neva Gepost June 23, 2021 Share Gepost June 23, 2021 Poh, Pröpper schijnt dus voor niks gehaald te zijn. Alleen 2 miljoen aam bonussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost June 24, 2021 Share Gepost June 24, 2021 Ja dat is best knap komend van een vraagprijs van €10miljoen. Wat vinden we trouwens van het nieuwe uittenue? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 25, 2021 Share Gepost June 25, 2021 Op 24-6-2021 om 11:43 zei The Saint: Ja dat is best knap komend van een vraagprijs van €10miljoen. Wat vinden we trouwens van het nieuwe uittenue? Mèèèh.. mooier dan dat lichte blauw van afgelopen seizoen of dat vieze groen dat we een tijde terug hadden. Maar vind het ook niet super mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 25, 2021 Share Gepost June 25, 2021 Lelijk, maar heb me er al jaren bij neergelegd dat we afgrijselijke alternatieve shirts hebben. Als het thuisshirt maar fatsoenlijk blijft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 3, 2021 Share Gepost July 3, 2021 Dortmund naar verluidt heel druk bezig om Malen én Madueke op te halen in Eindhoven. Zou toch wel wat problematisch zijn als we die allebei verliezen. Madueke lijkt me nog niet klaar voor die stap, maar lijkt onder Schmidt ook niet echt zijn kansen te krijgen. Die heeft liever zo’n draver als Vertessen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost July 3, 2021 Share Gepost July 3, 2021 Madueke is toch teruggekomen van een lange blessure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 3, 2021 Share Gepost July 3, 2021 Snap dat wel. Madueke voor Malen wordt de standaard wissel na 60 minuten. Ik hoop van harte dat hij blijft. Zie hem erg graag voetballen, maar zal waarschijnlijk een bod worden waar geen nee tegen gezegd kan worden. Piroe verkast naar Swansea en Mauro heeft een nieuw contract. Dat laatste verbaasd me. Had echt verwacht dat e van hem afscheid zouden gaan nemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 8, 2021 Share Gepost July 8, 2021 Nieuwe thuis tenue. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost July 8, 2021 Share Gepost July 8, 2021 Dat is even wennen. Wel echt een plakkaat die sponsor zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost July 8, 2021 Share Gepost July 8, 2021 Misschien is het een kwestie van wennen, maar ik vind het helemaal niks eigenlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 8, 2021 Share Gepost July 8, 2021 Vind het eigenlijk wel mooi. Moet ook meteen aan Romario denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 9, 2021 Share Gepost July 9, 2021 20 uur geleden zei Tim': Misschien is het een kwestie van wennen, maar ik vind het helemaal niks eigenlijk. Dat was ook mijn 1e reactie. Moet er nog steeds behoorlijk aan wennen, maar begin het voorzichtig wel een mooi shirtje te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 Ik vind 30 miljoen vrij karig voor Malen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 Naja vrij matig nog voor de goal en relatief weinig laten zien in Europa. 30 miljoen -ga er vanuit dat dit we goed gaat komen- is dan toch een mooie prijs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 Vind 30 miljoen ook niet weinig eigenlijk. Allereerst zijn de budgetten natuurlijk naar beneden gegaan, en Malen heeft zich nog niet kunnen bewijzen op CL-niveau (18/19 was niet zo succesvol). Zou het wel een terecht bedrag vinden. Vraag me wel af of hij niet gaat ondersneeuwen bij Dortmund, hij is wel echt een spits en geen buitenspeler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 Wat is die hype toch op Malen zeg. Ja hij is retesnel, en ja hij scoort wel eens, maar deze jongen is het niet eens gelukt om topscorer te worden in Nederland, met alle respect. 32 wedstrijden en 19 goals, het zijn echt geen slechte spelers maar als het echt zo'n topspits was schoot die de Eredivisie toch helemaal aan gort? Als PSV zijnde is dit een prachtig bedrag, en kan je gewoon door met Madueke en Gakpo, die ik overigens een stuk talentvoller en in Gakpo's geval ook completer vind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 Ik vind meer dan prima prijs, strik eromheen en gaan. En helft van zijn goals was toch juist als invaller @neva ? Zolang Madueke maar blijft, daar zie ik potentie in... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 30 miljoen voor iemand die maar 60 minuten per wedstrijd kan spelen is toch een prima zak geld? Gakpo en Madueke hebben inmiddels te horen gekregen dat ze in Eindhoven blijven. Voor zover die woorden waarde hebben als geïnteresseerde clubs met veel geld over de brug komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 Vind 30 miljoen vrij veel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 11 uur geleden zei Rogier.: Vind 30 miljoen ook niet weinig eigenlijk. Allereerst zijn de budgetten natuurlijk naar beneden gegaan, en Malen heeft zich nog niet kunnen bewijzen op CL-niveau (18/19 was niet zo succesvol). Zou het wel een terecht bedrag vinden. Vraag me wel af of hij niet gaat ondersneeuwen bij Dortmund, hij is wel echt een spits en geen buitenspeler. Marco Rose schijnt 4-4-2 te willen gaan spelen en dan zou Malen naast Haaland moeten komen te spelen. Al verwacht ik eigenlijk dat hij dan in ieder geval Reus nog voor zicht heeft. Al speelde hij de afgelopen wedstrijden wel ‘gewoon’ 4-2-3-1. Denk zelf ook niet dat Malen goed genoeg is voor het niveau Dortmund. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 Over volgende week: Echt een zooitje bij Gala, verwacht dat PSV door gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 PSV speelde nu wel een redelijke eerste helft tegen PAOK. Wat is er bij Gala dan @cimbomcu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 35 minuten geleden zei neva: PSV speelde nu wel een redelijke eerste helft tegen PAOK. Wat is er bij Gala dan @cimbomcu? Zag er zeker leuk uit ja! 2e helft niet gezien. Was er een reden dan Rosario niet eens op de bank zat? Blij mee hoor, maar hoop eigenlijk dat t vanwege een transfer is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Zag er zeker leuk uit ja! 2e helft niet gezien. Was er een reden dan Rosario niet eens op de bank zat? Blij mee hoor, maar hoop eigenlijk dat t vanwege een transfer is Nee, niet fit, helaas/gelukkig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 14, 2021 Share Gepost July 14, 2021 (edited) 12 minuten geleden zei neva: Nee, niet fit, helaas/gelukkig Gelukkig niet bij de selectie, helaas geen transfer inderdaad . Wat wel opvallend is de afgelopen oefenwedstrijden is dat Teze vanaf de bank komt. Dat vond ik vorig jaar toch een van de positieve lichtpuntjes. Dat Ramalho gehaald is voor de basis was wel duidelijk. Deed in de 1e helft wat leuke dingen en met Boscagli ernaast heb je iemand die ook op kan bouwen. Maar dat Mwene dan blijkbaar de voorkeur krijgt als vervanger van Dumfries boven Teze verbaasd me ergens. Tenzij Schmidt Teze nu echt als CV ziet en hij dus achter Ramalho staat in de pikorde. Dan heb je wellicht Mwene als RB met Sambo erachter? Teze, Viergever en Obispo voor de CV en dan Mwene als back-up voor Max? Blijft op LB dan wat karig als Mwene echt in de basis gaat starten. Edited July 14, 2021 by Michaelinho* 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts