Jump to content

PSV Eindhoven

Recommended Posts

• Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

Ik heb het wel gezien. Het was echt een prachtige wedstrijd die we gelukkig op het eind nog binnen hebben kunnen slepen. Zo tof ook dat we hier 120 ipv 90 minuten naar mochten kijken

Artikel over de situatie van Mo  hoop dat iedereen hem zo kan lezen aangezien die achter een betaalmuur zit. Als het niet lukt en je wil hem lezen mag je altijd je e-mailadres oid droppen in DM bijv d

Posted Images

Op 16-4-2021 om 11:47 zei The Saint:

Drommel nu dan eindelijk binnen. Contract tot 2026. Lijkt me dan ook meteen einde verhaal Mvogo. 

Mart van de Heuvel heeft trouwens nog even een boekje open gedaan over Mark van Bommel. Niet erg netjes van Mart, maar toont wel aan wat een galbak Van Bommel is. 

Hij zal vast niet de enige zijn die nog een boekje open gaat doen over de periode Mark van Bommel, denk dat een bepaalde Spaanse linksback ook nog wel een alinea'tje over Mark vol kan tikken. :D

Had toevallig een paar uur voor die uitspraken een interview met Mart uit 2018 gelezen waarbij hij aangaf zo'n beetje beide nieren af te staan aan Bommel; om maar aan te geven dat er heel wat gebeurd is (als dat nog niet duidelijk was).

Die eerste tegengoal... Twee controleurs en Halilovic kan zo oversteken en dat schot plaatsen :moop: 

Dan zoek het maar uit met dat blok en stel een voetballer op. 

Die pingel hadden we natuurlijk moeten krijgen. Deze was een stuk duidelijker als die van afgelopen week. 

Verder.

Gakpo in Oranje! 

Nu mag de Jong zich ook echt gaan bewijzen. Ik vond altijd de kritieken te hard, de mislukte transfers uit zijn 1e seizoen zijn ook deels op het conto van Brands te schrijven imo namelijk. Dit seizoen had ie in principe goed ingekocht met Max, Sangaré, Götze en Zahavi. Al hebben zij het allen niet het hele seizoen laten zien helaas. Mvogo is redelijk, Fein matig en die andere keeper kan ik niet echt beoordelen.

Met wat er vermoedelijk vertrekt heeft ie wel een grote opdracht deze zomer.

UIT: Dumfries, Malen, Ihattaren lijken alle 3 vrij zeker

Mogelijk Rosario, Götze, van Ginkel, Mvogo, Gutierrez

Daarnaast moet er ook afscheid genomen gaan worden van: Baumgartl, Mauro, Thomas, Doan en misschien zelfs Viergever om door te selecteren.

Heb ik ook eens gelezen ja, maar ik ben zelf geen fan van hem. Overigens heeft Arminia ook een koopoptie dus die zullen ze wel lichten, tenzij dat mogelijk niet gaat bij een degradatie.

In principe gaat Bielefeld die optie lichten bij handhaving (en dát is bijna zeker).

Zelf vind ik Doan niet heel verkeerd, net als dat ik Mauro en Thomas prima breedtespelers vindt.

Wel weer benieuwd naar de zomer.

Wat is dst nou met Ihatarran en ziek zijn dan? Wat is de aap uit de mouw hier? Zelfs mijn collega's die overwerkt zijn en ongezond leven zijn niet eens zo vaak ziek. 

Snap de bedenkingen (zeker omdat hij zich eerder ziek had gemeld dit seizoen en er toen niets aan de hand was), maar in deze COVID tijden ben je al ziek als je een kuchje hebt of een loopneus.

M.a.w. dingen waar je normaal gesproken geen big deal van maakt, maar het nu min of meer verboden bij is om je huis te verlaten.

46 minuten geleden zei Sophomore:

Snap de bedenkingen (zeker omdat hij zich eerder ziek had gemeld dit seizoen en er toen niets aan de hand was), maar in deze COVID tijden ben je al ziek als je een kuchje hebt of een loopneus.

M.a.w. dingen waar je normaal gesproken geen big deal van maakt, maar het nu min of meer verboden bij is om je huis te verlaten.

Verkouden -> testen -> negatief -> voetballen. 

Op 7-5-2021 om 12:10 zei Chiemel:

Wat is dst nou met Ihatarran en ziek zijn dan? Wat is de aap uit de mouw hier? Zelfs mijn collega's die overwerkt zijn en ongezond leven zijn niet eens zo vaak ziek. 

Ja jullie Ajax fans wouden hem zo graag, net als Bergwijn.... Maar waar moet ie staan/zitten dan bij jullie, tribune?

• 2 weeks later...

PSV wil Luuk de Jong terughalen:-D Na Van Ginkel, en eventueel Propper nog een opa erbij. Gaan ze walking football spelen komend seizoen? Wat is dit voor raar transferbeleid joh.  Ook wel lekker voor Schmidt zijn manier van voetballen dit. Vertrekken Malen en Madueke deze zomer. Sta je dan met Zahavi en De Jong als spitsen