neva Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 O jee, vertel? Ben wat gaan doen waar ik niet chago van wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Begin van PSV was nog best aardig. Kwam Ajax er niet echt aan te pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Huilen dit hoor. Ook al mis je Madueke en Gakpo. Aardig begin, maar dat was het dan ook wel. Begrijp sowieso de gedachten achter de 4-4-2 niet. Iemand anders wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Jawel, denk alleen dat je meer had gehad aan Vertesen dan aan Vinicius. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Gebrek aan degelijke wingers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 1 minuut geleden zei The Saint: Huilen dit hoor. Ook al mis je Madueke en Gakpo. Aardig begin, maar dat was het dan ook wel. Begrijp sowieso de gedachten achter de 4-4-2 niet. Iemand anders wel? Ik begrijp die Schmidt überhaupt niet. Maar zal wel weer met goede teksten komen zo. Verschil is ook wel bizar groot hoor. Bij Ajax vallen even Klaassen, Kudus, Neres en Tagliafico in. Komen wij met Vertessen en Mauro Junior aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 26 minuten geleden zei Socrates: Jawel, denk alleen dat je meer had gehad aan Vertesen dan aan Vinicius. Ja. Als je met twee spitsen speelt dan is het sowieso zowat een verplichting om naast een kapstok een snelle spits op te stellen. Maar wat is het plan verder? Lange halen, doorkoppen en rennen. Had liever gewoon de 4-3-3 zien. Blijf trouw aan wat je wilt spelen. Snelheid en diepgang op de flanken en Götze gewoon op het middenveld. Wat gaat Schmidt nu ook doen? Bijvoorbeeld Van Ginkel al een aantal weken ontzettend matig. Naast de plichtmatige roulatie wissels durft hij niet bepaald in te grijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Die Vinicius hebben ze voor twee seizoenen gehuurd, toch? Die vent kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Vind die jongen nog niet eens heel slecht eigenlijk, vind eerder het plan van PSV heel slecht, of juist het gebkrek aan een plan. Zou toch eraan denken om het contract van Schmidt even nog niet te verlengen als ik Toon was. Vind Driessen echt vreselijk, maar hier zegt die een paar inhoudelijk goede dingen: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395504 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 3 minuten geleden zei cimbomcu: Vind Driessen echt vreselijk, maar hier zegt die een paar inhoudelijk goede dingen: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395504 Als je 1.000 dingen roept, zullen er vast wel een paar dingen inhoudelijk goed zijn. Daarnaast zijn dit natuurlijk ook vreselijke open deuren. Ik wens PSV in ieder geval sterkte met deze negatieve galbak, het heeft bij Ajax ook 3 jaar geduurd voordat hij iets positiefs had te melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Vind die jongen nog niet eens heel slecht eigenlijk, vind eerder het plan van PSV heel slecht, of juist het gebkrek aan een plan. Zou toch eraan denken om het contract van Schmidt even nog niet te verlengen als ik Toon was. Vind Driessen echt vreselijk, maar hier zegt die een paar inhoudelijk goede dingen: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395504 Hij zegt nochtans weinig tot niks inhoudelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Het is inderdaad een waardeloos kut kolommetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 Valentijn Driessen.... die man hoef je voetbalsupporter absoluut niet serieus te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Op 25-10-2021 om 10:30 zei cimbomcu: Vind die jongen nog niet eens heel slecht eigenlijk, vind eerder het plan van PSV heel slecht, of juist het gebkrek aan een plan. Zou toch eraan denken om het contract van Schmidt even nog niet te verlengen als ik Toon was. Vind Driessen echt vreselijk, maar hier zegt die een paar inhoudelijk goede dingen: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395504 Strafpunten voor jou. Link naar een column van Driessen.... Als iemand maar dan ook echt niks goeds over voetbal te zeggen heeft, is het Valentijn Driessen wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Hee Kyrill, als 4 man er al iets over gezegd heeft, hoef jij een dag later niet nummer 5 meer te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Nou ik vind wel dat hij zinnige dingen zegt daar. - Dat PSV in de huidige staat bezig was om het contract te verlengen van Schmidt is gek - Hij heeft ook een punt over Benfica, Sociedad en Monaco - Hij heeft het over Schmidt die het had over een geweldige 2de helft tegen Monaco, wat dikke onzin was. - Over Vinicius die Schmidt erg goed vond spelen tegen Monaco dat niet zo was - Dat GAE de beste tegenstander was tegen wie ze gespeeld hebben, terwijl ze toen ook al tegen Sociedad, Feyenoord en Ajax speelden. - Maar als Ajax dan 4-0 wint van Dortmund en geweldig speelt, ligt dat vooral aan Dortmund. - En uiteraard, het wisselbeleid. Of terwijl redelijk wat punten waarvan ik denk, ah hier ben ik het wel mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Naja die schmidt is toch zowiezo een beetje een vreemd eend in de bijt? Dat verhaal over Vertessen ook voor aanvang van die wedstrijd tegen Ajax. Wat riep die ook alweer? Dat Vertessen nog niet oud genoeg was, of ervaren genoeg, om 90 minuten te spelen in een dergelijke wedstrijd? Kleine tip dan alvast maar voor onze Roger: Dat is Vinicius ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 Op 26-10-2021 om 19:16 zei Erwin.: Hee Kyrill, als 4 man er al iets over gezegd heeft, hoef jij een dag later niet nummer 5 meer te zijn. Hebt gelijk, is goed, zal voortaan proberen op te letten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2021 Share Geplaatst 29 oktober 2021 Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: Nou ik vind wel dat hij zinnige dingen zegt daar. - Dat PSV in de huidige staat bezig was om het contract te verlengen van Schmidt is gek Tja dit is volgens mij gewoon een voetbalwereld dingetje toch. Nu verlengen en over 3 maanden kan ie buiten liggen. Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: - Hij heeft ook een punt over Benfica, Sociedad en Monaco Over Benfica zegt ie alleen dat het ze niet lukte om met 11 tegen 10 Portugezen te scoren. Oftewel niks inhoudelijks waarom dat niet lukte, waar het mis ging of iets in die trant. Hij maakt geen punt over Sociedad en Monaco, hij benoemt uitslagen.. Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: - Hij heeft het over Schmidt die het had over een geweldige 2de helft tegen Monaco, wat dikke onzin was. De 2e helft tegen Monaco was toch ook goed. Monaco kwam er niet meer aan te pas, alleen de aanval van PSV komt nogal eens te kort om ook daadwerkelijk te scoren. Bovendien geeft hij hier opnieuw geen inhoudelijke reden voor. Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: - Over Vinicius die Schmidt erg goed vond spelen tegen Monaco dat niet zo was Dat is toch gewoon trainer gelul om een speler die er nu ingezet wordt vertrouwen te geven. Bovendien vond ik hem niet eens heel slecht. Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: - Dat GAE de beste tegenstander was tegen wie ze gespeeld hebben, terwijl ze toen ook al tegen Sociedad, Feyenoord en Ajax speelden. Qua spel kwam het eerlijk gezegd ook zo over, GAE bleef gevaarlijk maar natuurlijk is zijn uitspraak wel gechargeerd. Feyenoord vond ik overigens erg matig ondanks de 4-0. Sociedad heb ik niet gezien, maar zijn uitspraak ging dacht ik ook over de Eredivisie (dus ook Ajax telde toen nog niet) Overigens bedoelde hij niet dat GAE meer kwaliteit dan de andere teams heeft. Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: - Maar als Ajax dan 4-0 wint van Dortmund en geweldig speelt, ligt dat vooral aan Dortmund. Dat heeft Schmidt niet exact zo gezegd Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: - En uiteraard, het wisselbeleid. En ook hier zegt hij, ondanks dat er inderdaad vaak raar gewisseld wordt, niks inhoudelijks over maar benoemt hij het alleen. Op 27-10-2021 om 20:54 zei cimbomcu: Of terwijl redelijk wat punten waarvan ik denk, ah hier ben ik het wel mee eens. Kijk als jij zegt dat hij inhoudelijk goede punten maakt, dan verwacht ik dat hij zijn statements onderbouwt met jawel inhoud. Maar het enige wat hij doet is gewoon een hoop roepen. Dat sommige dingen die hij zegt wel waar zijn doet er dan niet toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Nou gaan we weer. Hou m'n hart vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 17 minuten geleden zei neva: Nou gaan we weer. Hou m'n hart vast. Dat was ook bijna nodig geweest als Vertessen niet meteen die 1-1 had gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Echt he. Bizar. Maar het is weer niet best. Wel zo'n beetje eerste goede actie van Van Ginkel van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Pff Vinicius man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Dat die 3-2 werd goedgekeurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 9 minuten geleden zei Erwin.: Pff Vinicius man Bijna een hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten