Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik denk overigens niet dat we Midtjylland moeten onderschatten. Ja we hebben Gala makkelijk verslagen, maar die zouden met dit voetbal niet eens in de top 6 van Nederland eindigen. Dus dat zegt niet al te veel. 

Spel van PSV stemt best tot tevredenheid. Maar tegen Midtjylland wordt gewoon weer lastig denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV lijkt toch inmiddels wel wat in zijn maag te zitten met Dumfries. Transfer blijft vooralsnog uit en Everon schijnt ook voorzichtig af te haken. Benitez schijnt nog niet overtuigd te zijn en ze lijken toch te willen gaan voor iemand met PL ervaring. 

PSV wil daarentegen geen risico lopen met blessures, dus ze twijfelen heel erg om hem te laten spelen. Lastig zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Michaelinho*:

PSV lijkt toch inmiddels wel wat in zijn maag te zitten met Dumfries. Transfer blijft vooralsnog uit en Everon schijnt ook voorzichtig af te haken. Benitez schijnt nog niet overtuigd te zijn en ze lijken toch te willen gaan voor iemand met PL ervaring. 

PSV wil daarentegen geen risico lopen met blessures, dus ze twijfelen heel erg om hem te laten spelen. Lastig zeg.

Wat ik hierin niet snap is dat PSV hem geen deadline gegeven heeft voor het vinden van een nieuwe club. Leuk hoor dat Denzel zichzelf klaar acht voor een grotere club, maar PSV moet vooral aan zichzelf denken. Ze hadden tegen hem moeten zeggen: je hebt tot 1 augustus, komt er niets blijf je bij PSV. Nu hoor je dat ze deze week gaan praten met hem om samen tot een oplossing te komen…. Dat vind ik neigen naar amateurisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lazy:

Wat ik hierin niet snap is dat PSV hem geen deadline gegeven heeft voor het vinden van een nieuwe club. Leuk hoor dat Denzel zichzelf klaar acht voor een grotere club, maar PSV moet vooral aan zichzelf denken. Ze hadden tegen hem moeten zeggen: je hebt tot 1 augustus, komt er niets blijf je bij PSV. Nu hoor je dat ze deze week gaan praten met hem om samen tot een oplossing te komen…. Dat vind ik neigen naar amateurisme.

Ja mee eens. Alleen denk ik dat PSV (en ook Dumfries) er vanuit gegaan was dat hij voor, tijdens of direct na het EK al verkocht zou worden. Er was veel interesse (geruchten) dus dat was ook heel aannemelijk. 

Dat maakt denk ik ook dat ze helemaal geen rekening gehouden hebben met deze situatie. Ook omdat ze hem zijn aanvoerdersband al hebben afgenomen, er al een vervanger is gehaald en Sambo is aangesloten bij PSV 1. 

Het niet rekening houden met andere scenario’s is inderdaad vrij amateuristisch.

Denk dat er toch veel clubs zijn die ook wel zien dat het niet veel meer is dan een renpaard met een bovengemiddelde longinhoud. Leuk voor de Eredivisie, maar heel veel meer ook niet. Verdedigend blijft het matig. En 9/10 van de voorzetten belanden nergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon een verschrikkelijk pestventje. Ik prijs de dag dat ze die gozer eindelijk verkopen. Strik er om en wegwezen. 

Schmidt zal ook vast niet de makkelijkste zijn. Maar al deze akkefietjes met Mo getuigen ook van ongekende onprofessionaliteit en onvolwassenheid. Dit is gewoon de volgende Aissati, Labyad en Bakkali uit de PSV jeugd. Voelen zich te groot voor PSV (en Nederland) en daarna hoor je er nooit meer iets van op een acceptabel niveau. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Michaelinho*:

Het is gewoon een verschrikkelijk pestventje. Ik prijs de dag dat ze die gozer eindelijk verkopen. Strik er om en wegwezen. 

Schmidt zal ook vast niet de makkelijkste zijn. Maar al deze akkefietjes met Mo getuigen ook van ongekende onprofessionaliteit en onvolwassenheid. Dit is gewoon de volgende Aissati, Labyad en Bakkali uit de PSV jeugd. Voelen zich te groot voor PSV (en Nederland) en daarna hoor je er nooit meer iets van op een acceptabel niveau. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.

Ik denk niet dat Mo een pestventje is. Onder Van Bommel was er namelijk niet veel aan de hand. Ik heb sterk het gevoel dat die jongen heel veel moeite heeft met het overlijden van zijn vader en dat dit hele grote invloed heeft op zijn manier van doen tegenwoordig. Ik denk ook dat Schmidt hem op de verkeerde manier benaderd. Die past vooral de snoeiharde manier toe terwijl ik denk dat die jongen eerder een Guus Hiddink nodig heeft die een arm om hem heen slaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lazy:

Ik denk niet dat Mo een pestventje is. Onder Van Bommel was er namelijk niet veel aan de hand. Ik heb sterk het gevoel dat die jongen heel veel moeite heeft met het overlijden van zijn vader en dat dit hele grote invloed heeft op zijn manier van doen tegenwoordig. Ik denk ook dat Schmidt hem op de verkeerde manier benaderd. Die past vooral de snoeiharde manier toe terwijl ik denk dat die jongen eerder een Guus Hiddink nodig heeft die een arm om hem heen slaat. 

Tsja, omdat hij toen volledig de hemel ingeprezen werd. Maar sinds het ook maar een beetje tegen zit is het kommer en kwel. Mentaal gewoon gewogen en te licht bevonden. Durf er wel geld op te zetten dat het nooit meer iets gaat worden met deze jongen. 

Ja dat overlijden van zijn vader is heel erg. Maar PSV is de afgelopen maanden ook bijzonder coulant voor hem geweest. Ik kan bij mijn baas op mijn werk ook niet oneindig afspraken niet nakomen en ondermaats presteren omdat toevallig mijn vader overleden is. Dat vind ik te makkelijk. Man up en maak iets van je talent.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Tsja, omdat hij toen volledig de hemel ingeprezen werd. Maar sinds het ook maar een beetje tegen zit is het kommer en kwel. Mentaal gewoon gewogen en te licht bevonden. Durf er wel geld op te zetten dat het nooit meer iets gaat worden met deze jongen. 

Ja dat overlijden van zijn vader is heel erg. Maar PSV is de afgelopen maanden ook bijzonder coulant voor hem geweest. Ik kan bij mijn baas op mijn werk ook niet oneindig afspraken niet nakomen en ondermaats presteren omdat toevallig mijn vader overleden is. Dat vind ik te makkelijk. Man up en maak iets van je talent.

Ik vind dat je daar een beetje te licht over denkt. Ventje is amper 18 als zijn vader overlijdt. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een gigantische impact heeft op je leven op die leeftijd. Rechtvaardigt dit dat hij afspraken niet nakomt? Nee, zeker niet. Maar mensen in zo’n situatie maken vaak verkeerde keuzes en doen dat in veel gevallen onbewust.

Natuurlijk weet je niet alle details maar van de buitenzijde lijkt het erop alsof PSV hem een beetje aan zijn lot overlaat en hem vervolgens straft omdat hij niet in staat is zijn eigen verantwoordelijkheid te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Lazy:

Ik vind dat je daar een beetje te licht over denkt. Ventje is amper 18 als zijn vader overlijdt. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een gigantische impact heeft op je leven op die leeftijd. Rechtvaardigt dit dat hij afspraken niet nakomt? Nee, zeker niet. Maar mensen in zo’n situatie maken vaak verkeerde keuzes en doen dat in veel gevallen onbewust.

Natuurlijk weet je niet alle details maar van de buitenzijde lijkt het erop alsof PSV hem een beetje aan zijn lot overlaat en hem vervolgens straft omdat hij niet in staat is zijn eigen verantwoordelijkheid te pakken.

Hoe dan ook ben ik er als supporter helemaal klaar mee. Voor mijn part brengen ze hem met een strik er om waar dan ook heen. Weg ermee, geen behoefte aan die eindeloze aandacht voor Mo. Aan wie het ook ligt, het hoofdstuk PSV - Ihatarren is sowieso afgelopen. Voor beide partijen beter om heel snel afscheid van elkaar te nemen. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Jezelf ziekmelden en dan met je zaakwaarnemer in Frankrijk worden gezien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Jezelf ziekmelden en dan met je zaakwaarnemer in Frankrijk worden gezien...

Tja. De situatie was al onhoudbaar. Mino heeft hem meegenomen in de wetenschap dat er consequenties zouden volgen die een transfer gemakkelijker zouden maken. Die man is ook enorm slinks natuurlijk en ik zou der niet eens van staan te kijken als Raiola gezegd heeft dat hij zich ziek moest melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Kyrill:

@Lazy natuurlijk is de dood van zijn vader enorm erg , ben ik 100% mee eens. Maar daar kan ie niet blijven achter verstoppen. Hij heeft na de dood van zijn vader ook gewoon zijn eigen broer als zaakwaarnemer laten vallen voor Mino Raiola....

Wat dat laatste er mee te maken heeft is mij onduidelijk. Maar de dood van de vader word hier wel echt onderschat. Dat doet ontzettend veel met je. Zeker op jonge leeftijd. Doet verder weinig af aan de zakelijke keus van PSV om hem bij het tweede neer te zetten en afscheid van hem te gaan nemen. Kneiterhard, maar dat is wel het wereldje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Regis:

Wat dat laatste er mee te maken heeft is mij onduidelijk. Maar de dood van de vader word hier wel echt onderschat. Dat doet ontzettend veel met je. Zeker op jonge leeftijd. Doet verder weinig af aan de zakelijke keus van PSV om hem bij het tweede neer te zetten en afscheid van hem te gaan nemen. Kneiterhard, maar dat is wel het wereldje.

Ok(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Ihattaren heeft toch ook ná de dood van zijn vader nog prima potjes gespeeld? Het is pas sinds die geflipte drilsergeant aan de macht is dat het allemaal niet meer loopt. Denk veel eerder dat het daarmee te maken heeft dan met de dood van zijn vader. 

Niet dat dat betekent dat hij maar gewoon wat moet lanterfanten, maar als je specialiteit zit in het voetballende gedeelte en je moet plots alleen maar rondjes rennen omdat de nieuwe trainer zo graag druk zet, kan ik me voorstellen dat dat wat steekt. En dan komt daar nog bij dat er plots een Mario Götze voor dezelfde positie wordt gehaald terwijl jij misschien wel het grootste talent van je leeftijdsklasse bent. Spreekt weinig vertrouwen van uit.

Vind de actie van PSV op dit moment wel te billijken en Ihattaren is natuurlijk verkeerd met de situatie omgegaan, maar om nu te zeggen dat hem de ideale omstandigheden voor ontwikkeling zijn geboden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites