Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei The Saint:

Prima loting. We willen graag CL spelen, dus niet miepen dat je nu wat betere tegenstanders krijgt in plaats van een standaard Oostblok trio 

Das waar idd maar ik vind het best pittig hoor, Sociedad en Monaco....

5-2 winst is an sich is lekker. Maar verdedigend was het met name vanaf de flanken niet best vandaag. Max echt een totale off-day. Die is normaal al kwestbaar verdedigend, maar dit sloeg nergens op. Ramalho en ook Obispo maakten nog veel goed, maar het moet wel echt beter. 

Dat roulatiebeleid van Schmidt blijf ik toch ook tricky vinden. Het zorgt voor mijn gevoel voor meer onrust en onbelans in je elftal. Maar zo lang er gewonnen wordt heeft de trainer gelijk zullen we maar zeggen. 

Op transfergebied ben ik benieuwd of het nog een paar onrustige dagen worden of niet. Enige nieuws is dat Luuk de Jong zelf heeft afgezegd. Op zich niet heel erg, al kun je zo’n type als hij wel goed gebruiken. Ook uitgaand is het vrij rustig. Bruma en Doan lijken gewoon te blijven vooralsnog.

4 uur geleden zei The Saint:

Nou, Mo dan toch echt weg lijkt het. Via Juve naar Sampdoria. Prima. Doei xxx 

Ja lekker toch! Einde carriere natuurlijk voor hem. Deze primadonna wordt in de Serie A natuurlijk compleet geslacht. Als hij zich überhaupt al in de basis weet te knokken. Dat laatste is nogal een probleem namelijk.

3 uur geleden zei rich ruzzian:

De Jong wordt het niet dus. Nu wordt er een spits van Benfica Vinicius genoemd. Volgens mij heeft die vorig jaar nog als back-up van kane gediend bij Tottenham

Hmm.. ja. Maar toch vreemd als je zo’n jongen zou halen om te laten banken achter Zahavi. Of Zahavi met zijn salaris laten banken voor een huurling. Vind het ook moeilijk om zelf echt met realistische/logische alternatieven te komen. Je hebt iets nodig achter Zahavi, maar dat is nogal een open deur. 

25 minuten geleden zei Michaelinho*:

Hmm.. ja. Maar toch vreemd als je zo’n jongen zou halen om te laten banken achter Zahavi. Of Zahavi met zijn salaris laten banken voor een huurling. Vind het ook moeilijk om zelf echt met realistische/logische alternatieven te komen. Je hebt iets nodig achter Zahavi, maar dat is nogal een open deur. 

Sory Kaba misschien? Heb hem in geruchten aan andere clubs gelinkt zien worden voor ongeveer 3 miljoen. Fysiek sterke spits die ook wel een beetje kan voetballen.

13 minuten geleden zei FlyD:

Sory Kaba misschien? Heb hem in geruchten aan andere clubs gelinkt zien worden voor ongeveer 3 miljoen. Fysiek sterke spits die ook wel een beetje kan voetballen.

Ken hem zo niet, maar wie weet. Qua inkomende transfers is het de afgelopen twee seizoenen vrij aardig tot goed, dus ik blijf nog hopen op wat konijntjes uit de hoge hoed :D

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Ja lekker toch! Einde carriere natuurlijk voor hem. Deze primadonna wordt in de Serie A natuurlijk compleet geslacht. Als hij zich überhaupt al in de basis weet te knokken. Dat laatste is nogal een probleem namelijk.

Eigenlijk wel een prima risicovrije deal voor Juve. Klein bedrag betalen, meteen verhuren, wat de transferkosten grotendeels al zou kunnen dekken. Gaat Mo aan het voetballen dan zou dat weer aardig geld kunnen opleveren. 

Prima spits hoor Vinicius, topscorer geweest bij Benfica ook. Jorge Jesus heeft alleen de pik op hem, vandaar dat hij niet meer speelt. 

Hoop dat Sjonnie nog een kwalitatieve rechtsback uit die hoed kan toveren. 

29 minuten geleden zei The Saint:

Eigenlijk wel een prima risicovrije deal voor Juve. Klein bedrag betalen, meteen verhuren, wat de transferkosten grotendeels al zou kunnen dekken. Gaat Mo aan het voetballen dan zou dat weer aardig geld kunnen opleveren. 

Prima spits hoor Vinicius, topscorer geweest bij Benfica ook. Jorge Jesus heeft alleen de pik op hem, vandaar dat hij niet meer speelt. 

Hoop dat Sjonnie nog een kwalitatieve rechtsback uit die hoed kan toveren. 

Die rechtsback zou ook wel lekker zijn ja :D

2 minuten geleden zei Fantasy:

Geen Arias naar PSV dus.

Verhuurd dus Atletico ziet nog wel toekomst voor hem bij de club ;)

Ik vind ook niet PSV hem per se nodig  gehad zou hebben....

Die Ramalho is wel lekker CV-tje zeg.  Is het al te vroeg om te nostaligeren aan Alex? @Michaelinho* @The Saint?

neva? Sorry kan je niet mentionen op mijn laptop lieverd.....

2 minuten geleden zei Kyrill:

Verhuurd dus Atletico ziet nog wel toekomst voor hem bij de club ;)

Ik vind ook niet PSV hem per se nodig  gehad zou hebben....

Die Ramalho is wel lekker CV-tje zeg.  Is het al te vroeg om te nostaligeren aan Alex? @Michaelinho* @The Saint?

neva? Sorry kan je niet mentionen op mijn laptop lieverd.....

Ja, Ramalho begint wel als een beest inderdaad. Zat gelukkig in het topic Karel, dus heb je bericht gezien :D 

Rechtsback zou wel fijn zijn hoor, vind Mwene op rechts kwetsbaar en Teze meer in het centrum horen.

8 minuten geleden zei neva:

Ja, Ramalho begint wel als een beest inderdaad. Zat gelukkig in het topic Karel, dus heb je bericht gezien :D 

Rechtsback zou wel fijn zijn hoor, vind Mwene op rechts kwetsbaar en Teze meer in het centrum horen.

Teze was zaterdag ook heel matig als back. Mwene is prima tegen Zwolle etc. En lekker multifunctioneel, maar meer ook niet. Ik zou ook wel een voorstander zijn voor nog een goede rechtsback. Arias wordt het dus helaas (ook) niet. 

Ramalho is tot op heden in alles een verademing t.o.v. de afgelopen jaren. Vind het ook mooi om te zien hoe Obispo ineens veel minuten krijgt. 

Edited by Michaelinho*