Fantasy Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zojuist zei Kyrill: Effe serieus ik snap oprecht (haat/kritiek) op Sangare niet. Speelt nu gewoon erg goed en vond ik in Portugal ook al... En zijn mensen serieus nu al vergeten eerst Hendrix en Rosario was,nee toch? Sangare is in mijn ogen uitstekene stofzuiger die gewoon lekker bal moet veroveren wat ie ook doet en met korte pasjes door spelen. Boscagli speelt ook heerlijk zeg. Precies dat. Hij moet niet gaan lopen met de bal, wat 'ie na een kwartier voetballen ongeveer ging doen met drie man jagend op hem en niemand die rugdekking gaf. Bal afpakken en zo snel als mogelijk weer afspelen; meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zojuist zei Fantasy: Precies dat. Hij moet niet gaan lopen met de bal, wat 'ie na een kwartier voetballen ongeveer ging doen met drie man jagend op hem en niemand die rugdekking gaf. Bal afpakken en zo snel als mogelijk weer afspelen; meer niet. Haha dat vind ik altijd mooi ja, spelers die geen voetballend vermogen hebben, maar het dan toch proberen. @Kyrill Als stofzuiger is hij zeker degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Fantasy: Precies dat. Hij moet niet gaan lopen met de bal, wat 'ie na een kwartier voetballen ongeveer ging doen met drie man jagend op hem en niemand die rugdekking gaf. Bal afpakken en zo snel als mogelijk weer afspelen; meer niet. Dat is 1 actie, kwam niet eens counter uit. Verder is en speelt ie gewoon top. Ik vind verademing met gemak iig tov Rosario en Hendrix. @Michaelinho* nu gaat Noni teminste ruimte krijgen ipv dat ze met 2-3 man om hem heen staan. Benfica kan zich nu geen dubbele dekking op hem meer veroorloven. Je zag tegen 10 zijn naar binnen komend schot al. Nog 1-2 van die en het is raak. 24 augustus 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zojuist zei Kyrill: Dat is 1 actie, kwam niet eens counter uit. Verder is en speelt ie gewoon top. Ik vind verademing met gemak iig tov Rosario en Hendrix. Dat is ook niet heel moeilijk . Hendrix was nog wel een gifkikkertje. Rosario kon er natuurlijk helemaal niks van.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zojuist zei Kyrill: Dat is 1 actie, kwam niet eens counter uit. Verder is en speelt ie gewoon top. Ik vind verademing met gemak iig tov Rosario en Hendrix. Ik vind het ook een topper. Super om zo'n gast in je team te hebben. Veroverd ontzettend veel ballen en daardoor kan je er een type van Ginkel naast hebben. Ik vind Sangare wel een gedichtje verdienen, want vind jij Kyrill? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zo een hoekschop nemen kan alleen maar bij Nederlandse clubs volgens mij... waarom doen ze dit zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zahavi… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ow ow Zahavi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Madueke vind ik wel een beetje tegenvallen vandaag. Niet erg balvast. Wat een kans zeg, man man man. Dit kan een dure misser worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 En even later goed werk van notabene Sangaré ook nog verprutsen.. Nogmaals Zahavi is alles behalve onomstreden wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Schakel een kwartier geleden in, is het leuk en dan komt Schmidt met zulke wissels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 minuut geleden zei Chiemel: Schakel een kwartier geleden in, is het leuk en dan komt Schmidt met zulke wissels. Madueke vond ik ook niet best spelen eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Vergeet het maar. 0-0 is het, 0-0 blijft het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei timpy00: Madueke vond ik ook niet best spelen eerlijk gezegd. Mja, Bruma. Die kan sowieso al niet heel goed voetballen en al helemaal niet in het laatste kwartier waarin de ruimtes kleiner gaan worden. Edit: al 2 slechte aannames verder + slechte pass 24 augustus 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zojuist zei Chiemel: Mja, Bruma. Die kan sowieso al niet heel goed voetballen en al helemaal niet in het laatste kwartier waarin de ruimtes kleiner gaan worden. Dat is ook waar. Vrees wel dat Zahavi de kans die het moest zijn gehad heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Wordt echt een dure misser van Zahavi zeg, zonde! Mooi dat Madueke gewisseld werd, want die zat er niet lekker in vandaag. Bruma vind ik overigens ook niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Bruma valt in zoals we hem kennen.. man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Valt die Bruma even slecht in dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ai ai ai twee kansen weer pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Hij mag er niet in vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Dat kun je wel zeggen. Doelman staat ook wel weer precies goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zelfs als niet psv supporter raak je hier toch enorm gefrustreerd van. Blijft bijzonder dat Nederlandse ploegen niet kunnen dealen met deze speelstijl. Lijkt altijd zo te zijn tegen Portugese ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Wat gaat Thomas in vredesnaam brengen in deze pot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Wat gaat Thomas in vredesnaam brengen in deze pot? Misschien kan die zijn snor drukken op de wedstrijd… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Het is ook gewoon echt heeeeeel erg pover wat PSV tegen 10 man laat zien. 3/4 schoten op doel? Dat is wel echt te weinig. En PSV loopt een beetje in dezelfde val als Ajax tegen Getafe. Mee gaan in dat gezeik van die spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten