Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ramalho daar weer de redder in nood. Prachtige verdediger.

Eens, verademing vergeleken met wat er liep. De Viergevers van deze wereld bijvoorbeeld!

Rood erbij voor Benfica, hopen dat ze nu niet in gaan zakken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe serieus ik snap oprecht (haat/kritiek) op Sangare niet. Speelt nu gewoon erg goed en vond ik in Portugal ook al... En zijn mensen serieus nu al vergeten eerst Hendrix en Rosario was,nee toch? Sangare is in mijn ogen uitstekene stofzuiger die gewoon lekker bal moet veroveren wat ie ook doet en met korte pasjes door spelen. Boscagli speelt ook heerlijk zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Grote Ree:

Nou, nu moet je hem toch over de streep kunnen trekken zou je zeggen.

Heb de eerste kaart niet gezien maar die tweede kan je in principe geven.

Tsja.. denk dat deze rode kaart misschien zelfs wel nadelig is. Dat wordt met 10 man voor de pot. Waarbij PSV dan waarschijnlijk geen echte openingen weet te vinden. Dus krijg je breien, breien en nog eens breien. Wat niet wegneemt dat het een meer dan prima 1e helft was. Het is vooral jammer dat je al tegen 2-1 achter aan kijkt door die 1e pot. 

Vind Zahavi tot op heden wel echt matig nog hoor. Heb nog altijd niet echt ontdekt wat hem nou een echte toegevoegde waarde maakt. Los van dat hij wel eens een goaltje maakt. Echt een aanspeelpunt is het niet, ballen vasthouden in de punt lukt ook niet echt en verder zie ik hem nu vooral uit de spits weg lopen. Het is ook geen spits die er vanuit voorzetten iets van maakt. 

Luuk de Jong (of een type als hij) zou zeker in dit soort potten wel welkom zijn denk. Helemaal in de 2e helft die er nu aan zit te komen.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites