Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Wow, mooie transfer zeg. Nu gaan we zien of hij echt zo’n groot talent is. Knappe move van PSV. En ook goed van hem. 19 jaar, begonnen bij Barca, dan PSG. Hij had ook daar kunnen bijtekenen en lekker binnen kunnen lopen. Dan is dit een goed overwogen keuze van hem. Psv is goed bezig op de transfermarkt. Is de Jong ook daadwerkelijk een optie voor in de spits of niet haalbaar?

5 uur geleden zei Vitesse88:

Wow, mooie transfer zeg. Nu gaan we zien of hij echt zo’n groot talent is. Knappe move van PSV. En ook goed van hem. 19 jaar, begonnen bij Barca, dan PSG. Hij had ook daar kunnen bijtekenen en lekker binnen kunnen lopen. Dan is dit een goed overwogen keuze van hem. Psv is goed bezig op de transfermarkt. Is de Jong ook daadwerkelijk een optie voor in de spits of niet haalbaar?

Transfersom en salariseisen zijn voorlopig nog te gortig.. 

29 minuten geleden zei Michaelinho*:

Kan zijn dat het geen PSG clausule is maar een algemene clausule.

Citaat

Volgens Le Figaro heeft PSG Simons echter niet zonder slag of stoot laten gaan uit Parc des Princes. De krant schrijft dat de regerend kampioen van Frankrijk, voor wie Simons elf officiële wedstrijden speelde, een optie tot terugkoop heeft bedongen bij de transfer naar PSV. In Eindhoven tekende hij een contract tot medio 2027.

Ik denk dat er wel een klein clausuletje instaat hoor, anders tekent die jongen niet bij PSV, maar niet een clausule die specifiek voor PSG geldt. 

Maar onwijs leuke transfer dit! Veel beter dan op de bank van PSG. Ben benieuwd. 

9 uur geleden zei E2E:

Ik denk dat er wel een klein clausuletje instaat hoor, anders tekent die jongen niet bij PSV, maar niet een clausule die specifiek voor PSG geldt. 

Maar onwijs leuke transfer dit! Veel beter dan op de bank van PSG. Ben benieuwd. 

Ja precies dit denk ik. 

Wel benieuwd wat er de komende dagen/weken nog staat te gebeuren. Uitgaand is het nog relatief rustig namelijk.

7 minuten geleden zei PatjePauw:

Luuk komt thuis. 

Vorig jaar was ik volgens mij lijsttrekker voor de anti De Jong campagne, nu ben ik al weken in extase en afwachting van zijn komst. Leuk, de voetbalwereld.

Vanwaar de ommekeer? Hij zal zijn doelpunten wel maken, had zelf op een wat meer voetbaltechnische spits gehoopt. 

Nieuw thuis tenue :classic_love:

31943B8C-284C-482B-A157-DF63E3ADD813.jpeg

9 minuten geleden zei The Saint:

Vanwaar de ommekeer? Hij zal zijn doelpunten wel maken, had zelf op een wat meer voetbaltechnische spits gehoopt. 

Vorig jaar had je Zahavi, een absolute grootverdiener in je selectie. Toevallig ook nog eens een spits. Die twee samen in de 4-2-2-2 had nooit gewerkt en in een 4-2-3-1 laat je beide spelers niet banken; je had dus eigenlijk de plek in je selectie niet.

Nu wel. Meer dan genoeg ruimte. 

27 minuten geleden zei The Saint:

Nieuw thuis tenue 

31943B8C-284C-482B-A157-DF63E3ADD813.jpeg

Wat een verschrikkelijk tenue zeg :5

7 minuten geleden zei joostmakaay:

Nee heb geen account op Voetbalzone

Overigens heb je een punt.

Dit is een van de redenen waarom wij talenten eerst de hemel in prijzen, daarna na een terugval volledig afmaken en dan weer zo reageren.