Michaelinho* Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 8 uur geleden zei Regis: https://www.ed.nl/psv/mohamed-ihattaren-en-roger-schmidt-botsen-opnieuw-bij-psv~a7974593/ Benieuwd of er nog wat meer los gaat komen de komende tijd. Mbt onvrede over Schmidt.. Het begint ook wel gewoon een vervelend ventje te worden. Zal vast ook een deel aan Schmidt liggen. Maar er is een hoop ophef rond die jongen geweest, heb alleen nog nooit echt gezien waarom hij nou zo goed is. Voegt zelden iets toe aan een wedstrijd. En in dit systeem van Schmidt heeft hij al helemaal 0 toegevoegde waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Ja heb ook mijn bedenkingen, wordt behandeld als het troetelbeertje en Schmidt als de boze man. Maar dat gaat niet op naar mijn idee. Heb meerdere dingen gelezen over Ihatarren dat je denkt, komop man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Als dit maar niet weer zo afloopt als donderdag en uit bij ADO.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 (bewerkt) Wow. Kut VAR. Nou, we zijn dus weer eens genaaid. Ongelooflijk eigenlijk dat ik er elke keer zo intrap zeg. Verschrikkelijk, zulke dagen. Maar goed, Vertessen moet z'n arm er af halen en Makkelie wordt zo weer genomen door elf neuzen, verder gaat het wel lekker vandaag. Dumfries en Tadic vieren moederdag samen denk ik. Stelletje sneuneuzen. 28 februari 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Antisemitisme ja? Spreken over NSB'ers en neuzen? Stem allebei 17 maart Forum en flikker een eind op van een voetbalforum als je Joden gaat beledigen omdat je club een keer een wedstrijd niet wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Alleen situatie van Martinez was dubieus te noemen. Aanvallend hand is altijd hands en daarom word die goal ook terecht afgekeurd,. Maar goed bij PSV hebben ze het nooit over hun dramatische spel, want het ligt altijd aan de var of knjb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 3 minuten geleden zei Regis: Alleen situatie van Martinez was dubieus te noemen. Aanvallend hand is altijd hands en daarom word die goal ook terecht afgekeurd,. Maar goed bij PSV hebben ze het nooit over hun dramatische spel, want het ligt altijd aan de var of knjb. Situatie van Martinez is een situatie waar de VAR hoe dan ook zou naar hebben moeten kijken. Naar mijn idee is het ook gewoon rood. Wat aanvallend hands betreft heb je gelijk, de regel klopt niet, maar werd nu helaas wel goed toegepast. Is gewoon even heel hard balen en ik denk dat je dat ook wel in kunt denken toch. Dat het spel vandaag van beide kanten niet om aan te gluren was behoeft verder geen discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Net alsof er kermis in de stad is hè. Dan kruipt er ook van alles onder de stoeptegels vandaan. Wat een kut pot weer. Gelijkspel is op basis van wat van beide kant op de mat werd gelegd misschien wel terecht. Toch een zure nasmaak. Afkeuren doelpunt Vertessen is schijnbaar volgens de regels.. Echter had Martinez gewoon een rode kaart moeten krijgen. Snap echt niet dat er niet eens naar gekeken is... Dat killed een slotoffensief natuurlijk wel. Over Mo ga ik niet eens beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 6 minuten geleden zei neva: Situatie van Martinez is een situatie waar de VAR hoe dan ook zou naar hebben moeten kijken. Naar mijn idee is het ook gewoon rood. Wat aanvallend hands betreft heb je gelijk, de regel klopt niet, maar werd nu helaas wel goed toegepast. Is gewoon even heel hard balen en ik denk dat je dat ook wel in kunt denken toch. Dat het spel vandaag van beide kanten niet om aan te gluren was behoeft verder geen discussie. Kan mij de woede/frustratie wel voorstellen, ja. Martinez, kwam denk ik, ook erg goed weg. Ook niet echt een idee waarom de VAR niet ingreep. Wel lekker programma voor jullie de komende weken met Fortuna uit, Feyenoord thuis en AZ Uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Is het niet zo dat de situatie voor de VAR voorbij is als het spel weer wordt hervat? Dat 'ie het in eerste instantie niet zag en vervolgens niet kon ingrijpen omdat het spel was hervat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 3 minuten geleden zei Bolderbast: Is het niet zo dat de situatie voor de VAR voorbij is als het spel weer wordt hervat? Dat 'ie het in eerste instantie niet zag en vervolgens niet kon ingrijpen omdat het spel was hervat? Spel lag lang genoeg stil voor de VAR om er naar te kijken, denk ik. Frustratie is ook meer richting VAR en de aanvallende handsregel (de net niet 2-0) want als ik heel eerlijk ben vond ik Makkelie erg goed fluiten verder. Allergrootste frustratie uiteraard richting de eigen ploeg. Laten we dat vooropstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 1 uur geleden zei joostmakaay: NSBer omdat Tadic de grootste naaibal is sinds Toivonen weg is uit de Eredivisie, het feit dat jij gelijk de link met antisemitisme zegt genoeg over jou. Misschien dat het constant alles in een negatief daglicht plaatsen, de oorzaak is van je depressies. PM maar als je nog een adresje voor Citalopram moet hebben. Denzel is anders op het veld ook een aardige naaibal met z’n schwalbes. Wat dat betreft zijn ze allebei eng. Alleen is Denzel buiten het veld wel chill en grappig. Maar vrij bizar dat de VAR het moment van Martinez niet heeft bestraft. Wederom het bewijs dat het weer pure willekeur is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 49 minuten geleden zei Vitesse88: Denzel is anders op het veld ook een aardige naaibal met z’n schwalbes. Wat dat betreft zijn ze allebei eng. Alleen is Denzel buiten het veld wel chill en grappig. Maar vrij bizar dat de VAR het moment van Martinez niet heeft bestraft. Wederom het bewijs dat het weer pure willekeur is. Zeker waar, Dumfries zijn gedrag in het veld is aanvoerdersband onwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 4 uur geleden zei neva: Wow. Kut VAR. Nou, we zijn dus weer eens genaaid. Ongelooflijk eigenlijk dat ik er elke keer zo intrap zeg. Verschrikkelijk, zulke dagen. Maar goed, Vertessen moet z'n arm er af halen en Makkelie wordt zo weer genomen door elf neuzen, verder gaat het wel lekker vandaag. Dumfries en Tadic vieren moederdag samen denk ik. Stelletje sneuneuzen. Zo, gaat die lekker vriendje. Van joost kun je dit soort onzin verwachte, die heeft minder verstand van voetbal dan Ard van Peppen. Maar jij weet beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten. Normaal reageer ik het ook af op vrouw en kinderen, maar die waren er niet Geintje natuurlijk, maar serieus zat vanmiddag ff goed dwars. Rare reactie. Ben je dan een volwassen vent Sorry! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 9 minuten geleden zei neva: Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten. Normaal reageer ik het ook af op vrouw en kinderen, maar die waren er niet Geintje natuurlijk, maar serieus zat vanmiddag ff goed dwars. Rare reactie. Ben je dan een volwassen vent Sorry! Het is je vergeven vriend. Ik heb wel weer vreselijk zitten ergeren aan die Schmidt trouwens. Die man zat al direct weer te mekkeren tegen de scheids toen max door volgens mij klaassen een heel licht duwtje kreeg. Dat is echt het schoolvoorbeeld van een trainer die van gekkigheid niet meer weet wat die moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 februari 2021 Share Geplaatst 28 februari 2021 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het is je vergeven vriend. Ik heb wel weer vreselijk zitten ergeren aan die Schmidt trouwens. Die man zat al direct weer te mekkeren tegen de scheids toen max door volgens mij klaassen een heel licht duwtje kreeg. Dat is echt het schoolvoorbeeld van een trainer die van gekkigheid niet meer weet wat die moet doen. Ja, die Schmidt krijg ik nog steeds geen hoogte van. Zonde man. Zo zijn “wij” helemaal niet. Of zo zie ik PSV in ieder geval niet. Maar laatste jaren gaat het niet best. Ook niet op dat vlak. Terwijl je nu wel juist van die gave spelers als Gotze en Zahavi hebt lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 21 uur geleden zei Elsjorro1990: Zo, gaat die lekker vriendje. Van joost kun je dit soort onzin verwachte, die heeft minder verstand van voetbal dan Ard van Peppen. Maar jij weet beter. Weet van wie het komt gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 22 uur geleden zei neva: Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten. Normaal reageer ik het ook af op vrouw en kinderen, maar die waren er niet Geintje natuurlijk, maar serieus zat vanmiddag ff goed dwars. Rare reactie. Ben je dan een volwassen vent Sorry! Klasse reactie. Niet moeilijk doen, gewoon erkennen dat het even niet goed ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 https://streamable.com/akk97z "Geel maximum voor Martínez" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 13 minuten geleden zei joostmakaay: https://streamable.com/akk97z "Geel maximum voor Martínez" Blijkbaar is die regel veranderd. Moet met veel kracht gebeuren om een rode kaart voor te geven. En aangezien dit volgens de regels geel is, mag de VAR niet ingrijpen. Krom is het wel, ja. Zijn een aantal Ajacieden al mee weggekomen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 maart 2021 Share Geplaatst 1 maart 2021 6 minuten geleden zei 007mark: Blijkbaar is die regel veranderd. Moet met veel kracht gebeuren om een rode kaart voor te geven. En aangezien dit volgens de regels geel is, mag de VAR niet ingrijpen. Krom is het wel, ja. Zijn een aantal Ajacieden al mee weggekomen dit seizoen. Indien er opzet in het spel is (zoals overduidelijk te zien is), is zoiets in mijn ogen altijd rood. Bij Alvarez was de situatie precies andersom en dus wel rood, mogelijk dat daardoor die regel is aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) Dat gedoe over Mo. Rondom de wedstrijd in Griekenland heeft een deel van de selectie er kennelijk ook genoeg van gekregen. Zal mij niks verbazen als dat de ervaren, nieuwere spelers zoals Götze en Zahavi zijn. Die komen zonder banden binnen en zien hoe een jongen goed kan voetballen, maar ook meer mag dan anderen. Op een gegeven moment is die koek op. Wel zonde omdat het na Bakkalli en Labyad toch weer een speler is die met mot de deur uit gaat . Gelukkig gebeurt het verder amper. Hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt, zo eenvoudig is het gewoon. Wat dat betreft is Ziyech een goed voorbeeld voor die gasten. Die had het talent, maar heeft bij Ajax ook grote stappen in de rest gemaakt. Op dit moment zou ik het als supporter verder veel erger vinden als Madueke, Malen of Gakpo op zo'n manier vertrekken. 2 maart 2021 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Eens. Ik hoop niet Raiola ook rancuneus gaat worden nu met zijn andere spelers. Dumfries gaat waarschijnlijk al niet verlengen, maar Malen en Rosario zitten ook nog in zijn stal. Die laatste zal niemand rouwig om zijn als die vertrekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten