Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Erwin.:

Tja het wordt echt van kwaad tot erger met het verdedigen he. Als je een beetje normaal verdedigt sta je hier met 3-1 voor en in de competitie gelijk met Ajax

Zit bijna te janken man, dit kan ik nog beter. Die Baumgartl had ik bij rust in elkaar geslagen. Kansloze. Tien miljoen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen is nu wel echt voorbij. Niet dat ik nog de illusie had dat we een ronde verder zouden komen. Het pijnlijkste vind ik nog dat de directie bij PSV nooit hun eigen falen gaat toegeven en we volgend seizoen ook nog steeds met deze pipo zitten opgescheept. Ik blijf het zeggen, Schmidt, De Jong en Gerbrands, vertrek alsjeblieft.. nog liever gisteren dan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kyrill:

Broertje zei 2 goals tegen kregen terwijl Boscagli buiten veld behandeld werd? Zuur zeg. Malen speelde ook echt draak van wedstrijd. 

1 goal. Of hij bedoelt dat Baumgartl er net zo goed niet had kunnen staan bij de 3e.

We moeten echt een andere tactiek gaan spelen, ik heb het al eerder gezegd maar met deze spelopvatting laat je je centrale middenvelders gewoon zwemmen en dan maken ze vaker fouten dan nodig. Als je achterin dan ook niet goed staat dan krijg je er (te) veel tegen.

Als Schmidt dit niet wil inzien dan moet ie maar weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Erwin.:

1 goal. Of hij bedoelt dat Baumgartl er net zo goed niet had kunnen staan bij de 3e.

We moeten echt een andere tactiek gaan spelen, ik heb het al eerder gezegd maar met deze spelopvatting laat je je centrale middenvelders gewoon zwemmen en dan maken ze vaker fouten dan nodig. Als je achterin dan ook niet goed staat dan krijg je er (te) veel tegen.

Als Schmidt dit niet wil inzien dan moet ie maar weg.

Zijn systeem is heilig voor Schmidt. Dus nee dat gaat hij niet willen zien. Dat is ook de reden waarom hij er uiteindelijk overal uitgeflikkerd wordt. 

Ik ben hem het liefst zo snel mogelijk kwijt. Aan de andere kant kan ik op dit moment ook geen namen noemen die hem zouden kunnen opvolgen :sorry:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans dat die zijn contract verlengd is denk ik inderdaad nog kleiner dan dat Brobbey 'm alsnog verlengd bij Ajax. Benieuwd of hij zijn potentie nog waar kan maken. Overigens vind ik dit redelijk onschuldig. Brobbey is volgens mij een hele goede vriend, niet zo gek dat je dan daar blij voor bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites