Regis Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 18 minuten geleden zei Rogier.: Waarom spelen ze met een witte bal? Dat werkt toch niet op zo'n veld... Willen de spelers niet. Die bal schijnt kleiner te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 18 minuten geleden zei Regis: Willen de spelers niet. Die bal schijnt kleiner te zijn :| Hoe werkt dat, je kan toch gewoon dezelfde ballen in het oranje maken? Typisch Eredivisie weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Onzin volgens Sparta.. Wat vinden jullie eigenlijk van Schmidt? Ik volg PSV niet enorm nauwgezet maar wat ik af en toe langs zie komen.. Komt op mij over alsof het nooit de schuld van Schmidt is, stuitende arrogantie dus. Klopt dit beeld een beetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 (bewerkt) Heel zielig kleinzerig mannetje, ja. Kan mij ook niet anders voorstellen dat hij hier een flinke schorsing voor gaat krijgen. 16 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Nijhuis kennende verwacht ik dat hij een cynische, arrogante opmerking heeft gemaakt en dat Schmidt die verkeerd heeft opgevat. Dit zal hij namelijk ook niet volledig uit zijn duim zuigen. Een schorsing zou dus behoorlijk overdreven zijn, aangezien het aannemelijk is dat het een misverstand is. Dit soort verhalen hoor je toch vaker over Nijhuis. Laat hij zich maar eens bemoeien met goed fluiten (heeft hij genoeg moeite mee) en dit soort opmerkingen laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Eens, misbaksel die Nijhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Ik vind Nijhuis weinig bijzonders. Maakt eens een flauwe opmerking, lekker boeiend. Ik vind hem ook een fijne scheidsrechter. Beetje door laten voetballen. Nederland (en zeker het voetbal) is al zo'n land van verwende mietjes. De Nederlandse voetbalcompetitie is over het algemeen ook heel lief, tactisch naïef en fysiek slap. Alleen maar goed, dus. Waar ik meer moeite mee heb is met trainers die het alleen maar over scheidsrechters kunnen hebben. En gaan huilen als een scheidsrechter eens iets terug zegt. Dát vind ik pas een zwaktebod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 (bewerkt) 18 uur geleden zei Urbeto: Wat vinden jullie eigenlijk van Schmidt? Ik volg PSV niet enorm nauwgezet maar wat ik af en toe langs zie komen.. Komt op mij over alsof het nooit de schuld van Schmidt is, stuitende arrogantie dus. Klopt dit beeld een beetje? Echt weer zo’n overschatte kuttrainer die wordt geroemd omdat hij weet hoe een intervaltraining werkt. Niet voor niets dat hij bij Leverkusen niets heeft gepresteerd en nu China en de Eredivisie afwerkt. Grote vis in een kleine vijver, dat kan hij wel. Dat walgelijke gedrag van hem tijdens en na elke wedstrijd is ook verschrikkelijk. 17 januari 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Het eeuwige probleem met een trainer die maar één specifieke speelstijl kent is natuurlijk dat je bij ploegen moet komen wiens spelersbestand daar nagenoeg precies op aansluit. Bij Salzburg had hij op de vleugels Mané en Kampl. Die vlogen als dolle stieren over die vleugels. Druk zetten vooral, maar ook in de omschakeling, diepte, power, et cetera. Als je dan ziet dat bij PSV daar soms Götze of Ihattaren spelen.. Traag, conditioneel mwah, alles in de voeten, altijd naar binnen.. Dan mis je lijkt mij toch de hele essentie van die speelstijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 (bewerkt) Op 16-1-2021 om 22:39 zei Urbeto: Wat vinden jullie eigenlijk van Schmidt? Ik volg PSV niet enorm nauwgezet maar wat ik af en toe langs zie komen.. Komt op mij over alsof het nooit de schuld van Schmidt is, stuitende arrogantie dus. Klopt dit beeld een beetje? Wat jij langs ziet komen zijn de geknipte snippets uit interviews en een opbouwende reeks vragen uit interviews. Volgens mij (en dat wordt onder jou nog eens dunnetjes onderstreept) vinden mensen het erg moeilijk om door dingen heen te prikken. Zo kan ik Ten Hag makkelijk een eikeltje vinden, omdat hij zegt dat ze worden benadeeld met het zwaarste programma. Kijk je dat hele stuk, dan zegt ie dat, maar ook dat ze logischerwijs gewoon protest hebben ingediend (wie zou dat nu niet doen) en er daarna mee moeten dealen. Nou nou, is toch gewoon logisch allemaal. Zo is dat bij Schmidt ook 99% van de tijd zo. Inmiddels weten ze dat ze bij hem moeten porren. Ik vind het opzich prima. Ik had juist bij Fred Rutten altijd zoiets van laat verdomme eens wat meer van je emotie zien. Je hebt net op je kloten gekregen, je mag best pissig zijn hoor. Dat Nijhuis-akkefietje was niet fraai. No doubt dat er een goede aanleiding zal zijn om dit te zeggen, maar speel dat lekker via de KNVB. Ben benieuwd of getuigenverslagen (was tegen een medewerker van PSV gezegd meen ik) voldoende grondslag zijn. Ik vraag het mij af, hoe kan dat objectief zijn? Bovendien kan er de verdediging gevoerd worden dat Nijhuis verkeerd begrepen is. Alleen daarom al krijg je meer shit over je heen dan je zou verdienen, maar die keuze heeft ie al gemaakt dus. Ik erger mij vooral aan zijn wisselbeleid. Echt verschrikkelijk irritant. Wil je doordrukken, komen Thomas, Mauro en Hendrix erin. Ik vind dat wel een beetje armoede. Op Madueke na is de bank veel te matig. 22 januari 2021 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 51 minuten geleden zei Niels: Wat jij langs ziet komen zijn de geknipte snippets uit interviews en een opbouwende reeks vragen uit interviews. Volgens mij (en dat wordt onder jou nog eens dunnetjes onderstreept) vinden mensen het erg moeilijk om door dingen heen te prikken. Zo kan ik Ten Hag makkelijk een eikeltje vinden, omdat hij zegt dat ze worden benadeeld met het zwaarste programma. Kijk je dat hele stuk, dan zegt ie dat, maar ook dat ze logischerwijs gewoon protest hebben ingediend (wie zou dat nu niet doen) en er daarna mee moeten dealen. Nou nou, is toch gewoon logisch allemaal. Zo is dat bij Schmidt ook 99% van de tijd zo. Inmiddels weten ze dat ze bij hem moeten porren. Ik vind het opzich prima. Ik had juist bij Fred Rutten altijd zoiets van laat verdomme eens wat meer van je emotie zien. Je hebt net op je kloten gekregen, je mag best pissig zijn hoor. Dat Nijhuis-akkefietje was niet fraai. No doubt dat er een goede aanleiding zal zijn om dit te zeggen, maar speel dat lekker via de KNVB. Ben benieuwd of getuigenverslagen (was tegen een medewerker van PSV gezegd meen ik) voldoende grondslag zijn. Ik vraag het mij af, hoe kan dat objectief zijn? Bovendien kan er de verdediging gevoerd worden dat Nijhuis verkeerd begrepen is. Alleen daarom al krijg je meer shit over je heen dan je zou verdienen, maar die keuze heeft ie al gemaakt dus. Ik erger mij vooral aan zijn wisselbeleid. Echt verschrikkelijk irritant. Wil je doordrukken, komen Thomas, Mauro en Hendrix erin. Ik vind dat wel een beetje armoede. Op Madueke na is de bank veel te matig. Dat hij los van z'n arrogante en opmerkelijke uitspraken ook normale dingen zegt, maakt hem niet opeens een genuanceerd spreker. Verder vind ik hem tot nu toe in werkelijk niets sympathiek, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 1 uur geleden zei Niels: Ik erger mij vooral aan zijn wisselbeleid. Echt verschrikkelijk irritant. Wil je doordrukken, komen Thomas, Mauro en Hendrix erin. Ik vind dat wel een beetje armoede. Op Madueke na is de bank veel te matig. Echt he. Nou heb ik nog wel een zwak voor Mauro maar dat is niet bepaald een speler om een doorbraak te forceren. Waar het voor de winterstop vaak nog was dat we wel de overhand hadden, zie ik het sinds Ajax een beetje in elkaar storten en wordt er vrij weinig meer gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Urbeto: Dat hij los van z'n arrogante en opmerkelijke uitspraken ook normale dingen zegt, maakt hem niet opeens een genuanceerd spreker. Verder vind ik hem tot nu toe in werkelijk niets sympathiek, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Je somt nu mijn beeld over jou op, maar ik betwijfel of het terecht is. Waarschijnlijk ken ik je niet goed genoeg. Nuance is moeilijk, waarschijnlijk zeker nog op jouw leeftijd. 22 januari 2021 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Voor dit soort posts komen mensen naar het stadion. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 1 uur geleden zei Niels: Je somt nu mijn beeld over jou op, maar ik betwijfel of het terecht is. Waarschijnlijk ken ik je niet goed genoeg. Nuance is moeilijk, waarschijnlijk zeker nog op jouw leeftijd. Aannames op aannames stapelen. Heel volwassen hoor, grote complimenten voor jou. Niet verwacht vandaag nog zo'n zinloze reactie te lezen. Wel een prachtig schoolvoorbeeld van ad hominem, dat moet ik je nageven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Oei oei oei, het houdt allemaal niet over hè.. Pijnlijk hoe slecht die 1e helft weer was. Ik word langzaam wel een beetje moe van al die interviews waarin dan zo’n Dumfries weer roept dat ze ervan moeten leren. Dat is het hele seizoen al een probleem, maar dat leren lijkt er nog niet van te komen. V.w.b. Schmidt ik ben nog altijd geen fan. Nu ik met beduidend minder emotie naar van Bommel kan kijken was dat allemaal nog zo slecht niet. Hij werd in zijn tijd zowat tot persona non grata verklaard, maar Schmidt is ook niet per sé een verademing. Qua resultaten is maar weinig veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Het houdt ook niet over aanvallend als je het van creativiteit van Malen moet hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Wat een armoe zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Enige voordeel van de komst van Schmidt is de komst van Gotze, man man om te janken weer dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 (bewerkt) Ibrahim Afellay heeft een punt achter zijn loopbaan als prof gezet. Dat heeft de 53-voudig international zondagavond bekendgemaakt in NOS Studio Voetbal. Mooie loopbaan gehad tot zijn blessure. Blijft zonde, had nog veel mooier kunnen zijn. 31 januari 2021 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 (bewerkt) Ik hoop toch echt dat dit de laatste wedstrijd van Thomas op die plek is. Hij heeft daar gewoon de kwaliteiten niet voor, dan moet je maar een andere tactiek spelen. Ondanks het veldoverwicht niet verwacht dat PSV ook zoveel meer en betere kansen had. 1 februari 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Thomas was echt 3x niks inderdaad, Mauro Junior op de back positie moet Schmidt ook z.s.m. mee stoppen. Had gisteren een beetje flashbacks naar die periode van PSV waar iedere kans tegen, ook een tegengoal was (onder van Bommel volgens mij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Götze en Gakpo ook tegen Twente en Ajax er niet bij. '@Elsjorro1990 hates to say he told us so' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Mag toch hopen dat Gotze een prestatie-contract heeft getekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 1 uur geleden zei Niels: Götze en Gakpo ook tegen Twente en Ajax er niet bij. '@Elsjorro1990 hates to say he told us so' Ik wou dat 2 weken geleden al een keer posten, maar toen bedacht ik me dat dat wellicht een tikkeltje kinderachtig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten