Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

17 minuten geleden zei 007mark:

Zat ik er wel eventjes naast zeg :D

Lekker potje wel. Zal iedereen ook straks direct wel denken dat ze landskampioen worden.

Vond PSV leuk spelen, lange tijd geleden dat ze zo leuk speelden. Maar dat werd ook wel mede mogelijk gemaakt Galatasaray.. Jemig, die kunnen er echt helemaal geen reet van. Toen ik de loting hoorde was mijn eerste gedachte dat we er direct uit zouden liggen. 

Maar nogmaals, leuke dingen gezien. Dat was in de oefenpotjes al te zien. Dus dat stemt gematigd positief. 

De vraag is alleen hoe het straks gaat uit bij PEC op een druilerige middag of tegen een Ajax dat natuurlijk 10x beter zal spelen dan Gala vanavond. 

Gakpo lekkere invalbeurt, heerlijke speler. Madueke is dat in potentie ook, maar die doet echt 99% alleen hè ;e. Echt zonde.. Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat Teze buiten de boot gevallen is. Mwene deed het overigens prima op dat ene moment waar die goal uit viel na. Maar dat was Denzel ook gebeurd. 

11 uur geleden zei Erwin.:

Lekker einde zo, die keeper kan er niks van

Muslera is toch echt geen slechte keeper. Gewoon een hele slechte dag gisteren. Komt goed uit voor PSV.

Heb verder slechts een paar fases gezien. Zat wel wat agressiviteit in, goed om te zien. En in de tweede helft weer een goede Gakpo gezien. Complete speler. Al vanaf de eerste minuut wel 'fan' van hem, benieuwd of hij dit seizoen nog harder zijn stempel gaat drukken.

17 uur geleden zei 007mark:

Geloof dat het ook nog steeds zo is dat EL-groepsfase is veiliggesteld als deze ronde wordt overleefd, toch? 

Voor de ploegen die de league-route volgen wel ja. De ploegen van de kampioens-route is er nog geen zekerheid op EL-voetbal.

18 uur geleden zei The Saint:

Prima avondje zo. Alleen de wissel Thomas - Madueke :cry:

Fucking hell geef die minuten eens gewoon aan Mo in plaats van die waterdrager. 

Misschien dat Mo de hint eens gaat begrijpen en zich aanpast aan de PSV norm.

En wat is die norm dan precies?

Nieuw seizoen, vorig seizoen moet gewoon een streep doorheen. Zelf geen training of vriendschappelijke wedstrijd gezien, maar wat ik zo hoor om me heen heeft Mo een prima voorbereiding gedraaid. Dus waarom die jongen geen minuten gunnen, zodat hij in ieder geval het gevoel krijgt dat hij meetelt. 

2 uur geleden zei The Saint:

En wat is die norm dan precies?

Nieuw seizoen, vorig seizoen moet gewoon een streep doorheen. Zelf geen training of vriendschappelijke wedstrijd gezien, maar wat ik zo hoor om me heen heeft Mo een prima voorbereiding gedraaid. Dus waarom die jongen geen minuten gunnen, zodat hij in ieder geval het gevoel krijgt dat hij meetelt. 

Die verslaggever van VI zei wel iets interessants. Dat Schmidt voor Thomas kiest die voetballend minder is, maar wel heel taakbewust speelt en precies doet wat Schmidt vraagt van hem op dat moment. 

Ihatarren is dan natuurlijk veel frivoler en verdedigend speel je met 10 man als hij mee doet. Dus ergens kan ik me dan wel vinden in die keuze. Ook al ben ik zelf ook geen groot fan van Thomas qua voetbal. 

Daarbij zien wij natuurlijk trainingen niet, maar dat Schmidt het totaal niet ziet zitten in Mo, of in ieder geval heel weinig vertrouwen in hem heeft is wel duidelikk.

7 uur geleden zei neva:

Goed nieuws, Rosario lijkt op weg naar de uitgang. Gespot op vlucht naar Nice, zou me niets verbazen als ie voor Monaco tekent.

Hij schijnt Kluivert en Stengs te volgen, Nice zelf dus. 

Als dit rond komt dan is dat de beste transfer van de periode _O_. Nooit meer hoeven hopen dat Rosario niet in de basis staat. Echt ieder miljoen dat je voor die gozer krijgt is er eigenlijk een teveel. Kan wat mij betreft in het rijtje met slechtste PSV’ers allertijden. 

2 uur geleden zei Erwin.:

Laat staan Derrick Luckassen. Ik heb oprecht geen slechtere speler gezien, als Cocu hem liet invallen wist je al bijna zeker dat je de voorsprong weggaf.

Kan er nog wel wat noemen die in het rijtje met Rosario mogen :D

Michael Ball

Stanislas Manolev

Jeremie Brechet

Lee Nguyen

15 minuten geleden zei Vitesse88:

Wat verwachten jullie nog qua nieuwe aankopen? Sowieso eentje voor malen. Mooie transfer voor hem trouwens. 

Eigenlijk geen idee. Er gaan geen namen rond nog. Maar aanvaller lijkt me zeer waarschijnlijk. Malen weg, Bruma moet weg dan is spoeling best wel dun. Misschien nog een back als vervanger van Dumfries.