La Pulga Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Ze zijn in ieder geval wakker de tweede helft. oja ik kijk alleen omdat ik een toto heb staan op PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 34 minuten geleden zei neva: Godverdomme wat een kansloos gedoe. Haal die Thomas en Vertessen er maar gelijk af. Moet eerlijk zeggen dat ik Vertessen niet eens zo heel slecht aan het spelen is, Thomas z.s.m. contract ontbinden inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Wel een irritante naam trouwens. Denk steeds dat de commentator een andere wedstrijd bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 23 minuten geleden zei La Pulga: Wel een irritante naam trouwens. Denk steeds dat de commentator een andere wedstrijd bedoeld. Dat heb ik ook steeds ja.. Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Haha wat typisch weer dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Daar gingen mijn centjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Die verdedigers stonden ook gewoon allemaal minimaal 2 meter van Kramer af ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Onvoorstelbaar dit, typisch PSV uitslag. De keeper van ADO was wel echt ziek goed vandaag. En Max moet zo nodig pingel missen, zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Tja het wordt echt van kwaad tot erger met het verdedigen he. Als je een beetje normaal verdedigt sta je hier met 3-1 voor en in de competitie gelijk met Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 4 minuten geleden zei Erwin.: Tja het wordt echt van kwaad tot erger met het verdedigen he. Als je een beetje normaal verdedigt sta je hier met 3-1 voor en in de competitie gelijk met Ajax Zit bijna te janken man, dit kan ik nog beter. Die Baumgartl had ik bij rust in elkaar geslagen. Kansloze. Tien miljoen...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Pfoe wat een catastrofe weer. Met zo'n verdediging heeft de tegenstander geen aanval nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 4-2 is eigenlijk nog mager. 2 goals van PSV ook gewoon echt matig /lucky. Is/doet Schmidt nou echt beter dan Faber en of Van Bommel? Is 1e seizoen pas maar als seizoen hierna ook zo matig is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Gaat in ieder geval enorm lastig worden om dit volgende week goed te maken. Zeker als je dan op dezelfde manier staat te verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Zou de gehele Bundesliga ons hebben lopen flessen met die Baumgartl? Lijkt echt een kind dat voor het eerst naar school gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 1 uur geleden zei joostmakaay: Zou de gehele Bundesliga ons hebben lopen flessen met die Baumgartl? Lijkt echt een kind dat voor het eerst naar school gaat. Daarom kwam ie ook uit de 2.Bundesliga Is inderdaad een veredelde amateur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Broertje zei 2 goals tegen kregen terwijl Boscagli buiten veld behandeld werd? Zuur zeg. Malen speelde ook echt draak van wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Seizoen is nu wel echt voorbij. Niet dat ik nog de illusie had dat we een ronde verder zouden komen. Het pijnlijkste vind ik nog dat de directie bij PSV nooit hun eigen falen gaat toegeven en we volgend seizoen ook nog steeds met deze pipo zitten opgescheept. Ik blijf het zeggen, Schmidt, De Jong en Gerbrands, vertrek alsjeblieft.. nog liever gisteren dan vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 8 uur geleden zei Kyrill: Broertje zei 2 goals tegen kregen terwijl Boscagli buiten veld behandeld werd? Zuur zeg. Malen speelde ook echt draak van wedstrijd. 1 goal. Of hij bedoelt dat Baumgartl er net zo goed niet had kunnen staan bij de 3e. We moeten echt een andere tactiek gaan spelen, ik heb het al eerder gezegd maar met deze spelopvatting laat je je centrale middenvelders gewoon zwemmen en dan maken ze vaker fouten dan nodig. Als je achterin dan ook niet goed staat dan krijg je er (te) veel tegen. Als Schmidt dit niet wil inzien dan moet ie maar weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Erwin.: 1 goal. Of hij bedoelt dat Baumgartl er net zo goed niet had kunnen staan bij de 3e. We moeten echt een andere tactiek gaan spelen, ik heb het al eerder gezegd maar met deze spelopvatting laat je je centrale middenvelders gewoon zwemmen en dan maken ze vaker fouten dan nodig. Als je achterin dan ook niet goed staat dan krijg je er (te) veel tegen. Als Schmidt dit niet wil inzien dan moet ie maar weg. Zijn systeem is heilig voor Schmidt. Dus nee dat gaat hij niet willen zien. Dat is ook de reden waarom hij er uiteindelijk overal uitgeflikkerd wordt. Ik ben hem het liefst zo snel mogelijk kwijt. Aan de andere kant kan ik op dit moment ook geen namen noemen die hem zouden kunnen opvolgen 19 februari 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Hoeveel moet 'ie kosten dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 80 miljoen, doen we er ook gelijk een strik om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Dan wachten we nog een jaartje en pikken we hem gratis op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Kans dat die zijn contract verlengd is denk ik inderdaad nog kleiner dan dat Brobbey 'm alsnog verlengd bij Ajax. Benieuwd of hij zijn potentie nog waar kan maken. Overigens vind ik dit redelijk onschuldig. Brobbey is volgens mij een hele goede vriend, niet zo gek dat je dan daar blij voor bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Dan geen strik he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten