Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

6 uur geleden zei Erwin.:

Een middenveld met Til, Veerman en van Ginkel wordt je toch bang van. Ik mag echt hopen dat we dat in officiële wedstrijden niet gaan zien. Dat is alsof je een middenveld opstelt met Strootman, Engelaar en Siem de Jong

Mee eens. Lijkt me ook geen prettig vooruitzicht. En als je een van die drie vervangt voor Simons en/of Guti is het eigenlijk niet beter :-D

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Mee eens. Lijkt me ook geen prettig vooruitzicht. En als je een van die drie vervangt voor Simons en/of Guti is het eigenlijk niet beter 

Guti als de '6' is nog niet eens heel verkeerd, maar het is inderdaad vrij pover.

Jarrad Branthwaite zou vermoedelijk gehuurd worden van Everton. Als Everton supporter gaat mijn hart daar enorm van sneller kloppen. Twinitg jarige linksbenige centrale verdediger die regelmatig minuutjes heeft mogen maken in het eerste. Championship clubs willen hem ook graag. Vermoed dat Brands hier wel een slag mee kan helpen.

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Het is ineens verdacht stil in EHV.. ben benieuwd wat er nog staat te gebeuren 

Citaat

PSV werkt achter de schermen nog altijd aan de komst van Jarrad Branthwaite, verdediger van Everton. Dat meldt het Eindhovens Dagblad woensdagavond.

'Meerdere bronnen' vertellen aan de krant dat Branthwaite de eerste optie is voor de positie van centrale verdediger bij PSV, hoewel er ook andere kandidaten zijn. Volgens het ED en The Daily Mail kan PSV de twintigjarige verdediger op huurbasis overnemen.

Branthwaite is een bekende van PSV-directeur Marcel Brands, die hem kent van zijn periode bij Everton. Bij de club uit Liverpool was hij director of football. Er ligt voor zover bekend nog geen deal tussen PSV en Everton, maar de Eindhovense club ligt wel op pole position.

Branthwaite werd door Everton vorig jaar overgenomen van Blackburn Rovers. Zijn contract loopt nog door tot de zomer van 2025, maar Everton heeft een optie om daar nog een jaar aan toe te voegen.

Geen idee wie dit is, het is in ieder geval geen Braithwaite ;c

5 uur geleden zei joostmakaay:

Voelt een beetje als een FM-game waarin je net gepromoveerd bent, en nu allerlei spelers voor de breedte gaat huren omdat je niet genoeg geld hebt om je selectie rond te krijgen. ;c

Haha echt hè. En dan weer geen kampioen worden en volgend jaar weer opnieuw beginnen :D

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

@PatjePauw; In onze lijstjes vergaten we nog dat Baumgartl natuurlijk ook nog steeds onder contract staat. Maar daar was ik even helemaal vergeten dat die jongen aan het herstellen is van kanker :classic_ohmy:

Was wel opnieuw verhuurd toch?

PSV Derde Shirt 22/23

Mooi 3e tenue, doet denken aan het uitshirt van zo'n 15-20 jaar geleden.

12 minuten geleden zei Michaelinho*:

@PatjePauw; In onze lijstjes vergaten we nog dat Baumgartl natuurlijk ook nog steeds onder contract staat. Maar daar was ik even helemaal vergeten dat die jongen aan het herstellen is van kanker 

Is opnieuw verhuurd aan Union Berlin en zal daar na dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid blijven.

21 uur geleden zei Erwin.:

Was wel opnieuw verhuurd toch?

PSV Derde Shirt 22/23

Mooi 3e tenue, doet denken aan het uitshirt van zo'n 15-20 jaar geleden.

21 uur geleden zei PatjePauw:

Is opnieuw verhuurd aan Union Berlin en zal daar na dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid blijven.

Was wat ongelukkig in m’n omschrijving haha. Weet dat ‘ie verhuurd is ja. Ging me eigenlijk meer om t feit dat ik even vergeten was dat die jongen zo ziek is geweest. 

Vanavond om 19:00 PSV - Villarreal op ESPN. Benieuwd wat ze laten zien. 

Voor Gakpo of voor jou? ;c

Ik benoem nergens de naam Gakpo toch? :P 

Goed van Simons. Ook Luuk die hem goed afmaakt, mooi spitsen goaltje.

@Jotew En wat vond jij er van? :D

Mwoa geen denderende pot haha. Paar leuke individuele acties gezien (Capoue, Moreno etc) maar dan houdt het ook wel op. Madueke vind ik echt een goed talent trouwens, deed er vandaag alleen net iets te vaak en te lang alleen over.

51 minuten geleden zei Jotew:

Mwoa geen denderende pot haha. Paar leuke individuele acties gezien (Capoue, Moreno etc) maar dan houdt het ook wel op. Madueke vind ik echt een goed talent trouwens, deed er vandaag alleen net iets te vaak en te lang alleen over.

Eens! En v.w.b. Madueke ook eens maar moet wel echt ook z’n verdedigende arbeid gaan leveren.

Das wel jammer ja. Had wel goede hoop op 2 NL clubs in de CL. Gevolgen voor PSV mogelijk dat ze CL niet halen, minder geld en gedwongen Gakpo en Sangare verkopen? 

Edited by Chiemel

Zit de laatste jaren niet echt mee qua lotingen, maarja dit soort tegenstanders hoor je ook van te kunnen winnen als je CL wilt spelen. Vond ze vorig jaar niet eens heel sterk in beide wedstrijden, en dan is nu hun beste speler ook nog eens naar Real Madrid vertrokken.