Jump to content

PSV Eindhoven

Recommended Posts

• Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

Ik heb het wel gezien. Het was echt een prachtige wedstrijd die we gelukkig op het eind nog binnen hebben kunnen slepen. Zo tof ook dat we hier 120 ipv 90 minuten naar mochten kijken

Artikel over de situatie van Mo  hoop dat iedereen hem zo kan lezen aangezien die achter een betaalmuur zit. Als het niet lukt en je wil hem lezen mag je altijd je e-mailadres oid droppen in DM bijv d

Posted Images

13 minuten geleden zei joostmakaay:

https://streamable.com/akk97z

"Geel maximum voor Martínez" :classic_biggrin::classic_biggrin::classic_biggrin::classic_biggrin::classic_biggrin:

Blijkbaar is die regel veranderd. Moet met veel kracht gebeuren om een rode kaart voor te geven. En aangezien dit volgens de regels geel is, mag de VAR niet ingrijpen. 

Krom is het wel, ja. Zijn een aantal Ajacieden al mee weggekomen dit seizoen.

6 minuten geleden zei 007mark:

Blijkbaar is die regel veranderd. Moet met veel kracht gebeuren om een rode kaart voor te geven. En aangezien dit volgens de regels geel is, mag de VAR niet ingrijpen. 

Krom is het wel, ja. Zijn een aantal Ajacieden al mee weggekomen dit seizoen.

Indien er opzet in het spel is (zoals overduidelijk te zien is), is zoiets in mijn ogen altijd rood. Bij Alvarez was de situatie precies andersom en dus wel rood, mogelijk dat daardoor die regel is aangepast.

Dat gedoe over Mo. 

Rondom de wedstrijd in Griekenland heeft een deel van de selectie er kennelijk ook genoeg van gekregen. 

Zal mij niks verbazen als dat de ervaren, nieuwere spelers zoals Götze en Zahavi zijn. Die komen zonder banden binnen en zien hoe een jongen goed kan voetballen, maar ook meer mag dan anderen. Op een gegeven moment is die koek op. 

Wel zonde omdat het na Bakkalli en Labyad toch weer een speler is die met mot de deur uit gaat .

Gelukkig gebeurt het verder amper. Hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt, zo eenvoudig is het gewoon. Wat dat betreft is Ziyech een goed voorbeeld voor die gasten. Die had het talent, maar heeft bij Ajax ook grote stappen in de rest gemaakt.

Op dit moment zou ik het als supporter verder veel erger vinden als Madueke, Malen of Gakpo op zo'n manier vertrekken. 

Edited by Niels

Eens. Ik hoop niet Raiola ook rancuneus gaat worden nu met zijn andere spelers. Dumfries gaat waarschijnlijk al niet verlengen, maar Malen en Rosario zitten ook nog in zijn stal. Die laatste zal niemand rouwig om zijn als die vertrekt ;c 

Malen zijn contract loopt tot 2024. Dus dat zal niet snel problemen opleveren.  Lijkt mij dat hij sowieso wel deze zomer en anders volgend jaar vertrekt. Is sowieso al wel wat interesse voor. 

7 uur geleden zei neva:

Mo heeft wel meer kwaaltjes. Einde verhaal dit. 

Unnerstall naar Twente. Zonde. 

Lees het ook net. Echt een meer dan prima keeper, maar Schmidt moet zo nodig die gehuurde clown opstellen. Heb je volgend jaar dus alleen nog DeLanghe en die Müller. Gaat nog jaren duren voor er weer een kampioenswaardige spelersgroep staat. 

Gewoon eens hypothetisch; Wie zouden jullie graag als nieuwe TD en Manager zien? Vind het zelf heel lastig om namen te noemen. Maar de houdbaarheid van JdJ en Schmidt is wel op wat mij betreft.. 

52 minuten geleden zei Michaelinho*:

Lees het ook net. Echt een meer dan prima keeper, maar Schmidt moet zo nodig die gehuurde clown opstellen. Heb je volgend jaar dus alleen nog DeLanghe en die Müller. Gaat nog jaren duren voor er weer een kampioenswaardige spelersgroep staat. 

Gewoon eens hypothetisch; Wie zouden jullie graag als nieuwe TD en Manager zien? Vind het zelf heel lastig om namen te noemen. Maar de houdbaarheid van JdJ en Schmidt is wel op wat mij betreft.. 

Mvogo is voor 2 jaar gehuurd.

Ik vermoed dat Drommel dat zelf niet wil. Heeft al vaker aangegeven Ajax-fan te zijn en bij PSV is de kans te gaan spelen niet heel groot met de combinatie Mvogo en Schmidt. Wel een goede keeper en goede zet van PSV. Had 'm graag bij Ajax gezien als Onana 'gewoon' was weggegaan deze zomer.

28 minuten geleden zei Rogier.:

Ik vermoed dat Drommel dat zelf niet wil. Heeft al vaker aangegeven Ajax-fan te zijn en bij PSV is de kans te gaan spelen niet heel groot met de combinatie Mvogo en Schmidt. Wel een goede keeper en goede zet van PSV. Had 'm graag bij Ajax gezien als Onana 'gewoon' was weggegaan deze zomer.

Tja als Ajax geen interesse heeft zal dat weinig uitmaken hoor, uiteindelijk is het gewoon hogerop namelijk.

PSV zal hem dan wel perspectief moeten kunnen bieden ja, imo kan hij Mvogo uit de basis spelen, maar of Mr. Roger ook zo denkt..

Vind zelf Mvogo niet eens een heel verkeerde keeper (matige start, daarna redelijk stabiel), maar heeft natuurlijk geen transferwaarde voor PSV. In FM was Maxim Delanghe altijd een prima keeperstalentje, maar lijkt een beetje te stagneren in z'n ontwikkeling.

Artikel over de situatie van Mo  hoop dat iedereen hem zo kan lezen aangezien die achter een betaalmuur zit. Als het niet lukt en je wil hem lezen mag je altijd je e-mailadres oid droppen in DM bijv dan mail ik hem eventueel.  Artikel zelf komt ook in de nieuwste VI van vandaag.

20 uur geleden zei Regis:

Artikel over de situatie van Mo  hoop dat iedereen hem zo kan lezen aangezien die achter een betaalmuur zit. Als het niet lukt en je wil hem lezen mag je altijd je e-mailadres oid droppen in DM bijv dan mail ik hem eventueel.  Artikel zelf komt ook in de nieuwste VI van vandaag.

Goed artikel bedankt voor de link! Is te lezen en heb zelf ook pro. Maar even eerlijk, zelfs als ie naar Ajax gaat, dan moet er toch een wonder gebeuren wil ie zich bij jullie in de basis spelen?

2 uur geleden zei Kyrill:

Goed artikel bedankt voor de link! Is te lezen en heb zelf ook pro. Maar even eerlijk, zelfs als ie naar Ajax gaat, dan moet er toch een wonder gebeuren wil ie zich bij jullie in de basis spelen?

Die gaat zich bij Ajax niet in de basisspelen nee. Zal Ten Hag kennende alleen voor de positie rechts in aanmerking komen en daar hebben we Antony. Lijkt mij verder ook niet dat Ajax hem zal gaan halen. PSV zal in het geval van concrete interesse dan ook wel wat extra geld willen zien. ;)

Top dat het artikel te lezen was iig.

Die tyft 'm toch gewoon op naar Sevilla of een vergelijkbare Zuid-Europese subtopper om dan lekker een paar jaar flink te cashen als 'talent dat tegen de top aanhangt'. Prima voor 'm natuurlijk hè, zo bijzonder is hij niet, maar wel een wereld van verschil met wat er een jaar geleden voorspeld werd voor 'm. 

6 minuten geleden zei PJHoutman:

Die tyft 'm toch gewoon op naar Sevilla of een vergelijkbare Zuid-Europese subtopper om dan lekker een paar jaar flink te cashen als 'talent dat tegen de top aanhangt'. Prima voor 'm natuurlijk hè, zo bijzonder is hij niet, maar wel een wereld van verschil met wat er een jaar geleden voorspeld werd voor 'm. 

Jij denkt serieus Mo gehaald gaat worden door club als Sevilla, dat nu in laatste 16 CL staat en ontelbaar vaak de EL heeft gewonnen? Ik denk je eerder moet zoeken in de regio Parma, Levante in die richting:cab:

Edited by Kyrill
7 minuten geleden zei Kyrill:

Jij denkt serieus Mo gehaald gaat worden door club als Sevilla, dat nu in laatste 16 CL staat en ontelbaar vaak de EL heeft gewonnen? Ik denk je eerder moet zoeken in de regio Parma, Levante in die richting:cab:

Zijn zaakwaarnemer is Raiola. Die weet hem echt wel naar een goede ploeg te krijgen.

2 minuten geleden zei 007mark:

Zijn zaakwaarnemer is Raiola. Die weet hem echt wel naar een goede ploeg te krijgen.

Maar een goede ploeg doen echt wel hun huiswerk/due dilligence. Die zien iemand die bij zijn huidige club met pet naar blijft gooien. We gaan t zien.

Die jongen staat al jaren in heel Europa op de radar. Als hij deze zomer voor een mooi bedrag op te halen zou zijn gaat er echt wel 1 toe happen. Zeker met zo'n zaakwaarnemer.

51 minuten geleden zei Kyrill:

Vrij simpel; als hij het haalt, dan hebben ze een hele goede investering gedaan. Als hij 't niet haalt dan maken ze niet zo extreem veel verlies. Denk dat er redelijk wat clubs zijn die de top willen aanvallen en die gok wel durven nemen.