Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei delichris:

Voor die jongen beter om te gaan. Schmidt gaat hem echt geen kans geven.

Als je ziet hoe Mo met zijn situatie omgaat, is dat toch ook geen verrassing? De rest lijkt prima hun best te willen doen om te strijden voor hun plek. Als Mo dat niet wil, is dat zijn probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Noudke:

Als je ziet hoe Mo met zijn situatie omgaat, is dat toch ook geen verrassing? De rest lijkt prima hun best te willen doen om te strijden voor hun plek. Als Mo dat niet wil, is dat zijn probleem.

Ik krijg niet alles mee omtrent hem, maar van wat ik zie heeft hij wel plezier. En hij is gewoon goed afgetraind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Ik krijg niet alles mee omtrent hem, maar van wat ik zie heeft hij wel plezier. En hij is gewoon goed afgetraind.

Dat idee had ik ook, maar ja, hij speelt een wedstrijd niet en is “weer eens ziek”. Zelfs al is hij ziek, dan is het serieus zorgen maken om zijn fysieke gesteldheid hoe vaak hij ziek is door het seizoen heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Noudke:

Dat idee had ik ook, maar ja, hij speelt een wedstrijd niet en is “weer eens ziek”. Zelfs al is hij ziek, dan is het serieus zorgen maken om zijn fysieke gesteldheid hoe vaak hij ziek is door het seizoen heen.

Hij kan een erge vorm van hooikoorts hebben dan is dat geen pretje natuurlijk. Maar dit is wel speculeren van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei delichris:

Hij kan een erge vorm van hooikoorts hebben dan is dat geen pretje natuurlijk. Maar dit is wel speculeren van mij.

Het is uiteraard allemaal speculeerwerk met hoe weinig informatie erover naar buiten wordt gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei delichris:

Als het zo iets chronisch is dan verwacht ik openheid vanuit de club/speler. 

De hoop lijkt nog steeds gevestigd te zijn op een terugkeer van Luuk. Begrijp daar echt niks van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei The Saint:

Als het zo iets chronisch is dan verwacht ik openheid vanuit de club/speler. 

De hoop lijkt nog steeds gevestigd te zijn op een terugkeer van Luuk. Begrijp daar echt niks van. 

Als hij daadwerkelijk 8-10 miljoen moet gaan kosten zeker niet. Dat krijg je er nooit meer voor terug. Daarbij heb je daar nu Zahavi al staan. Je kan toch niet serieus overwegen om met Luuk en Eran in de spits te gaan spelen. Of één van beide te laten banken. 

Wel goed nieuws nu er officieel een bod van €4.000.000 op Rosario is uitgebracht door Nice. Strik erom en direct afleveren daarzo. Ieder miljoen dat je daar voor krijgt is er één te veel, dus meteen doen. Vind maar weer eens een gek die hem überhaupt wil overnemen. 

Het is verder qua transfers natuurlijk sowieso wat stil. En daarmee bedoel ik dat er behalve Luuk de Jong geen andere namen rond gaan voor een mogelijke stap naar PSV. Je zou toch denken dat men van het geld van Malen en evt. Dumfries en Bruma (als die zaakwaarnemer ooit meewerkt) nog ergens wil gebruiken om te versterken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-7-2021 om 11:35 zei Michaelinho*:

Wel goed nieuws nu er officieel een bod van €4.000.000 op Rosario is uitgebracht door Nice. Strik erom en direct afleveren daarzo. Ieder miljoen dat je daar voor krijgt is er één te veel, dus meteen doen. Vind maar weer eens een gek die hem überhaupt wil overnemen. 

Rond voor 6 miljoen. Malen komt ook rond, traint al in Dortmund. Prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-7-2021 om 11:35 zei Michaelinho*:

Mino had nog wat tegoed van de TD van Nice denk, kopen alle middelmatige eredivisiespelers op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Erwin.:

Tja 2 makkelijke gele kaarten, maar Boscagli moet hem die kans ook niet geven.

Hopelijk volgende wedstrijd Teze of Obispo ipv Viergever

100% dat hij voor linkspoot Viergever kiest. Dat kun je nu al invullen. Obispo zal weinig spelen dit seizoen ben ik bang. Tenzij Teze als RB gaat spelen ipv Mwene en Mwene gaat banken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opzich een mooie loting tegen Midtjylland, al is de competitie wel al 2 weken bezig in Denemarken. Zullen in ieder geval fit aan de aftrap verschijnen.

Laatste voorronde zit er wel nog een enorm lastige tegenstander in de koker waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Hangt er vanaf wie ze in de play offs gaan treffen. FCM of Celtic mag iig geen probleem zijn. Qua niveau is dat niet zoveel beter dan Gala.

Celtic is toch net uitgeschakeld door Midityjjland of ben ik nou gek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites