Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Bart Ramselaar heeft nu zijn waarde al bewezen voor PSV. De middenvelder greep zijn kans door de blessures op het middenveld en laat een prima indruk achter in Eindhoven. Fardy Bachdim, de zaakwaarnemer van Ramselaar, weet echter ook dat zijn pupil soms twijfelt.

Zo had hij telefonisch contact nadat Ramselaar geen basisplek had in het duel met Bayern München. "Hij is heel onzeker. Dat is zijn kracht. Dan gaat hij extra geven", zegt Bachdim in de Volkskrant. "Op het veld is er nooit twijfel. Dan is hij die spons, wil hij alle ballen hebben, wie er ook bij hem in de buurt staat. Tussendoor is er de zoektocht naar hoe goed hij is."

Ramselaar zit helemaal in het voetbal en kijkt elke wedstrijd van FC Barcelona. "Hij is een echte liefhebber", weet Bachdim. "Na die wedstrijd tegen Bayern stapten alle reserves snel de dug-out uit, maar Bart zat te mokken. Aan de telefoon kookte hij bijna, omdat hij niet gespeeld had. Maar dat zal hij nooit uiten. Hij kent zijn plaats, kan snel relativeren en is slim. Hij kon met twee vingers in zijn neus een hbo-opleiding doen. Je kunt urenlang met hem praten over alles in het leven. Maar het eindigt vaak met de vraag of ik die ene actie van Iniesta of Isco nog heb gezien."

Zijn belangenbehartiger denkt ook dat Ramselaar met beide benen op de grond blijft staan. "Bij PSV koos hij na lang wikken en wegen een mooie, rode auto. Hij is er echt verliefd op, maar toen PSV laatst slecht speelde tegen Sparta is hij naar huis gaan lopen. Hij vond het niet kunnen in die auto naar huis te rijden. Eerst presteren dan belonen. Dat is Bart", aldus Bachdim.

Mooi man, zo moeten er meer zijn.

Verschil is zo ongekend groot. Op 30% spelen die nog clubs uit de eredivisie weg.

Overigens lijkt Jetro Willems het helemaal verbruikt te hebben bij Cocu als publiek. Wat stoor ik me al weken aan hem. Zet schwaab (als je linksbenige wilt) of Brenet er voorlopig maar even neer.

[quote name='Erwin.']Terecht, vond hem gisteren op 1 uitstekende tackle na ook heel beroerd spelen, doe dan maar Brenetje @Dysproz wat vond je van de Jong gisteren?[/QUOTE] Won veel kopduels en werkte hard maar dat leverde eigenlijk niets op. Voor de rest vond ik hem weer vrij beroerd spelen, zeker de tweede helft.

Roep dit anders nog 10 keer, misschien dat je er dan zelf in gaat geloven.

Jij wil zeggen dat het niet zo was blijkbaar. Zet je PSV bril af man, zat totaal geen snelheid en beleving in bij Bayern. En alsnog heeft PSV 0 kans gehad op de overwinning. Bovendien ben ik niet de enige die dit zegt he, zie Berhino.

Futloos is wellicht een verkeerde term die je gebruikt. Maar het was voor mij ook overduidelijk dat Bayern plichtmatig aan het spelen was. En als PSV hoef je je hier absoluut niet voor te schamen. Verschil in kwaliteit is gewoon mijlenver. Dat is met een goede dag of tactisch sterk plan al bijna niet meer te compenseren. Die Renato Sanchez viel even in en liet in die 5 minuten even zien hoe makkelijk hij kan voetballen. Dat zegt voor mij alles.

Jij wil zeggen dat het niet zo was blijkbaar. Zet je PSV bril af man, zat totaal geen snelheid en beleving in bij Bayern. En alsnog heeft PSV 0 kans gehad op de overwinning. Bovendien ben ik niet de enige die dit zegt he, zie Berhino.

Nee, er zat inderdaad geen snelheid en beleving in bij Bayern. Daarom hadden ze binnen vijf minuten al twee 100% kansen gecreëerd en had Lewandowski 5 keer kunnen scoren. PSV had gisteren al het geluk van de wereld en dat is de enige reden dat het maar 1-2 is geworden. Doelpunt onterecht goedgekeurd, Bayern is een penalty onthouden en Lewandoswki raakte drie keer het aluminium.

Waarom zou Bayern volgens jou niet op 100% spelen? Als ze gisteren niet hadden gewonnen dan hadden ze vijf punten achter gestaan op Atlético. De eerste plek was volledig uit het zicht geweest en reken maar dat Bayern 1ste wil worden in de poule.