Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Op 24-6-2021 om 11:43 zei The Saint:

Ja dat is best knap komend van een vraagprijs van €10miljoen. 

Wat vinden we trouwens van het nieuwe uittenue?

Mèèèh.. mooier dan dat lichte blauw van afgelopen seizoen of dat vieze groen dat we een tijde terug hadden. Maar vind het ook niet super mooi. 

Dortmund naar verluidt heel druk bezig om Malen én Madueke op te halen in Eindhoven. Zou toch wel wat problematisch zijn als we die allebei verliezen. 

Madueke lijkt me nog niet klaar voor die stap, maar lijkt onder Schmidt ook niet echt zijn kansen te krijgen. Die heeft liever zo’n draver als Vertessen :moop:

Snap dat wel. Madueke voor Malen wordt de standaard wissel na 60 minuten.

Ik hoop van harte dat hij blijft. Zie hem erg graag voetballen, maar zal waarschijnlijk een bod worden waar geen nee tegen gezegd kan worden. 

Piroe verkast naar Swansea en Mauro heeft een nieuw contract. Dat laatste verbaasd me. Had echt verwacht dat e van hem afscheid zouden gaan nemen. 

Vind 30 miljoen ook niet weinig eigenlijk. Allereerst zijn de budgetten natuurlijk naar beneden gegaan, en Malen heeft zich nog niet kunnen bewijzen op CL-niveau (18/19 was niet zo succesvol). Zou het wel een terecht bedrag vinden. Vraag me wel af of hij niet gaat ondersneeuwen bij Dortmund, hij is wel echt een spits en geen buitenspeler.

Wat is die hype toch op Malen zeg. Ja hij is retesnel, en ja hij scoort wel eens, maar deze jongen is het niet eens gelukt om topscorer te worden in Nederland, met alle respect. 32 wedstrijden en 19 goals, het zijn echt geen slechte spelers maar als het echt zo'n topspits was schoot die de Eredivisie toch helemaal aan gort? Als PSV zijnde is dit een prachtig bedrag, en kan je gewoon door met Madueke en Gakpo, die ik overigens een stuk talentvoller en in Gakpo's geval ook completer vind.

30 miljoen voor iemand die maar 60 minuten per wedstrijd kan spelen is toch een prima zak geld? 

Gakpo en Madueke hebben inmiddels te horen gekregen dat ze in Eindhoven blijven. Voor zover die woorden waarde hebben als geïnteresseerde clubs met veel geld over de brug komen. 

11 uur geleden zei Rogier.:

Vind 30 miljoen ook niet weinig eigenlijk. Allereerst zijn de budgetten natuurlijk naar beneden gegaan, en Malen heeft zich nog niet kunnen bewijzen op CL-niveau (18/19 was niet zo succesvol). Zou het wel een terecht bedrag vinden. Vraag me wel af of hij niet gaat ondersneeuwen bij Dortmund, hij is wel echt een spits en geen buitenspeler.

Marco Rose schijnt 4-4-2 te willen gaan spelen en dan zou Malen naast Haaland moeten komen te spelen. Al verwacht ik eigenlijk dat hij dan in ieder geval Reus nog voor zicht heeft. Al speelde hij de afgelopen wedstrijden wel ‘gewoon’ 4-2-3-1. 

Denk zelf ook niet dat Malen goed genoeg is voor het niveau Dortmund. 

• Like 1

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Zag er zeker leuk uit ja! 2e helft niet gezien. Was er een reden dan Rosario niet eens op

de bank zat? Blij mee hoor, maar hoop eigenlijk dat t vanwege een transfer is ;c

Nee, niet fit, helaas/gelukkig :D 

12 minuten geleden zei neva:

Nee, niet fit, helaas/gelukkig :D 

Gelukkig niet bij de selectie, helaas geen transfer inderdaad :-D

Wat wel opvallend is de afgelopen oefenwedstrijden is dat Teze vanaf de bank komt. Dat vond ik vorig jaar toch een van de positieve lichtpuntjes. Dat Ramalho gehaald is voor de basis was wel duidelijk. Deed in de 1e helft wat leuke dingen en met Boscagli ernaast heb je iemand die ook op kan bouwen. Maar dat Mwene dan blijkbaar de voorkeur krijgt als vervanger van Dumfries boven Teze verbaasd me ergens. Tenzij Schmidt Teze nu echt als CV ziet en hij dus achter Ramalho staat in de pikorde.

Dan heb je wellicht Mwene als RB met Sambo erachter? Teze, Viergever en Obispo voor de CV en dan Mwene als back-up voor Max? Blijft op LB dan wat karig als Mwene echt in de basis gaat starten.  

Edited by Michaelinho*
  • Like 2