Erwin. Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Lekker einde zo, die keeper kan er niks van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Zat ik er wel eventjes naast zeg Lekker potje wel. Zal iedereen ook straks direct wel denken dat ze landskampioen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Muslera Lekker resultaat mannen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Die keeper en die inworp nu Wat een niveau.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Volgende week de MU all stars het veld in met @Kyrill als tactisch meesterbrein? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Lekker hoor, hopelijk halen ze de CL om vervolgens door vermoeidheid lekker veel punten te laten liggen in de Eredivisie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 17 minuten geleden zei 007mark: Zat ik er wel eventjes naast zeg Lekker potje wel. Zal iedereen ook straks direct wel denken dat ze landskampioen worden. Vond PSV leuk spelen, lange tijd geleden dat ze zo leuk speelden. Maar dat werd ook wel mede mogelijk gemaakt Galatasaray.. Jemig, die kunnen er echt helemaal geen reet van. Toen ik de loting hoorde was mijn eerste gedachte dat we er direct uit zouden liggen. Maar nogmaals, leuke dingen gezien. Dat was in de oefenpotjes al te zien. Dus dat stemt gematigd positief. De vraag is alleen hoe het straks gaat uit bij PEC op een druilerige middag of tegen een Ajax dat natuurlijk 10x beter zal spelen dan Gala vanavond. Gakpo lekkere invalbeurt, heerlijke speler. Madueke is dat in potentie ook, maar die doet echt 99% alleen hè . Echt zonde.. Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat Teze buiten de boot gevallen is. Mwene deed het overigens prima op dat ene moment waar die goal uit viel na. Maar dat was Denzel ook gebeurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Geloof dat het ook nog steeds zo is dat EL-groepsfase is veiliggesteld als deze ronde wordt overleefd, toch? Nu met 3 toernooien alleen maar moeioijker geworden al die regels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 Prima avondje zo. Alleen de wissel Thomas - Madueke Fucking hell geef die minuten eens gewoon aan Mo in plaats van die waterdrager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost July 21, 2021 Share Gepost July 21, 2021 31 minuten geleden zei Regis: Volgende week de MU all stars het veld in met @Kyrill als tactisch meesterbrein? Zahavi 3 goals en een assist, wat sloop kogel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost July 22, 2021 Share Gepost July 22, 2021 Götze gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost July 22, 2021 Share Gepost July 22, 2021 11 uur geleden zei Erwin.: Lekker einde zo, die keeper kan er niks van Muslera is toch echt geen slechte keeper. Gewoon een hele slechte dag gisteren. Komt goed uit voor PSV. Heb verder slechts een paar fases gezien. Zat wel wat agressiviteit in, goed om te zien. En in de tweede helft weer een goede Gakpo gezien. Complete speler. Al vanaf de eerste minuut wel 'fan' van hem, benieuwd of hij dit seizoen nog harder zijn stempel gaat drukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost July 22, 2021 Share Gepost July 22, 2021 17 uur geleden zei 007mark: Geloof dat het ook nog steeds zo is dat EL-groepsfase is veiliggesteld als deze ronde wordt overleefd, toch? Voor de ploegen die de league-route volgen wel ja. De ploegen van de kampioens-route is er nog geen zekerheid op EL-voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost July 22, 2021 Share Gepost July 22, 2021 18 uur geleden zei The Saint: Prima avondje zo. Alleen de wissel Thomas - Madueke Fucking hell geef die minuten eens gewoon aan Mo in plaats van die waterdrager. Misschien dat Mo de hint eens gaat begrijpen en zich aanpast aan de PSV norm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 22, 2021 Share Gepost July 22, 2021 En wat is die norm dan precies? Nieuw seizoen, vorig seizoen moet gewoon een streep doorheen. Zelf geen training of vriendschappelijke wedstrijd gezien, maar wat ik zo hoor om me heen heeft Mo een prima voorbereiding gedraaid. Dus waarom die jongen geen minuten gunnen, zodat hij in ieder geval het gevoel krijgt dat hij meetelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 22, 2021 Share Gepost July 22, 2021 2 uur geleden zei The Saint: En wat is die norm dan precies? Nieuw seizoen, vorig seizoen moet gewoon een streep doorheen. Zelf geen training of vriendschappelijke wedstrijd gezien, maar wat ik zo hoor om me heen heeft Mo een prima voorbereiding gedraaid. Dus waarom die jongen geen minuten gunnen, zodat hij in ieder geval het gevoel krijgt dat hij meetelt. Die verslaggever van VI zei wel iets interessants. Dat Schmidt voor Thomas kiest die voetballend minder is, maar wel heel taakbewust speelt en precies doet wat Schmidt vraagt van hem op dat moment. Ihatarren is dan natuurlijk veel frivoler en verdedigend speel je met 10 man als hij mee doet. Dus ergens kan ik me dan wel vinden in die keuze. Ook al ben ik zelf ook geen groot fan van Thomas qua voetbal. Daarbij zien wij natuurlijk trainingen niet, maar dat Schmidt het totaal niet ziet zitten in Mo, of in ieder geval heel weinig vertrouwen in hem heeft is wel duidelikk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 22, 2021 Share Gepost July 22, 2021 Goed nieuws, Rosario lijkt op weg naar de uitgang. Gespot op vlucht naar Nice, zou me niets verbazen als ie voor Monaco tekent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 7 uur geleden zei neva: Goed nieuws, Rosario lijkt op weg naar de uitgang. Gespot op vlucht naar Nice, zou me niets verbazen als ie voor Monaco tekent. Hij schijnt Kluivert en Stengs te volgen, Nice zelf dus. Als dit rond komt dan is dat de beste transfer van de periode . Nooit meer hoeven hopen dat Rosario niet in de basis staat. Echt ieder miljoen dat je voor die gozer krijgt is er eigenlijk een teveel. Kan wat mij betreft in het rijtje met slechtste PSV’ers allertijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 (edited) Mwah, slechtste allertijden is wellicht wat overdreven, maar zou het wel prettig vinden als hij verkocht wordt ja. We mogen good old Archie Thompson niet vergeten natuurlijk Edited July 23, 2021 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 Laat staan Derrick Luckassen. Ik heb oprecht geen slechtere speler gezien, als Cocu hem liet invallen wist je al bijna zeker dat je de voorsprong weggaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 Poh, die is zo erg, die was ik alweer vergeten. Zijn we ook nog niet van af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 2 uur geleden zei Erwin.: Laat staan Derrick Luckassen. Ik heb oprecht geen slechtere speler gezien, als Cocu hem liet invallen wist je al bijna zeker dat je de voorsprong weggaf. Kan er nog wel wat noemen die in het rijtje met Rosario mogen Michael Ball Stanislas Manolev Jeremie Brechet Lee Nguyen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 Wat verwachten jullie nog qua nieuwe aankopen? Sowieso eentje voor malen. Mooie transfer voor hem trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 15 minuten geleden zei Vitesse88: Wat verwachten jullie nog qua nieuwe aankopen? Sowieso eentje voor malen. Mooie transfer voor hem trouwens. Eigenlijk geen idee. Er gaan geen namen rond nog. Maar aanvaller lijkt me zeer waarschijnlijk. Malen weg, Bruma moet weg dan is spoeling best wel dun. Misschien nog een back als vervanger van Dumfries. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost July 23, 2021 Share Gepost July 23, 2021 Met Mwene heb je je vervanger voor Dumfries al icm met Teze. Al hoop ik dat die laatste zich toch weer op de centrale positie gaat richten. En anders hebben we inderdaad Luckassen nog! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts