Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

Hoop wel dat er nog minimaal 1 aanvaller gehaald wordt. Als Zahavi, Götze, Gakpo of Madueke wegvallen is de poep best dun ineens. Met Vertessen en eventueel Doan (?) heb je er 2. Een spits zou wel lekker zijn nog. 

:cab: Wat is dit dan voor uitdrukking, haha. Doan is nu nog op de OS natuurlijk, maar volgens mij wil hij weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rogier.:

Spartak rol je op joh, daar is ene Promes belangrijk voor de aanvallende impulsen. Benfica is een ander verhaal, maar ook die kan dit PSV vast verslaan. 

Niet zo overdrijven. Hoewel ze niet in hun allerbeste fase zitten, hebben die altijd zat talent. De ervaren spelers zijn vaak ook van een hoger niveau dan de Van Ginkels, Klaassens en de Fers van deze wereld. Zijn ook vaak een stuk slimmer en gehaaider.

Benfica zou imo nog gewoon de favoriet zijn mochten ze het halen. PSV zit in een goed ritme en kan daarvan profiteren, maar ze gaan niet 'vast' zomaar even winnen van Benfica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Socrates:

PSV zit in een goed ritme en kan daarvan profiteren, maar ze gaan niet 'vast' zomaar even winnen van Benfica.

Ik bedoelde vast als in 'dat is prima mogelijk' ;) Lijkt me vanzelfsprekend dat Benfica in een tweeluik de favoriet is, maar het is niet zo dat PSV zich bij voorbaat mag gaan opmaken voor de EL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat verwachten we gezien de laatste paar wedstrijden van het potje tegen Ajax morgen? :D

Moeilijk te voorspellen, omdat Ajax nog niet echt een serieuze wedstrijd heeft gespeeld. Ik denk een nipte overwinning voor Ajax na een late goal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei 007mark:

Madueke _O_

Die gaat dit seizoen erg lekker zeg. 

Enorm fijne speler, idem aan Gakpo. Psv heeft een prima team staan dit seizoen. Alleen een nieuwe spits erbij. Wordt een leuk seizoen bovenin. Voor de andere 16 ploegen niet om tegen deze 2 te spelen :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Vitesse88:

Enorm fijne speler, idem aan Gakpo. Psv heeft een prima team staan dit seizoen. Alleen een nieuwe spits erbij. Wordt een leuk seizoen bovenin. Voor de andere 16 ploegen niet om tegen deze 2 te spelen :cab: 

Het is te hopen dat PSV dat pressen en alles ook tegen de kleintjes kan opbrengen

Overigens vind ik het vandaag nog helemaal niet goed, maar individuele klasse scheelt weer. De rust die Götze uitstraalt en de klasse van Madueke, kan ik wel van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Het is te hopen dat PSV dat pressen en alles ook tegen de kleintjes kan opbrengen

Overigens vind ik het vandaag nog helemaal niet goed, maar individuele klasse scheelt weer. De rust die Götze uitstraalt en de klasse van Madueke, kan ik wel van genieten.

Sangaré blijft toch wel echt matig met een bal hoor. Wint hij bal terug, levert hij hem direct weer in. Daardoor ook veel onrust in het spel. Hetzelfde zie je met Mwene, die is ook niet heel goed met een bal. 

En je ziet dat Zahavi als een aanspeelpunt om de bal vast te houden met twee verdedigers in de rug ook geen succes is. Dat is niet zijn spel. Al die ballen ben je kwijt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Socrates:

Zo zie je maar. Beetje druk zetten en dit Ajax-middenveld weinig tijd geven en het is drie keer niks en frustratie alom. Dit Ajax kan PSV zeer goed hebben.

Vond dat persoonlijk eerder andersom. Beetje druk zetten op de verdediging van PSV en ze leverden de bal alweer in. Ik heb ook liever Kudus in plaats van Klaassen. Denk dat je dan pas echt aan voetballen komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker zeg! Eindelijk weer eens gewonnen van Ajax. Had na die 0-1 ook nog heel anders kunnen lopen. Maar het is tot op heden veel leuker om naar te kijken dan vorig jaar. 

Er is nog genoeg te verbeteren, druk op de defensie levert vrijwel zeker balverlies op. En ben ook benieuwd hoe het niveau uit bij Zwolle op een regenachtige zaterdagavond is.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites