Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

4 minuten geleden zei Regis:

Maar er zit wel een groot verschil in met die jongens die jij noemt. Tadic en Blind werden gehaald terwijl de groep bij ons toen echt jong was - en die hebben ook niet hopeloos gefaald in het buitenland- en Steek was het duidelijk dat hij reserve zou gaan worden. Bij PSV zit nu al redelijk wat ervaring met oa Gotze, Boscagli en Zahavi. Vind ook niet dat er buiten Malen, Madueke en Gakpo veel talent rondloopt trouwens en dan lijken die eerste 2 sowieso te gaan vertrekken. Kan opzich best begrijpen dat je wat ervaring haalt, maar met de namen die je hoort lijkt het mij allemaal teveel van het goede. Juist ook door hun fysieke gesteldheid en het dynamische spel wat Schmidt voor ogen heeft.

Boscagli is pas 23 schat, vind ik  nou  niet echt rijtje ervaring als Gote en Zahavi  :)

8 minuten geleden zei Regis:

Dan is dat een foutje van mij, maar doet weinig af aan hoe ik erover denk. Ze kunnen dan beter spelers halen van de leeftijdscategorie van Boscagli

Kan gebeuren maar idd ze hebben idd wel genoeg ervaring ja, mee eens (y)

15 uur geleden zei Regis:

PSV wil Luuk de Jong terughalen:-D Na Van Ginkel, en eventueel Propper nog een opa erbij. Gaan ze walking football spelen komend seizoen? Wat is dit voor raar transferbeleid joh.  Ook wel lekker voor Schmidt zijn manier van voetballen dit. Vertrekken Malen en Madueke deze zomer. Sta je dan met Zahavi en De Jong als spitsen

Bord op schoot scouting. Enige wat ze nog doen is oude bekenden halen of spelers die Schmidt kent. 

Van Ginkel of Pröpper kan ik mee leven. LuuK als persoon ook, maar qua visie en toekomstperspectief is t natuurlijk allemaal niet heel bijzonder. 

17 uur geleden zei joostmakaay:

Die clausule van Berghuis is blijkbaar niet van toepassing voor binnenlandse clubs, dus lijkt mij onzin dat PSV voor Berghuis gaat. 

Maar kan me wel voorstellen dat Feyenoord een bedrag van 6-7 miljoen al lekker vindt van PSV. Als hij anders voor 4 weggaat, is dat toch een mooie bonus. Dan kun je je wel iets coulanter opstellen.

38
RasenBallsport Leipzigleihe_beta_kader.png
Yvon Mvogo

Keeper
26 Zwitserland
Kameroen
30 jun. 2022 4,50 mln. €
13
FC Twenteabgang_beta_kader.png
Lars Unnerstall

Keeper
30 Duitsland 30 jun. 2021 1,50 mln. €
16
Würzburger Kickerszugang_beta_kader.png
Vincent Müller

Keeper
20 Duitsland - 300 dzd. €
21
Jong PSVzugang_beta_kader.png
Maxime Delanghe

Keeper
20 België 30 jun. 2023 300 dzd. €
33
Jordan Teze

Centrale verdediger
21 Nederland
Republiek Congo
30 jun. 2024 7,50 mln. €
28
Olivier Boscagli

Centrale verdediger
23 Frankrijk 30 jun. 2023 7,00 mln. €
5
Timo Baumgartl

Centrale verdediger
25 Duitsland 30 jun. 2024 3,00 mln. €
4
Nick Viergever

Centrale verdediger
31 Nederland 30 jun. 2022 2,00 mln. €
24
Vitesse Arnhemrueckkehr_beta_kader.png
Armando Obispo

Centrale verdediger
22 Nederland
Curaçao
30 jun. 2022 1,00 mln. €
31
FC Augsburgzugang_beta_kader.png
Philipp Max

Linkervleugelverdediger
27 Duitsland 30 jun. 2024 16,00 mln. €
22
Denzel Dumfries

Rechtervleugelverdediger
25 Nederland
Aruba
30 jun. 2023 16,00 mln. €
6
FC Toulousezugang_beta_kader.png
Ibrahim Sangaré

Defensief middenveld
23 Ivoorkust 30 jun. 2025 9,00 mln. €
18
Pablo Rosario

Defensief middenveld
24 Nederland
Dominicaanse Republiek
30 jun. 2023 6,00 mln. €
11
FC Bayern Münchenleihe_beta_kader.png
Adrian Fein

Defensief middenveld
22 Duitsland 30 jun. 2021 4,00 mln. €
15
Érick Gutiérrez

Defensief middenveld
25 Mexico 30 jun. 2023 3,00 mln. €
30
Ryan Thomas

Centraal middenveld
26 Nieuw-Zeeland
Engeland
30 jun. 2022 3,00 mln. €
14
Chelsea FCleihe_beta_kader.png
Marco van Ginkel

Centraal middenveld
28 Nederland 30 jun. 2021 1,75 mln. €
10
Mohamed Ihattaren

Aanvallend middenveld
19 Nederland
Marokko
30 jun. 2022 12,00 mln. €
27
Borussia Dortmundzugang_beta_kader.png
Mario Götze

Aanvallend middenveld
29 Duitsland 30 jun. 2022 12,00 mln. €
17
Heracles Almelorueckkehr_beta_kader.png
Mauro Júnior

Aanvallend middenveld
22 Brazilië 30 jun. 2022 3,50 mln. €
37
Richard Ledezma

* 
Aanvallend middenveld
20 Verenigde Staten
Mexico
30 jun. 2022 850 dzd. €
19
Cody Gakpo

Linksbuiten
22 Nederland
Togo
30 jun. 2025 18,00 mln. €
23
Noni Madueke

Rechtsbuiten
19 Engeland
Nigeria
30 jun. 2024 16,00 mln. €
9
Donyell Malen

Centrumspits
22 Nederland
Suriname
30 jun. 2024 30,00 mln. €
20
Club Atlético Vélez Sarsfieldrueckkehr_beta_kader.png
Maximiliano Romero

Centrumspits
22 Argentinië 30 jun. 2023 3,00 mln. €
7
Guangzhou Cityzugang_beta_kader.png
Eran Zahavi

Centrumspits
33 Israël
Frankrijk
30 jun. 2022 2,50 mln. €
53
Jong PSVwinterzugang_beta_kader.png
Yorbe Vertessen

Centrumspits
20 België 30 jun. 2025 950 dzd. €
29
Joël Piroe

Centrumspits
21 Nederland
Suriname
30 jun. 2022 750 dzd. €

Van deze selectie vertrekken Unnerstall, Fein en van Ginkel sowieso. Verwacht worden ook Ihattaren, Dumfries, Baumgartl en Gutierrez. Mogelijk ook Rosario, Malen en Götze.

Aangetrokken zijn al Drommel, Mwene en Ramalho. Doan, Sadilek, Bruma en Luckassen komen terug van verhuur, maar verwacht wordt dat ze allemaal verkocht worden. Doan werd deze week wel teruggekrabbeld en Sadilek heeft ook nog kans om te blijven.

Qua keepers is het dus klaar, of Leipzig moet toch ineens Mvogo terugroepen.

Met Mwene en Ramalho is al gereageerd op mogelijke vertrekken van Baumgartl/Viergever en Dumfries. Geruchten over Jetro Willems lijken me vooralsnog voorbarig.

Van Ginkel blijft mogelijk aan maar dan voor het eerst onder contract van PSV, daarmee vervangt hij Guti in de selectie dan. Pröpper is een gerucht en zou in plek van Rosario kunnen komen. 

Aanvallend zijn er geruchten over Berghuis, Luukinho en Caicedo. De laatste is een Ecuadoriaanse spits van 23 die pas een paar maanden bij CSKA Sofia speelt. Persoonlijk hoef ik Berghuis echt niet te zien bij PSV maar hij zal gezien worden als mogelijke vervanger van Mo verwacht ik, in het systeem van Schmidt dan iig. Luuk zal alleen komen als Malen of Zahavi vertrekt neem ik aan, ook al is Malen een compleet andere speler. 

Qua aankopen ben ik nog niet heel enthousiast, het is voornamelijk een blik oude rotten wat open getrokken wordt die al niet van topniveau waren. Hopelijk gaat dit niet ten koste van de opkomende jongelingen.

Kort:

OUT: Unnerstall, Fein, van Ginkel, Ihattaren, Dumfries, Baumgartl, Gutierrez, Rosario, Malen

IN: Drommel, Mwene, Ramalho, van Ginkel, Berghuis, Pröpper, L. de Jong, Caicedo

10 uur geleden zei Erwin.:
38
RasenBallsport Leipzigleihe_beta_kader.png
Yvon Mvogo

Keeper
26 Zwitserland
Kameroen
30 jun. 2022 4,50 mln. €
13
FC Twenteabgang_beta_kader.png
Lars Unnerstall

Keeper
30 Duitsland 30 jun. 2021 1,50 mln. €
16
Würzburger Kickerszugang_beta_kader.png
Vincent Müller

Keeper
20 Duitsland - 300 dzd. €
21
Maxime Delanghe

Keeper
20 België 30 jun. 2023 300 dzd. €
33
Jordan Teze

Centrale verdediger
21 Nederland
Republiek Congo
30 jun. 2024 7,50 mln. €
28
Olivier Boscagli

Centrale verdediger
23 Frankrijk 30 jun. 2023 7,00 mln. €
5
Timo Baumgartl

Centrale verdediger
25 Duitsland 30 jun. 2024 3,00 mln. €
4
Nick Viergever

Centrale verdediger
31 Nederland 30 jun. 2022 2,00 mln. €
24
Vitesse Arnhemrueckkehr_beta_kader.png
Armando Obispo

Centrale verdediger
22 Nederland
Curaçao
30 jun. 2022 1,00 mln. €
31
FC Augsburgzugang_beta_kader.png
Philipp Max

Linkervleugelverdediger
27 Duitsland 30 jun. 2024 16,00 mln. €
22
Denzel Dumfries

Rechtervleugelverdediger
25 Nederland
Aruba
30 jun. 2023 16,00 mln. €
6
FC Toulousezugang_beta_kader.png
Ibrahim Sangaré

Defensief middenveld
23 Ivoorkust 30 jun. 2025 9,00 mln. €
18
Pablo Rosario

Defensief middenveld
24 Nederland
Dominicaanse Republiek
30 jun. 2023 6,00 mln. €
11
FC Bayern Münchenleihe_beta_kader.png
Adrian Fein

Defensief middenveld
22 Duitsland 30 jun. 2021 4,00 mln. €
15
Érick Gutiérrez

Defensief middenveld
25 Mexico 30 jun. 2023 3,00 mln. €
30
Ryan Thomas

Centraal middenveld
26 Nieuw-Zeeland
Engeland
30 jun. 2022 3,00 mln. €
14
Chelsea FCleihe_beta_kader.png
Marco van Ginkel

Centraal middenveld
28 Nederland 30 jun. 2021 1,75 mln. €
10
Mohamed Ihattaren

Aanvallend middenveld
19 Nederland
Marokko
30 jun. 2022 12,00 mln. €
27
Borussia Dortmundzugang_beta_kader.png
Mario Götze

Aanvallend middenveld
29 Duitsland 30 jun. 2022 12,00 mln. €
17
Heracles Almelorueckkehr_beta_kader.png
Mauro Júnior

Aanvallend middenveld
22 Brazilië 30 jun. 2022 3,50 mln. €
37
Richard Ledezma

* 
Aanvallend middenveld
20 Verenigde Staten
Mexico
30 jun. 2022 850 dzd. €
19
Cody Gakpo

Linksbuiten
22 Nederland
Togo
30 jun. 2025 18,00 mln. €
23
Noni Madueke

Rechtsbuiten
19 Engeland
Nigeria
30 jun. 2024 16,00 mln. €
9
Donyell Malen

Centrumspits
22 Nederland
Suriname
30 jun. 2024 30,00 mln. €
20
Club Atlético Vélez Sarsfieldrueckkehr_beta_kader.png
Maximiliano Romero

Centrumspits
22 Argentinië 30 jun. 2023 3,00 mln. €
7
Guangzhou Cityzugang_beta_kader.png
Eran Zahavi

Centrumspits
33 Israël
Frankrijk
30 jun. 2022 2,50 mln. €
53
Jong PSVwinterzugang_beta_kader.png
Yorbe Vertessen

Centrumspits
20 België 30 jun. 2025 950 dzd. €
29
Joël Piroe

Centrumspits
21 Nederland
Suriname
30 jun. 2022 750 dzd. €

Van deze selectie vertrekken Unnerstall, Fein en van Ginkel sowieso. Verwacht worden ook Ihattaren, Dumfries, Baumgartl en Gutierrez. Mogelijk ook Rosario, Malen en Götze.

Aangetrokken zijn al Drommel, Mwene en Ramalho. Doan, Sadilek, Bruma en Luckassen komen terug van verhuur, maar verwacht wordt dat ze allemaal verkocht worden. Doan werd deze week wel teruggekrabbeld en Sadilek heeft ook nog kans om te blijven.

Qua keepers is het dus klaar, of Leipzig moet toch ineens Mvogo terugroepen.

Met Mwene en Ramalho is al gereageerd op mogelijke vertrekken van Baumgartl/Viergever en Dumfries. Geruchten over Jetro Willems lijken me vooralsnog voorbarig.

Van Ginkel blijft mogelijk aan maar dan voor het eerst onder contract van PSV, daarmee vervangt hij Guti in de selectie dan. Pröpper is een gerucht en zou in plek van Rosario kunnen komen. 

Aanvallend zijn er geruchten over Berghuis, Luukinho en Caicedo. De laatste is een Ecuadoriaanse spits van 23 die pas een paar maanden bij CSKA Sofia speelt. Persoonlijk hoef ik Berghuis echt niet te zien bij PSV maar hij zal gezien worden als mogelijke vervanger van Mo verwacht ik, in het systeem van Schmidt dan iig. Luuk zal alleen komen als Malen of Zahavi vertrekt neem ik aan, ook al is Malen een compleet andere speler. 

Qua aankopen ben ik nog niet heel enthousiast, het is voornamelijk een blik oude rotten wat open getrokken wordt die al niet van topniveau waren. Hopelijk gaat dit niet ten koste van de opkomende jongelingen.

Kort:

OUT: Unnerstall, Fein, van Ginkel, Ihattaren, Dumfries, Baumgartl, Gutierrez, Rosario, Malen

IN: Drommel, Mwene, Ramalho, van Ginkel, Berghuis, Pröpper, L. de Jong, Caicedo

Sluit met helemaal aan bij je analyse. Zelf ook nog verre van enthousiast. Hoop dat er nog iets gebeurd wat de hoop op een titel tot leven brengt. Maar vooralsnog is dit eej ploeg die in Europa weinig te zoeken heeft en Ajax op geen enkel vlak kan bedreigen.

4 minuten geleden zei Kyrill:

Waar zijn tijden gebleven PSV spelers als Alex, Moreno en Lozano haalde? :classic_ninja:

Mexicanen en Zuid-Amerikanen zijn te duur geworden tegenwoordig. Als ze 2x tegen een bal aan kunnen schoppen betaal je er zo 15 miljoen voor.

• Like 1

Dat valt wel mee toch? Galatasaray vorig seizoen ook gewoon tweemaal verloren van zowel Real als PSG (uit met 5-0 en 6-0), en tweemaal gelijk tegen Club Brugge. Hebben daarnaast ook nog wat internationals erbij zitten die misschien niet meedoen (Copa & EK), net als bij PSV. Is niet zomaar over. 

Tja, is ook maar gewoon een ploeg uit de Turkse competitie waar Donk en Babel nog met regelmaat minuten maken. Daar hoef je niet direct bang voor te zijn. Zit ook vol met oude lullen. Maar ja, moet je wel een fit elftal hebben met een logische opstelling. Hetzelfde systeem maar dan met een Van Ginkel of Pröpper als CM en nog steeds spelmakers als buitenspelers gaat je niet ver brengen.

Van Ginkel heeft een contract voor twee jaar getekend en het schijnt dat Pröpper nu toch ook echt deze kant op komt. Flinke hap van de gevraagde €10miljoen afgegaan dus. 

Gaat wel tijd worden dat spelers als Doan, Thomas, Mauro nu vlug vertrekken. Karrenvracht aan middenvelders anders 

Op 19-6-2021 om 10:58 zei The Saint:

Van Ginkel heeft een contract voor twee jaar getekend en het schijnt dat Pröpper nu toch ook echt deze kant op komt. Flinke hap van de gevraagde €10miljoen afgegaan dus. 

Gaat wel tijd worden dat spelers als Doan, Thomas, Mauro nu vlug vertrekken. Karrenvracht aan middenvelders anders 

Mee eens! Van Ginkel en Pröpper zijn prima versterkingen. Maar het niveau qua scouting is wel echt bedroevend. 

Vraag me echt af wie er allemaal gaan vertrekken. Mocht Schmidt overstappen naar 4-2-3-1 dan zouden de eerste vijf als volgt kunnen zijn; Van Ginkel, Pröpper, Gakpo, Götze, Madueke (?)

Dan heb je verder nog Vertessen, Sangaré, Guti, Thomas, Mauro, Rosario, Doan, Ihatarren en Ledezma. 

Dat zijn er toch vrij veel. Guti zal hoe dan ook wel vertrekken. Maar de rest is toch allemaal nog maar de vraag. Kans is aanwezig dat Mo vertrekt. Laten we hopen dat Rosario eindelijk vertrekt. En Thomas en Mauro hoeven van mij ook niet te blijven. Doan is ook niet veel, maar hebben verder weinig voor de zijkanten, dus die kan nog zo maar zijn kans krijgen. 

11 uur geleden zei Michaelinho*:

Mee eens! Van Ginkel en Pröpper zijn prima versterkingen. Maar het niveau qua scouting is wel echt bedroevend. [/quote]
Ja eens. Vraag me ook af in hoeverre Pröpper het veeleisende voetbal wat Schmidt wil spelen wel aankan. Van de andere kant ben ik wel een beetje fan van Pröpper. Technisch gewoon begaafd, die niet 3 balcontacten nodig heeft om dat ding te verplaatsen. 

Vraag me echt af wie er allemaal gaan vertrekken. Mocht Schmidt overstappen naar 4-2-3-1 dan zouden de eerste vijf als volgt kunnen zijn; Van Ginkel, Pröpper, Gakpo, Götze, Madueke (?)

Lijkt me te riskant dit. Sangaré/Rosario - Van Ginkel/Pröpper zal het blok voor de verdediging worden. Of hij moet Götze (laten we het hopen van niet) van de zijkant laten spelen dan zouden Pröpper en Van Ginkel beide kunnen spelen. 

Dan heb je verder nog Vertessen, Sangaré, Guti, Thomas, Mauro, Rosario, Doan, Ihatarren en Ledezma. 

Dat zijn er toch vrij veel. Guti zal hoe dan ook wel vertrekken. Maar de rest is toch allemaal nog maar de vraag. Kans is aanwezig dat Mo vertrekt. Laten we hopen dat Rosario eindelijk vertrekt. En Thomas en Mauro hoeven van mij ook niet te blijven. Doan is ook niet veel, maar hebben verder weinig voor de zijkanten, dus die kan nog zo maar zijn kans krijgen.

Doan moet je nu gewoon verkopen. In Duitsland prima gespeeld alleen bleek die financieel niet haalbaar daar. Lijkt me dat er best wel interesse opgewekt is. Guti vergeet ik gewoon iedere keer. Dusja, laten vertrekken. Wel echt zonde dat die jongen nooit zijn werkelijke kwaliteiten heeft kunnen laten zien. We hebben trouwens ook Sadilek nog die terugkomt van zijn verhuurperiode bij Slovan Liberec.

John krijgt het nog druk om dit allemaal te slijten en het is te hopen dat er fatsoenlijke lijstjes klaarliggen met vervangers voor Malen, Dumfries en Madueke eventueel.  

Mag toch aannemen dat Sadilek vertrekt, evenals Guti. Mauro en Thomas zijn wel OK om er bij te hebben vind ik, zullen niet snel zeuren en zijn multifunctioneel. Heb sowieso wel een zwak voor Mauro. Ledezma moet het nog maar laten zien. Vertessen vind ik overigens maar een dravertje, is enorm snel, maar daar is alles mee gezegd. 

Dumfries en Malen zullen wel gaan, Gakpo verwacht ik komend seizoen wel nog in Eindhoven.

Zou het wel tijd vinden voor Rosario ook om te gaan. Als Mvogo vertrekt ben ik ook niet verdrietig.