Pino Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Verbaast toch niemand hoop ik? Maar het is geen gemeentesteun hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Was al bekend dat er enkele spelers boven de 1m zitten. Verder kan ik hier totaal niet mee zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Was al bekend dat er enkele spelers boven de 1m zitten. Verder kan ik hier totaal niet mee zitten. Lekker afspraken niet nakomen en via vieze constructies valsspelen :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Lekker afspraken niet nakomen en via vieze constructies valsspelen :clap: Ik moet hier niet eens op ingaan, maar goed. Iemand van de gemeente heeft al gereageerd dat de afspraken gewoon nagekomen worden. En hoe wordt er valsgespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Op Slinkse wijze wordt er gemeentegeld binnengehaald en beloftes worden op slinkse wijze omzeild. Niet voor niets dat een vos jullie mascotte is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Vindt het wel grappig dat VI nog niks gemeld heeft op de website. Kwam dit ook nog ergens tegen; https://www.nrc.nl/nieuws/2016/08/02/nee-ik-ben-niet-kaltgestellt-a1513833 Wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Jullie hebben er een handje van om bepaalde media niet meer te woord te staan als iets jullie niet bevalt, dus zo gek is dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Pff ga lekker ergens anders stoken pino en wouter. Dat er meer dan een miljoen werd betaald was allang duidelijk, nu kunnen er precieze bedragen op geplakt worden, jippie. Ik ga er vooralsnog vanuit dat Gerbrands en co geen onredelijke risico's nemen en dat blijkt ook nergens uit deze informatie. Het enige wat ik wel me aan kan storen is het geld voor zaakwaarnemers maar dat is niet iets wat alleen bij PSV speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/12/het-beloofde-salarisplafond-van-psv-blijkt-boterzacht-5760656-a1536319 Wat vinden jullie hiervan jongens? Tl;dr: PSV heeft officiëel een salarisplafond van 1M, maar gaat daar vaak ruim over met speciale bonussen. Ook de makelaarskosten zouden niet gedaald zijn, hoewel dit wel was beloofd aan de gemeente na de redding in 2011. Ik vind dit niet zo'n spectaculair artikel. De meeste info uit dit artikel was al bekend en sommige info klopt zelfs niet. Het klopt dat tussen PSV en de gemeente Eindhoven financiële afspraken zijn gemaakt, zodat PSV niet meer in de financiële problemen komt. Echter zijn tussen PSV en de gemeente Eindhoven geen afspraken gemaakt over een zogenaamde salarisplafond. Het salarisplafond van 1M, plus eventuele uitzonderingen voor absolute topspelers, is een initiatief van PSV zelf en hier heeft de gemeente Eindhoven dus niets over te zeggen. PSV houdt zich aan deze zelfgemaakte afspraak omdat alleen Guardado op jaarbasis meer dan 1 miljoen aan salaris krijgt. Bonussen horen hier dus niet bij. Het was trouwens ook al duidelijk dat PSV werkt met deze bonussen. Het verhaal over de makelaarskosten stond onlangs ook in de VI, alleen ging VI daar dieper op in door de makelaarskosten van alle Nederlandse clubs mee te nemen van de afgelopen 5 jaar. Ik lees vandaag veel negatieve berichten, met name van Ajacieden, over de hoge makelaarskosten van PSV. Drie keer raden welke Nederlandse club volgens VI het meeste geld uitgeeft aan makelaarskosten. Juist, Ajax. Neemt niet weg dat PSV inderdaad veel geld uitgeeft aan makelaars, maar ik denk dat dit een trend is in de voetbalwereld. Tenenkrommend aan het artikel van de NRC is dat in de derde regel van het artikel de titel al onderuit wordt gehaald. Blijkbaar is dit artikel alleen bestemd voor simpele zielen die niet verder lezen dan de titel. Wat ik ook apart vind is dat ze de reactie van de wethouder van de gemeente Eindhoven wegstoppen onderaan het artikel. Volgens mij is dit juist belangrijke informatie, dus had dit mooi in alinea 1 of 2 gezet. Dat had de lading van dit 'nieuws' gedekt. Ik vind het ook niet zo sterk van het NRC om dit oude nieuws deze week te publiceren. Of is het puur toeval dat dit weekend Ajax - PSV op het programma staat? Ik denk het niet. Ik vind het voorbeeld over Luuk de Jong ook niet zo schokkend. Hij is gekocht voor rond de 4 miljoen euro. Voor iemand die in twee seizoenen tijd 46 goals maakt in de competitie is dit toch een koopje? Geef 'm maar lekker een half miljoen aan tekenpremie mee. Het meest schokkende aan dit artikel vind ik nog dat Narsingh jaarlijks bijna een miljoen euro aan salaris pakt. Al zal dit wel komen omdat hij meerdere contractverlengingen bij PSV heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 @Mouko Naar mijn weten heeft Narsingh nog nooit een contractverlenging bij PSV gehad. Dan vind ik zijn salaris nog niet zo gek want hij was bij Heerenveen toch wel een hele belangrijke speler. Verder een hele mooi post :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 [quote name='Dysproz']@Mouko Naar mijn weten heeft Narsingh nog nooit een contractverlenging bij PSV gehad. Dan vind ik zijn salaris nog niet zo gek want hij was bij Heerenveen toch wel een hele belangrijke speler. Verder een hele mooi post :thumb:[/QUOTE] Klopt inderdaad, ik heb het ff opgezocht. Sinds juli 2012 speelt hij voor PSV en tekende toen een contract voor 5 jaar. Z'n contract loopt af in de zomer van 2017, dus hij heeft in de tussentijd geen nieuw contract getekend. Ik dacht dat hij al eerder naar PSV was gekomen. ;c Tijd dat hij verkocht wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 (bewerkt) Ik vind wel dat er hier heel gemakkelijk gereageerd wordt. Spelers als Maher, Narsingh, Schaars, Pereiro en Lestienne dat salaris geven is al achterlijk genoeg :cab: Dat PSV de rekening van Espanyol aan Moreno betaalt is ook al redelijk dubieus. Dat PSV akkoord gaat met El Arabi met betrekking tot die boete is ook al dubieus. Dat Raiola bijna anderhalf ton ontvangt nadat Brands zei: ''„Mino heeft zijn aandeel laten vallen. Dat was echt veel geld. Zonder hem was het niet gelukt. Mino heeft een geweldige rol vervuld.”'' is ook al raar. En ook die bedragen aan de zaakwaarnemer van Pereiro is ook al vreemd. Zeg niet dat PSV de enige club is die zulke dingen doet maar je kan echt wel je vraagtekens erbij zetten. Niet allemaal even netjes en handig gedaan. 13 december 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Juich een dergelijk systeem van bonussen enkel toe. Cruijff riep altijd al om (relatief) lage salarissen en hoge bonussen. Met doelpuntenpremies etc. moet je wel uitkijken, anders geven spelers minder makkelijk een bak af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 moet je wel uitkijken, anders geven spelers minder makkelijk een bak af. Net zoals vroeger in de E-tjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Ik heb best een aardig gevoel over vanmiddag, niet per se dat we winnen maar Ajax wint zeker niet zo maar ff Kan de wedstrijd zelf helaas niet zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Ik teken voor een gelijkspel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Denk 0-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Waah wat wordt er slecht gevoetbald zeg. Guardado moet eens stoppen met die kutstreken en gewoon gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 (bewerkt) Waarom staat Narsingh eigenlijk in de basis? Heb hem denk ik 1x aan de bal gezien :cab: 18 december 2016 bewerkt door r4vje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Heerlijke assist van Pereiro. Maar die eerste kans van Siem ;e Ik ben wel tevreden met het resultaat omdat PSV gewoon 80 minuten totaal niks had in te brengen. Zoet _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Zonder te willen stoken, maar ergeren jullie je niet helemaal kapot aan het spel van PSV, iig vandaag en tegen bijv Rostov?(Ik zie PSV namelijk vrijwel nooit voetballen) Tot op het eind duurde alles echt gewoon heel lang, alsof een 0-0 of zelfs een 1-0 ook wel prima was. Echt met verbazing zitten kijken en weet ook niet of het nou tactiek of pure lafheid is, maar vrijwel alles ging lekker tranquilo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Of we ons ergeren aan het spel van PSV? Heb me bijna laten opnemen, zo gek word ik er van. Dus 'ja'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Of we ons ergeren aan het spel van PSV? Heb me bijna laten opnemen, zo gek word ik er van. Dus 'ja'. Ik vind het ook zo raar, vooral vandaag dan, want ik had het idee dat als PSV in de laatste 10/15 minuten nog echt er voor ging ze makkelijk konden winnen. Maar, waar komt het door? Kwaliteit, Cocu, lafheid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Ik heb tot de gelijkmaker met zo veel frustratie zitten kijken, erger me idd kapot aan het spel. Heeft denk ik met meerdere factoren te maken. Tactiek, Cocu's opstellingen en wisselbeleid, spelers die hun niveau totaal niet halen (Guardado, Willems, Propper) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 (bewerkt) Ik vind het ook zo raar, vooral vandaag dan, want ik had het idee dat als PSV in de laatste 10/15 minuten nog echt er voor ging ze makkelijk konden winnen. Maar, waar komt het door? Kwaliteit, Cocu, lafheid? Jong, het is al weken niet om aan te zien. In het begin was het nog vooral kans na kans maar gewoon niet scoren. Nu is ook een spel slecht. Pröpper is nu ook uit vorm, die creëerde veel. Pereiro is geen vleugelspeler, Bergwijn kan het nog niet, Narsingh heeft het überhaupt niet gekund. De Jong afhankelijk van balletjes van Ginkeltje en Willems. De verdediging staat best goed. Ik had het wel willen zien met die Bruma van Galatasaray. Kan best eens een hele belangrijke misser zijn geweest. Als je met De Jong speelt moet je aanvoer op m gewoon goed zijn, anders heb je weinig aan hem. Ik denk dat vorm heel belangrjik is. Gio staat er nu goed op, maar heb ik tijden een uiterst belabberde trainer gevonden. Nu ineens goed? denk het niet. 'T kan ook zo weer in elkaar donderen. Maar met een goede vorm (Leicester) kan je gewoon erg sterk zijn. Zeker in zo'n stadion. Ik las trouwens in dat Ajax topic dat jullie denken dat wij Zoet de beste keeper ter wereld vinden? :-D:-D:-D Laat me niet lachen. Zeer degelijke keeper geworden, maar niet meer dan dat. Compleet raadsel waar dat fabeltje nu weer vandaan komt. Ik heb nu trouwens het radioverslag geluisterd omdat ik op de terugweg van Groningen - Eagles was (godver wat een trieste wedstrijd was dát ;e ), spann0nd! 19 december 2016 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten