Kyrill Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 3 uur geleden zei Erwin.: 80 miljoen, doen we er ook gelijk een strik om. Ik denk je al blij mag zijn als ie daadwerkelijk meer dan 30 gaat opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Kleuters hoef ik niet bij Ajax te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 (bewerkt) Op 19-2-2021 om 16:47 zei Kyrill: Ik denk je al blij mag zijn als ie daadwerkelijk meer dan 30 gaat opleveren. Ik denk dat je blij mag zijn als hij überhaupt nog iets oplevert.. Die loopt straks gratis de deur uit. En daar moeten we dan nog blij mee zijn ook. Gevalletje Aissati/Labyad dit. Te snel opgehemeld, is in zich zelf gaan geloven en toen was het klaar. Mag blij zijn als hij straks een basisklant is bij een Utrecht/Vitesse. 21 februari 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Schmidt wil echt graag verliezen he.. wat is dit nu weer voor een opstelling man Mvogo, Dumfries, Baumgartl, Viergever, Mauro, Rosario, Sangare, Guti, Fein, Vertessen en Zahavi. Kom dan gewoon niet opdagen en vul 3-0 verlies in. Wat een staatsidioot deze man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Baumgartl wordt beloond voor zijn optreden zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Pijnlijke opstelling inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Hij zal wel weer met het verhaal komen dat hij ze spaart voor donderdag, om die pot dan vervolgens ook te verliezen. Laat Teze, Max en Malen lekker starten als ze op de bank plaats kunnen nemen. Wissel je ze lekker als ze moe zijn. Echt ongelooflijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 8 minuten geleden zei Erwin.: Baumgartl wordt beloond voor zijn optreden zie ik Baumgartl weet dingen over Schmidt die niet naar buiten mogen komen. Kan niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Baumgartl weet dingen over Schmidt die niet naar buiten mogen komen. Kan niet anders. En waarschijnlijk is die informatie hem aangeleverd door Vertessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Is er een of andere trainers objective te verdienen door x aantal keer te rouleren of zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 (bewerkt) 48 minuten geleden zei The Saint: Is er een of andere trainers objective te verdienen door x aantal keer te rouleren of zo? Nee nee, hij wil de sterkste spelers als wapens van de bank laten komen. Dat is wel prettig als je al 2-0 achter staat, dan kun je in ieder geval nog de 2-1 maken. EDIT: Hoppaa! Dat is de 0-1, nog 1 en dan mogen de kannonen van de bank af komen 21 februari 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Goh Vietesse tegen Vitesse. Maakt het nog leuker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Rosario lekker blijven opstellen.. wat een fouten weer. Mazzeltje dat Broja hem op de paal mikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Haha Max na 2 minuten alweer geel, die moet er met de rust af dus. Gaat weer 3x niks worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Sterk begin van psv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Die Zahavi he, mag ik zeggen dat ik begin van dit seizoen callde dat die gast de smaakmaker zou worden van PSV? Dat mag ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Malen vandaag in ieder geval niet, die gaat alleen maar voor eigen succes lijkt het. Schmidt had ook wel ff mogen wisselen, dan hebben ze misschien meer energie om druk te zetten op de voorzet en een duel te winnen. Mvogo blijft nog steeds een beetje matig he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 En die Schmidt wisselt nu gewoon tot de 89e minuut niet. Wat een clown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Dan ben je het hele seizoen aan het rouleren en dan ga je nu niet wisselen, terwijl Thomas helemaal stuk zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 (bewerkt) Ai ai zonde dit zo vlak voor tijd. Precies over de kant waar ze helemaal kapot zijn. 25 februari 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Schmidt man man man, koppige kutvent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 februari 2021 Share Geplaatst 26 februari 2021 Zelfs Thomas vond ik een keer niet slecht op die positie, al blijft zijn aanvallende inbreng daar summier. Rosario daarentegen gaat steeds meer (simpele) fouten maken, dat kan gewoon echt niet meer. Yvonneke is het ook gewoon net niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2021 Share Geplaatst 26 februari 2021 Thomas vond ik zelfs een van de betere. Maar ben ik de enige? Was die bal op Mvogo niet houdbaar voor klem te hebben of iig beter weg te werken ipv direct voor de voeten van Ahmed Hassan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 https://www.ed.nl/psv/mohamed-ihattaren-en-roger-schmidt-botsen-opnieuw-bij-psv~a7974593/ Benieuwd of er nog wat meer los gaat komen de komende tijd. Mbt onvrede over Schmidt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 februari 2021 Share Geplaatst 27 februari 2021 Ihattaren was ook wel dom bezig met z'n social media gedrag naar Ajacieden moet ik zeggen. Noem het kinderachtig of niet, maar kan me voorstellen dat zoiets vandaag de dag voor frictie zorgt in een spelersgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten