Chiemel Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Ihatarran niet op training omdat ie ziek is, tja zoveelste keer. Beetje gek dat ze dat steeds zeggen. Waarom laten ze hem dan gewoon niet meedoen met de training? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 (bewerkt) En weer ziek… Dit gelooft toch geen mens meer. Raiola krijgt dit toch ook nooit verkocht aan een club zo. 25 juli 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 3 uur geleden zei delichris: Voor die jongen beter om te gaan. Schmidt gaat hem echt geen kans geven. Als je ziet hoe Mo met zijn situatie omgaat, is dat toch ook geen verrassing? De rest lijkt prima hun best te willen doen om te strijden voor hun plek. Als Mo dat niet wil, is dat zijn probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 5 minuten geleden zei Noudke: Als je ziet hoe Mo met zijn situatie omgaat, is dat toch ook geen verrassing? De rest lijkt prima hun best te willen doen om te strijden voor hun plek. Als Mo dat niet wil, is dat zijn probleem. Ik krijg niet alles mee omtrent hem, maar van wat ik zie heeft hij wel plezier. En hij is gewoon goed afgetraind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 3 minuten geleden zei delichris: Ik krijg niet alles mee omtrent hem, maar van wat ik zie heeft hij wel plezier. En hij is gewoon goed afgetraind. Dat idee had ik ook, maar ja, hij speelt een wedstrijd niet en is “weer eens ziek”. Zelfs al is hij ziek, dan is het serieus zorgen maken om zijn fysieke gesteldheid hoe vaak hij ziek is door het seizoen heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 1 minuut geleden zei Noudke: Dat idee had ik ook, maar ja, hij speelt een wedstrijd niet en is “weer eens ziek”. Zelfs al is hij ziek, dan is het serieus zorgen maken om zijn fysieke gesteldheid hoe vaak hij ziek is door het seizoen heen. Hij kan een erge vorm van hooikoorts hebben dan is dat geen pretje natuurlijk. Maar dit is wel speculeren van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 3 minuten geleden zei delichris: Hij kan een erge vorm van hooikoorts hebben dan is dat geen pretje natuurlijk. Maar dit is wel speculeren van mij. Het is uiteraard allemaal speculeerwerk met hoe weinig informatie erover naar buiten wordt gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 Malen ondergaat op dit moment zijn medische keuring bij Dortmund. Kwestie van tijd voor het rond is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 juli 2021 Share Geplaatst 25 juli 2021 5 uur geleden zei delichris: Hij kan een erge vorm van hooikoorts hebben dan is dat geen pretje natuurlijk. Maar dit is wel speculeren van mij. Als het zo iets chronisch is dan verwacht ik openheid vanuit de club/speler. De hoop lijkt nog steeds gevestigd te zijn op een terugkeer van Luuk. Begrijp daar echt niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 14 uur geleden zei The Saint: Als het zo iets chronisch is dan verwacht ik openheid vanuit de club/speler. De hoop lijkt nog steeds gevestigd te zijn op een terugkeer van Luuk. Begrijp daar echt niks van. Als hij daadwerkelijk 8-10 miljoen moet gaan kosten zeker niet. Dat krijg je er nooit meer voor terug. Daarbij heb je daar nu Zahavi al staan. Je kan toch niet serieus overwegen om met Luuk en Eran in de spits te gaan spelen. Of één van beide te laten banken. Wel goed nieuws nu er officieel een bod van €4.000.000 op Rosario is uitgebracht door Nice. Strik erom en direct afleveren daarzo. Ieder miljoen dat je daar voor krijgt is er één te veel, dus meteen doen. Vind maar weer eens een gek die hem überhaupt wil overnemen. Het is verder qua transfers natuurlijk sowieso wat stil. En daarmee bedoel ik dat er behalve Luuk de Jong geen andere namen rond gaan voor een mogelijke stap naar PSV. Je zou toch denken dat men van het geld van Malen en evt. Dumfries en Bruma (als die zaakwaarnemer ooit meewerkt) nog ergens wil gebruiken om te versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Op 26-7-2021 om 11:35 zei Michaelinho*: Wel goed nieuws nu er officieel een bod van €4.000.000 op Rosario is uitgebracht door Nice. Strik erom en direct afleveren daarzo. Ieder miljoen dat je daar voor krijgt is er één te veel, dus meteen doen. Vind maar weer eens een gek die hem überhaupt wil overnemen. Rond voor 6 miljoen. Malen komt ook rond, traint al in Dortmund. Prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Op 26-7-2021 om 11:35 zei Michaelinho*: Wel goed nieuws nu er officieel een bod van €4.000.000 op Rosario is uitgebracht door Nice. Strik erom en direct afleveren daarzo. Ieder miljoen dat je daar voor krijgt is er één te veel, dus meteen doen. Vind maar weer eens een gek die hem überhaupt wil overnemen. Mino had nog wat tegoed van de TD van Nice denk, kopen alle middelmatige eredivisiespelers op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Beste dag uit deze hele transferperiode! Rosario eindelijk vertrokken Malen ook verkocht, ook positief. Ook geen groot fan van, los van het feit dat hij voor de Eredivisie natuurlijk een prima speler is. Jammer dat hij dan naar m’n andere ‘liefde’ gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Nog meer mensen die zich kapot ergeren aan deze commentator? Pffff.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Marco van Ginkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Tja 2 makkelijke gele kaarten, maar Boscagli moet hem die kans ook niet geven. Hopelijk volgende wedstrijd Teze of Obispo ipv Viergever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 1 minuut geleden zei Erwin.: Tja 2 makkelijke gele kaarten, maar Boscagli moet hem die kans ook niet geven. Hopelijk volgende wedstrijd Teze of Obispo ipv Viergever 100% dat hij voor linkspoot Viergever kiest. Dat kun je nu al invullen. Obispo zal weinig spelen dit seizoen ben ik bang. Tenzij Teze als RB gaat spelen ipv Mwene en Mwene gaat banken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik denk het ook ja, maar ben wel beetje klaar met Viergever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Nou CL is nu wel haalbaar toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Nou CL is nu wel haalbaar toch? Hangt er vanaf wie ze in de play offs gaan treffen. FCM of Celtic mag iig geen probleem zijn. Qua niveau is dat niet zoveel beter dan Gala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Opzich een mooie loting tegen Midtjylland, al is de competitie wel al 2 weken bezig in Denemarken. Zullen in ieder geval fit aan de aftrap verschijnen. Laatste voorronde zit er wel nog een enorm lastige tegenstander in de koker waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 2 minuten geleden zei Regis: Hangt er vanaf wie ze in de play offs gaan treffen. FCM of Celtic mag iig geen probleem zijn. Qua niveau is dat niet zoveel beter dan Gala. Celtic is toch net uitgeschakeld door Midityjjland of ben ik nou gek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Celtic is toch net uitgeschakeld door Midityjjland of ben ik nou gek? Beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 O tering, wist niet dat ze hierna nog eentje moesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 2 minuten geleden zei 007mark: Beide. In welk opzicht ben ik gek?(ben ik ook, alleen nu in deze context?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten