ergens wel gek dat daar voor nu alleen de kop van JdJ moet rollen. Als je spreekt van een vertrouwensbreuk. Die andere 2 hebben dan toch ook ‘niet geluisterd’? Wat ik had begrepen uit het nieuwsbericht was dat inderdaad de RvC en directie tegenover elkaar staan in deze kwestie. In ieder geval toen de keuze gemaakt werd om beide spelers te behouden, dat was niet de instructie van de RvC. Nu de RvC de situatie beoordeeld en hun onvrede uiten, steunen de andere directieleden De Jong niet. Daardoor voelt De Jong zich niet gesteund door RvC en rest directie, dus vertrouwensbreuk en vertrek De Jong. Of er moet nog verder nieuws van de betrokkenen naar buiten komen, maar dan is het altijd de vraag of het waarheid is of eigen straatje schoon vegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 4 minuten geleden zei Renato: Wat ik had begrepen uit het nieuwsbericht was dat inderdaad de RvC en directie tegenover elkaar staan in deze kwestie. In ieder geval toen de keuze gemaakt werd om beide spelers te behouden, dat was niet de instructie van de RvC. Nu de RvC de situatie beoordeeld en hun onvrede uiten, steunen de andere directieleden De Jong niet. Daardoor voelt De Jong zich niet gesteund door RvC en rest directie, dus vertrouwensbreuk en vertrek De Jong. Of er moet nog verder nieuws van de betrokkenen naar buiten komen, maar dan is het altijd de vraag of het waarheid is of eigen straatje schoon vegen. Ofwel, ze maken met z’n 3’en een beslissing. Nu is de RvC boos en trekken 2 van de 3 hun keutel in en is De Jong de sjaak. Hoe een eikel ik het ook vind, dit is weer alles behalve chique. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Brands schetst het toch anders. Die zegt voor en na transferperiode een eenheid gebleven. Dus haaks op wensen RvC. Hoor echter ook geluiden dat binnen RvC die eensgezindheid er echt niet was. Van Breukelen was juist voor behoud Gakpo/Sangaré Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Raar moment. Eigenlijk presteert JdJ al jaren ondermaats. Zijn vertrek zelf vind ik dan wel prima. Manier waarop hoort alleen niet bij PSV. Baart me wel zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 29 minuten geleden zei neva: Raar moment. Eigenlijk presteert JdJ al jaren ondermaats. Hoezo dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) 13 uur geleden zei The Saint: Brands schetst het toch anders. Die zegt voor en na transferperiode een eenheid gebleven. Dus haaks op wensen RvC. Hoor echter ook geluiden dat binnen RvC die eensgezindheid er echt niet was. Van Breukelen was juist voor behoud Gakpo/Sangaré Ofwel, de slangenkuil van Eindhoven is geopend.. 12 uur geleden zei neva: Raar moment. Eigenlijk presteert JdJ al jaren ondermaats. Zijn vertrek zelf vind ik dan wel prima. Manier waarop hoort alleen niet bij PSV. Baart me wel zorgen. Ja same.. 12 uur geleden zei Socrates: Hoezo dan? Je maakt een grapje toch hoop ik? Als je naar alle transfers van De Jong kijkt dan is meer dan 75% daarvan gefaald. Daarnaast nog de duurste transfers uit de historie gedaan met Baumgartl en Bruma. En beide zijn compleet gefaald. Ja ook directie en scouting had kunnen zien dat ze er niks van kunnen, maar hij is nu eenmaal eindverantwoordelijk. En dan vergeet ik ook nog Doan voor 7.5M. Hij heeft Van Bommel aangesteld, die compleet gefaald is. Mede door hem zelf, maar John heeft hem ook niet gesteund. Heeft hem zelf een ongebalanceerde selectie gegeven en toen het slecht ging heeft hij Van Bommel eigenhandig voor de bus gegooid. Die lafbek had zelf ook moeten opstappen. Dat is nog het meest kwalijke. Vervolgens Schmidt aangesteld en ook die kreeg niet wat hij nodig had. Uiteraard is er geen pot met goud, maar je weet wie je binnenhaalt en hoe hij wil spelen. Die had het na 2 jaar wel gezien, en terecht. Was zelf ook voorstander van zijn vertrek hoor, maar objectief kijkend heeft hij het eigenlijk niet eens zo slecht gedaan. Nu is op voorspraak van De Jong RvN weer ‘gedwongen’ om toch door te schuiven. Omdat er wederom geen alternatieven uitgedacht zijn. En je ziet het resultaat, ook Ruud is weer een voorbeeld van een trainer die (veel) te vroeg bij een topclub begint. En dan geef je hem ook nog een halfbakken selectie. Wederom niet geïnvesteerd in de defensie. Want als je met Hoever op de proppen komt dan hou maar op. Vervolgens is er behalve Luuk de Jong geen plan en geen back-up. Om over de academy maar te zwijgen als Bakayoko, Oppegard, Saibari en Vertessen je grootste talenten zijn. 17 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 2 uur geleden zei Michaelinho*: Ofwel, de slangenkuil van Eindhoven is geopend.. Ja same.. Je maakt een grapje toch hoop ik? Als je naar alle transfers van De Jong kijkt dan is meer dan 75% daarvan gefaald. Daarnaast nog de duurste transfers uit de historie gedaan met Baumgartl en Bruma. En beide zijn compleet gefaald. Ja ook directie en scouting had kunnen zien dat ze er niks van kunnen, maar hij is nu eenmaal eindverantwoordelijk. En dan vergeet ik ook nog Doan voor 7.5M. Hij heeft Van Bommel aangesteld, die compleet gefaald is. Mede door hem zelf, maar John heeft hem ook niet gesteund. Heeft hem zelf een ongebalanceerde selectie gegeven en toen het slecht ging heeft hij Van Bommel eigenhandig voor de bus gegooid. Die lafbek had zelf ook moeten opstappen. Dat is nog het meest kwalijke. Vervolgens Schmidt aangesteld en ook die kreeg niet wat hij nodig had. Uiteraard is er geen pot met goud, maar je weet wie je binnenhaalt en hoe hij wil spelen. Die had het naar 2 jaar wel gezien, en terecht. Was zelf ook voorstander van zijn vertrek hoor, maar objectief kijkend heeft hij het eigenlijk niet eens zo slecht gedaan. Nu is op voorspraak van De Jong RvN weer ‘gedwongen’ om toch door te schuiven. Omdat er wederom geen alternatieven uitgedacht zijn. En je ziet het resultaat, ook Ruud is weer een voorbeeld van een trainer die (veel) te vroeg bij een topclub begint. En dan geef je hem ook nog een halfbakken selectie. Wederom niet geïnvesteerd in de defensie. Want als je met Hoever op de proppen komt dan hou maar op. Vervolgens is behalve Luuk de Jong geen plan en geen back-up. Om over de academy maar te zwijgen als Bakayoko, Oppegard, Saibari en Vertessen je grootste talenten zijn. Grotendeels eens met je punten, echter het dikgedrukte kun je niet echt op het conto van JdJ schrijven toch? In zijn tijd is het een van de grootste talenten (misschien wel het grootste talent) van deze eeuw bij PSV doorgebroken, en we weten allemaal hoe dit is geëindigd, maar daar kon JdJ niet zo veel aan doen. Verder heb je nog jongens zoals Teze en Gakpo en Madueke die in de periode onder JdJ definitief doorgebroken zijn, en nu deel uitmaken van de A-selectie. Ik denk zelf dat dit precies de timing is waarop de RvC JdJ wilde gaan ontslaan, de resultaten zijn maar zo zo, en op deze manier verlagen de de druk op RvN tijdelijk. Natuurlijk verre van chique hoe het gelopen is, maar ik hoop toch dat PSV nu eens (tijdelijk) gaat stoppen met het zelf willen opleiden van een staf, en gewoon buiten de deur naar ervaren krachten gaat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei joostmakaay: Grotendeels eens met je punten, echter het dikgedrukte kun je niet echt op het conto van JdJ schrijven toch? In zijn tijd is het een van de grootste talenten (misschien wel het grootste talent) van deze eeuw bij PSV doorgebroken, en we weten allemaal hoe dit is geëindigd, maar daar kon JdJ niet zo veel aan doen. Verder heb je nog jongens zoals Teze en Gakpo en Madueke die in de periode onder JdJ definitief doorgebroken zijn, en nu deel uitmaken van de A-selectie. Ik denk zelf dat dit precies de timing is waarop de RvC JdJ wilde gaan ontslaan, de resultaten zijn maar zo zo, en op deze manier verlagen de de druk op RvN tijdelijk. Natuurlijk verre van chique hoe het gelopen is, maar ik hoop toch dat PSV nu eens (tijdelijk) gaat stoppen met het zelf willen opleiden van een staf, en gewoon buiten de deur naar ervaren krachten gaat kijken. Fair point. Ik vergeet Ihatarren, Teze, Gakpo en Madueke natuurlijk. Wat het negatieve gevoel misschien wat versterkt is het feit dat hij de jongens die ik noem als de 'nieuwe lichting' bestempelde voor dit seizoen. Ik snap ook wel dat hij niet zegt dat die jongens maar 'zo zo' zijn. Maar mijn vertrouwen in De Jong is zo laag, dat ik hem er van verdenk dat hij het nog echt gelooft ook. Verder helemaal eens met het dikgedrukte deel. 17 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 13 uur geleden zei Socrates: Hoezo dan? Dat ik het een raar moment vind heeft te maken met het feit dat dit eigenlijk nog een OK transferperiode is geweest voor hem. Of in ieder geval niet zijn minste. Dat ik hem ondermaats vind presteren kan je ook op 2 manieren uitleggen. De kortste en ook ietwat kortzichtige manier: Toen John de Jong begon in zijn huidige functie als eindverantwoordelijke voor het technische gedeelte, was PSV landskampioen. Dat is sindsdien niet meer gelukt. De achterstand op Ajax is dus ontstaan en gegroeid onder zijn leiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) Interview met Marcel Brands over ontslag De Jong. Vooral vanaf 04:30 even luisteren. Zijn ontslag heeft niks te maken met niet laten vertrekken Gakpo. Het is dan jammer dat ze niet eerder deze conclusie hebben getrokken en hem afgelopen transferperiode hebben laten zitten. 17 september 2022 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 5 uur geleden zei Michaelinho*: Ofwel, de slangenkuil van Eindhoven is geopend.. Ja same.. Je maakt een grapje toch hoop ik? Als je naar alle transfers van De Jong kijkt dan is meer dan 75% daarvan gefaald. Daarnaast nog de duurste transfers uit de historie gedaan met Baumgartl en Bruma. En beide zijn compleet gefaald. Ja ook directie en scouting had kunnen zien dat ze er niks van kunnen, maar hij is nu eenmaal eindverantwoordelijk. En dan vergeet ik ook nog Doan voor 7.5M. Hij heeft Van Bommel aangesteld, die compleet gefaald is. Mede door hem zelf, maar John heeft hem ook niet gesteund. Heeft hem zelf een ongebalanceerde selectie gegeven en toen het slecht ging heeft hij Van Bommel eigenhandig voor de bus gegooid. Die lafbek had zelf ook moeten opstappen. Dat is nog het meest kwalijke. Vervolgens Schmidt aangesteld en ook die kreeg niet wat hij nodig had. Uiteraard is er geen pot met goud, maar je weet wie je binnenhaalt en hoe hij wil spelen. Die had het na 2 jaar wel gezien, en terecht. Was zelf ook voorstander van zijn vertrek hoor, maar objectief kijkend heeft hij het eigenlijk niet eens zo slecht gedaan. Nu is op voorspraak van De Jong RvN weer ‘gedwongen’ om toch door te schuiven. Omdat er wederom geen alternatieven uitgedacht zijn. En je ziet het resultaat, ook Ruud is weer een voorbeeld van een trainer die (veel) te vroeg bij een topclub begint. En dan geef je hem ook nog een halfbakken selectie. Wederom niet geïnvesteerd in de defensie. Want als je met Hoever op de proppen komt dan hou maar op. Vervolgens is er behalve Luuk de Jong geen plan en geen back-up. Om over de academy maar te zwijgen als Bakayoko, Oppegard, Saibari en Vertessen je grootste talenten zijn. Maar elke speler die niet slaagt is dus de schuld van de td? Spelers worden gescout, hè. Dan moet de td hem formeel binnenhalen en moet de trainer met die speler aan de slag gaan. Er zijn al twee partijen meer verantwoordelijk voor het slagen van een bepaalde speler dan de td. Wat er uit de jeugd doorkomt kan je ook niet op zijn conto schrijven. Je hebt de hoofd jeugdopleiding, jeugdtrainers en jeugdscouts. Ik vind dat je een td moet beoordelen op deals. Ik zie dan vooral een heleboel verrassend goede deals. Max en Götze die naar de Eredivisie komen. Simons die ineens definitief overkomt. Til die je voor de neus van Feyenoord weg weet te kapen. Misschien wel hetzelfde met Veerman. Luuk de Jong die je met een redelijke deal weer terug hebt. Spelers als Lato, Boscagli, Romero, Sangaré, Benitez.. Niet allemaal geslaagd, maar dus wel spelers die je niet zomaar naar de Eredivisie krijgt. Wat betreft de trainers: Schmidt was gewoon een aardige stunt. Bij Van Bommel en Van Nistelrooij kan je je afvragen in hoeverre die niet door de hele club naar voren werden gedragen alszijnde de verlossers, de parels van het trainersgilde, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Maar elke speler die niet slaagt is dus de schuld van de td? Spelers worden gescout, hè. Dan moet de td hem formeel binnenhalen en moet de trainer met die speler aan de slag gaan. Er zijn al twee partijen meer verantwoordelijk voor het slagen van een bepaalde speler dan de td. Wat er uit de jeugd doorkomt kan je ook niet op zijn conto schrijven. Je hebt de hoofd jeugdopleiding, jeugdtrainers en jeugdscouts. Ik vind dat je een td moet beoordelen op deals. Ik zie dan vooral een heleboel verrassend goede deals. Max en Götze die naar de Eredivisie komen. Simons die ineens definitief overkomt. Til die je voor de neus van Feyenoord weg weet te kapen. Misschien wel hetzelfde met Veerman. Luuk de Jong die je met een redelijke deal weer terug hebt. Spelers als Lato, Boscagli, Romero, Sangaré, Benitez.. Niet allemaal geslaagd, maar dus wel spelers die je niet zomaar naar de Eredivisie krijgt. Wat betreft de trainers: Schmidt was gewoon een aardige stunt. Bij Van Bommel en Van Nistelrooij kan je je afvragen in hoeverre die niet door de hele club naar voren werden gedragen alszijnde de verlossers, de parels van het trainersgilde, etc. Ik zeg nergens dat het falen van spelers allemaal zijn schuld is. Maar hij is wel eindverantwoordelijk voor het halen van die spelers. En bij veel van die spelers kon iedere botte lul zien dat het geen goede aankopen zouden zijn (als je ook naar het transferbedrag kijkt). Daar is de scouting en dergelijk net zo goed verantwoordelijk voor, maar ook daar is hij uiteindelijk de eindverantwoordelijke. Het is maar net hoe je naar de deals kijkt die jij noemt. Max een afdankertje uit de Bundesliga, die nergens aan de bak kon dus dan maar een stap naar de Eredivisie maakt. Zelfde geldt voor Götze. En trouwens, die spelers zijn gehaald door Schmidt, niet door De Jong. Zonder Schmidt waren ze nooit naar Eindhoven gekomen. Simons is dan misschien een lichtpuntje ja. Maar dat soort transfer schrijf ik toch ook echt toe aan de komst van Marcel Brands. De afgelopen jaren is misschien alleen Sangaré een voltreffer geweest. Maar dat had ook iedereen kunnen zien. Nogmaals, blij dat we eindelijk van hem verlost zijn. De manier waarop is niet chique en de vraag is wat je er voor terug krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten