Regis Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 13 minuten geleden zei joostmakaay: Mag toch hopen dat Gotze een prestatie-contract heeft getekend Schijnen wat miljardairs te zijn die een deel van zijn salaris lappen. Scheelt een hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 51 minuten geleden zei Regis: Schijnen wat miljardairs te zijn die een deel van zijn salaris lappen. Scheelt een hoop. Serieus? Heb je daar misschien een bron van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 3 minuten geleden zei joostmakaay: Serieus? Heb je daar misschien een bron van? Kenneth Perez deelde dit mee in voetbalpraat podcast van ESPN. Zag de draad erover voorbij komen op twitter van meerdere PSV fans die het erover hadden. Die Bart Sanders die eronder reageert is ook vaak wel goed geïnformeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Regis: Kenneth Perez deelde dit mee in voetbalpraat podcast van ESPN. Zag de draad erover voorbij komen op twitter van meerdere PSV fans die het erover hadden. Die Bart Sanders die eronder reageert is ook vaak wel goed geïnformeerd. Interessant, had ik echt geen idee van. Frits van Eerd notabene haha. 5 februari 2021 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Eén filmpje zegt niks natuurlijk maar wel een mooi moment om de waardering te geven die hij verdient. Hij heeft me zeer positief verrast dit seizoen en is echt een verademing ten opzichte van een Viergever die nog best aardig kan ballen. Als hij verdedigend ook nog paar stapjes kan zetten wordt het echt een topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Voor mij de relevatie van het seizoen, een van de weinige lichtpuntjes (hopelijk gaat Europees voetbal dit aanvullen, maar ben er bang voor) dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Het wordt toch tijd voor een andere tactiek. Het middenveld wordt compleet overlopen. Het is echt heel slecht vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Ik heb echt geen idee waar ik naar kijk. Het systeem faalt volledig. Je centrale duo voldoet niet, je backs zijn alles behalve verdedigers, je twee middenvelders verzuipen en je vier aanvallers staan overal, behalve in de buurt van de bal of het doel. Wat een slappe zooi, puur gebaseerd op toevalsvoetbal. Blind naar voren en hopen dat ie goed valt. Lijkt geen tactisch idee in te zitten. Heb ik liever een 433 dat we tekort komen dan dit kansloze gedoe. Ga eens voetballen man. Ze laten het verdomme gewoon gebeuren.Je kan toch niet zo compact verdedigen, als je niet kan verdedigen!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik mag toch hopen dat we na dit seizoen van Schmidt af zijn, dat gaat niks meer worden. Maar die zal wel weer zo'n contract hebben dat PSV miljoenen moet dokken om hem te kunnen ontslaan en daarbij zijn JdJ en Toontje überhaupt te laf om hun eigen falen daarmee toe te geven. Wederom staat er een ongebalanceerde selectie, dat ook nog eens totaal niet past bij het spel dat Schmidt wil spelen. Geweldige combinatie.. Het wisselbeleid van Schmidt is minstens zo dramatisch, zo niet nog dramatischer als dat van Mark van Bommel. Maar laatst genoemde durfden beide heren wel publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Ik ga mag toch hopen dat zowel John de Jong als Toon Gerbrands hun conclusies trekken en gezamenlijk met Schmidt opstappen. En laten we hopen dat we daarnaast dan ook eens lekker gaan door selecteren. Dumfries mag van mij lekker vertrekken, pseudo leider dat het is. En dan vervolgens nog afscheid nemen van middelmaat als Rosario, Viergever, Boscagli, Thomas etc. Wat een ongelooflijke armoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Max valt ook pijnlijk hard door de mand als hij z'n verdedigende taken niet kan verbloemen met aanvallende invloeden hé, tweemaal volledig zoek gespeeld door Antony. Het rommelt op dit moment aan zoveel kanten, dat ik niet eens weet waar te beginnen met versterken. Hoop dat van Ginkel binnenkort voor langere periodes 90 minuten kan gaan maken, dan kan Rosario lekker naar bank. Is er trouwens al enig nieuws over het herstel van Romero? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Op 12-2-2021 om 11:16 zei joostmakaay: Is er trouwens al enig nieuws over het herstel van Romero? Jep, komt dit seizoen niet meer in actie afgaande op het niet inschrijven voor de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 55 minuten geleden zei Sophomore: Jep, komt dit seizoen niet meer in actie afgaande op het niet inschrijven voor de EL. Ik weet in deze tijd nou niet of dat een hele betrouwbare indicatie is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kelvin: Ik weet in deze tijd nou niet of dat een hele betrouwbare indicatie is Was zo dicht bij de primeur van het niet inschrijven van Haller he Zat die dag de spelerslijsten te bedenken en signaleerde dat o.a. Romero niet ingeschreven was, maar Promes wel. De afwezigheid van Haller was me helemaal niet opgevallen. Paar uur later kwam het nieuws naar buiten... Edit: 'bedenken' lol, bedoel 'bekijken' 13 februari 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Ah ja natuurlijk, we zijn in vorm, alles loopt, een keertje puntverlies kan geen kwaad, dus zet Vertessen maar in de basis. Die heb ik nog niks goed zien doen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 0 creativiteit op het veld of spelers die het spel goed kunnen versnellen. Lekker tegen ADO die de bus zullen parkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Snap Schmidt aan de ene kant wel, wil natuurlijk wat spelers sparen voor de enige competitie waar we nog wel enige kans van succes kunnen hebben. Maarja laat dan z'n Fein of Guti gewoon 90 minuten spelen i.p.v. het betonvoetbal wat je met Rosario/Sangare gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 (bewerkt) 't Is nu al niet om aan te gluren. Ga gewoon lekker terug naar 433 man. Meeste kansen die je "creëert" komen voort uit puur toeval en onkunde bij de tegenstanders. man man man.. wat een armoe. Je hebt godnondeju twee spitsen lopen, laat je een linksback een penalty nemen. Waarom?! Ik mis Kezman :( 13 februari 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Als dit zo blijft wordt die gast wel ontslagen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Als dit zo blijft wordt die gast wel ontslagen toch? Nee joh, kost veel te veel geld om hem te ontslaan op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Godverdomme wat een kansloos gedoe. Haal die Thomas en Vertessen er maar gelijk af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei La Pulga: Als dit zo blijft wordt die gast wel ontslagen toch? Ligt eraan wat je bedoelt met 'als dit zo blijft'; deze specifieke tussenstand in Den Haag (geen ontslag) of elke wedstrijd vanaf nu verliezen (wel ontslag, ergens in maart denk ik dan). 13 februari 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 9 minuten geleden zei Sophomore: Ligt eraan wat je bedoelt met 'als dit zo blijft'; deze specifieke tussenstand in Den Haag (geen ontslag) of elke wedstrijd vanaf nu verliezen (wel ontslag, ergens in maart denk ik dan). Verliezen van ADO moet een regelrechte ontslag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 8 minuten geleden zei La Pulga: Verliezen van ADO moet een regelrechte ontslag zijn. Dan zou ik bijna hopen dat we ook echt verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten