Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

2 uur geleden zei Erwin.:

Met Mwene heb je je vervanger voor Dumfries al icm met Teze. Al hoop ik dat die laatste zich toch weer op de centrale positie gaat richten.

En anders hebben we inderdaad Luckassen nog!

Ik dacht dat Mwene juist als back-up voor Max gehaald is. En dan Teze en Sambo als backs op rechts. 

Ik verwacht niet gek veel meer, omdat ze nu ook wel vertrouwen hebben in Romero als spits. Vanuit de jeugd lijken Antonisse en Fofana de aansluiting met de eerste selectie enigszins te krijgen, wat op zich wel heel positief is. Beide jongens kunnen zowel in de spits als op de flanken. 

In principe is dan alles wel dubbel bezet en zou ik alleen zeggen; haal wat als het écht een verbetering is.

Drommel/Mvogo

Teze/Sambo

Ramalho/Obispo

Boscagli/Viergever

Max/Mwene

Van Ginkel/Pröpper

Sangaré/Gutíerrez

Götze/Ihattaren

Gakpo/Vertessen

Zahavi/Romero

Madueke/Doân

En dan nog de polyvalente Thomas, Sadilek & Mauro jr.

(En dan heb ik al voorgesorteerd op een vertrek van Dumfries, Malen, Luckassen, Rosario en Bruma).

Ik denk dat er eerst meer weg moet voor er wat bij komt. Ik vind dit ook wel gewoon een leuk elftal. Enige wat ik dan nog zou kunnen bedenken is een talentvolle back-up voor Sangaré en een échte rechtsachter.

Vind Zahavi veel te fantastisch (en volgens mij is hij nog veel te fit) om hem tweede spits te maken.

Op 22-7-2021 om 22:22 zei Michaelinho*:

Die verslaggever van VI zei wel iets interessants. Dat Schmidt voor Thomas kiest die voetballend minder is, maar wel heel taakbewust speelt en precies doet wat Schmidt vraagt van hem op dat moment. 

Ihatarren is dan natuurlijk veel frivoler en verdedigend speel je met 10 man als hij mee doet. Dus ergens kan ik me dan wel vinden in die keuze. Ook al ben ik zelf ook geen groot fan van Thomas qua voetbal. 

Daarbij zien wij natuurlijk trainingen niet, maar dat Schmidt het totaal niet ziet zitten in Mo, of in ieder geval heel weinig vertrouwen in hem heeft is wel duidelikk.

Als Schmidt geen vertrouwen in hem heeft dan moet John hem maar snel verkopen. 

Bruma’s transfer naar Besiktas is geklapt :moop:

3 minuten geleden zei The Saint:

Als Schmidt geen vertrouwen in hem heeft dan moet John hem maar snel verkopen. 

Bruma’s transfer naar Besiktas is geklapt :moop:

Niet zo gek ook met die idiote zaakwaarnemer. 

En de kans is groot dat Ihatarren na september geen PSV’er meer is. PSV schijnt de deur voor vertrek al open gezet te hebben.

3 uur geleden zei delichris:

Voor die jongen beter om te gaan. Schmidt gaat hem echt geen kans geven.

Als je ziet hoe Mo met zijn situatie omgaat, is dat toch ook geen verrassing? De rest lijkt prima hun best te willen doen om te strijden voor hun plek. Als Mo dat niet wil, is dat zijn probleem.

5 minuten geleden zei Noudke:

Als je ziet hoe Mo met zijn situatie omgaat, is dat toch ook geen verrassing? De rest lijkt prima hun best te willen doen om te strijden voor hun plek. Als Mo dat niet wil, is dat zijn probleem.

Ik krijg niet alles mee omtrent hem, maar van wat ik zie heeft hij wel plezier. En hij is gewoon goed afgetraind.

3 minuten geleden zei delichris:

Ik krijg niet alles mee omtrent hem, maar van wat ik zie heeft hij wel plezier. En hij is gewoon goed afgetraind.

Dat idee had ik ook, maar ja, hij speelt een wedstrijd niet en is “weer eens ziek”. Zelfs al is hij ziek, dan is het serieus zorgen maken om zijn fysieke gesteldheid hoe vaak hij ziek is door het seizoen heen.

1 minuut geleden zei Noudke:

Dat idee had ik ook, maar ja, hij speelt een wedstrijd niet en is “weer eens ziek”. Zelfs al is hij ziek, dan is het serieus zorgen maken om zijn fysieke gesteldheid hoe vaak hij ziek is door het seizoen heen.

Hij kan een erge vorm van hooikoorts hebben dan is dat geen pretje natuurlijk. Maar dit is wel speculeren van mij.

3 minuten geleden zei delichris:

Hij kan een erge vorm van hooikoorts hebben dan is dat geen pretje natuurlijk. Maar dit is wel speculeren van mij.

Het is uiteraard allemaal speculeerwerk met hoe weinig informatie erover naar buiten wordt gebracht.

5 uur geleden zei delichris:

Als het zo iets chronisch is dan verwacht ik openheid vanuit de club/speler. 

De hoop lijkt nog steeds gevestigd te zijn op een terugkeer van Luuk. Begrijp daar echt niks van. 

14 uur geleden zei The Saint:

Als het zo iets chronisch is dan verwacht ik openheid vanuit de club/speler. 

De hoop lijkt nog steeds gevestigd te zijn op een terugkeer van Luuk. Begrijp daar echt niks van. 

Als hij daadwerkelijk 8-10 miljoen moet gaan kosten zeker niet. Dat krijg je er nooit meer voor terug. Daarbij heb je daar nu Zahavi al staan. Je kan toch niet serieus overwegen om met Luuk en Eran in de spits te gaan spelen. Of één van beide te laten banken. 

Wel goed nieuws nu er officieel een bod van €4.000.000 op Rosario is uitgebracht door Nice. Strik erom en direct afleveren daarzo. Ieder miljoen dat je daar voor krijgt is er één te veel, dus meteen doen. Vind maar weer eens een gek die hem überhaupt wil overnemen. 

Het is verder qua transfers natuurlijk sowieso wat stil. En daarmee bedoel ik dat er behalve Luuk de Jong geen andere namen rond gaan voor een mogelijke stap naar PSV. Je zou toch denken dat men van het geld van Malen en evt. Dumfries en Bruma (als die zaakwaarnemer ooit meewerkt) nog ergens wil gebruiken om te versterken. 

Op 26-7-2021 om 11:35 zei Michaelinho*:

Wel goed nieuws nu er officieel een bod van €4.000.000 op Rosario is uitgebracht door Nice. Strik erom en direct afleveren daarzo. Ieder miljoen dat je daar voor krijgt is er één te veel, dus meteen doen. Vind maar weer eens een gek die hem überhaupt wil overnemen. 

Rond voor 6 miljoen. Malen komt ook rond, traint al in Dortmund. Prima!

Op 26-7-2021 om 11:35 zei Michaelinho*:

Mino had nog wat tegoed van de TD van Nice denk, kopen alle middelmatige eredivisiespelers op.

Beste dag uit deze hele transferperiode! Rosario eindelijk vertrokken _O_

Malen ook verkocht, ook positief. Ook geen groot fan van, los van het feit dat hij voor de Eredivisie natuurlijk een prima speler is. Jammer dat hij dan naar m’n andere ‘liefde’ gaat ;c

1 minuut geleden zei Erwin.:

Tja 2 makkelijke gele kaarten, maar Boscagli moet hem die kans ook niet geven.

Hopelijk volgende wedstrijd Teze of Obispo ipv Viergever

100% dat hij voor linkspoot Viergever kiest. Dat kun je nu al invullen. Obispo zal weinig spelen dit seizoen ben ik bang. Tenzij Teze als RB gaat spelen ipv Mwene en Mwene gaat banken.

8 minuten geleden zei La Pulga:

Nou CL is nu wel haalbaar toch?

Hangt er vanaf wie ze in de play offs gaan treffen. FCM of Celtic mag iig geen probleem zijn. Qua niveau is dat niet zoveel beter dan Gala.