Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Kyrill:

Effe serieus ik snap oprecht (haat/kritiek) op Sangare niet. Speelt nu gewoon erg goed en vond ik in Portugal ook al... En zijn mensen serieus nu al vergeten eerst Hendrix en Rosario was,nee toch? Sangare is in mijn ogen uitstekene stofzuiger die gewoon lekker bal moet veroveren wat ie ook doet en met korte pasjes door spelen. Boscagli speelt ook heerlijk zeg. 

Precies dat. Hij moet niet gaan lopen met de bal, wat 'ie na een kwartier voetballen ongeveer ging doen met drie man jagend op hem en niemand die rugdekking gaf. Bal afpakken en zo snel als mogelijk weer afspelen; meer niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Precies dat. Hij moet niet gaan lopen met de bal, wat 'ie na een kwartier voetballen ongeveer ging doen met drie man jagend op hem en niemand die rugdekking gaf. Bal afpakken en zo snel als mogelijk weer afspelen; meer niet. 

Haha dat vind ik altijd mooi ja, spelers die geen voetballend vermogen hebben, maar het dan toch proberen. @Kyrill Als stofzuiger is hij zeker degelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Fantasy:

Dat is 1 actie, kwam niet eens counter uit. Verder is en speelt ie gewoon top. Ik vind verademing met gemak iig tov Rosario en Hendrix. 

@Michaelinho* nu gaat Noni teminste ruimte krijgen ipv dat ze met 2-3 man om hem heen staan. Benfica kan zich nu geen dubbele dekking op hem meer veroorloven. Je zag tegen 10 zijn naar binnen komend schot al. Nog 1-2 van die en het is raak. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Dat is 1 actie, kwam niet eens counter uit. Verder is en speelt ie gewoon top. Ik vind verademing met gemak iig tov Rosario en Hendrix. 

Ik vind het ook een topper. Super om zo'n gast in je team te hebben. Veroverd ontzettend veel ballen en daardoor kan je er een type van Ginkel naast hebben.

Ik vind Sangare wel een gedichtje verdienen, want vind jij Kyrill?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei timpy00:

Madueke vond ik ook niet best spelen eerlijk gezegd.

Mja, Bruma. Die kan sowieso al niet heel goed voetballen en al helemaal niet in het laatste kwartier waarin de ruimtes kleiner gaan worden. 

Edit: al 2 slechte aannames verder + slechte pass

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites