Jump to content

PSV Eindhoven

Recommended Posts

• Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb het wel gezien. Het was echt een prachtige wedstrijd die we gelukkig op het eind nog binnen hebben kunnen slepen. Zo tof ook dat we hier 120 ipv 90 minuten naar mochten kijken

Misschien kan @psvfanboeruh daar een accountje aanmaken

Als jij tien broeken hebt liggen in je kledingkast, maar vier zijn er te klein, in vier zit een scheur en twee zijn versleten; heb je dan ook geen behoefte aan een nieuwe broek? 

Posted Images

Op 5-11-2020 om 20:25 zei Chiemel:

Als je druk wilt zetten, moet je het goed doen. Halfslachtig druk zetten is dodelijk. 

Denk dat Schmidt en de spelers dit ook wel weten en dat ze het liever goed uit zouden voeren, in plaats van wat nu het geval is. Geef het wat tijd, Schmidt heeft het er in z'n carrière nog nooit niet ingekregen bij een ploeg.

Op 13-11-2020 om 11:46 zei Erwin.:

Voor de continuïteit heb ik eigenlijk liever dat hij nu gewoon blijft. Het is een beetje dat al het slechte (waar Brands ook gewoon nog deel in had) op hem werd afgeschoven en nu al het goede op Schmidt. 

Dat Götze nu in Eindhoven speelt is natuurlijk fantastisch en die credits mogen ook echt naar Schmidt.

Vind alleen wel dat Schmidt veel te veel macht lijkt te hebben gekregen. Komt een beetje over alsof hij een blanco verlanglijstje mocht invullen en dat er alles aan werd gedaan om dat te bewerkstelligen. En dan blijkt dat dat lijstje nog incompleet is ook, als je met een back centraal gaat spelen omdat de cv’s die je wel hebt de snelheid missen om met pressie te spelen. 

De selectie is dus, zoals vaker het geval is bij PSV, totaal uit balans en uiteindelijk is John de Jong de verantwoordelijke om die continuïteit te bewaken. Vind dat hij dit niet goed doet. 

1 uur geleden zei The Saint:

Dat Götze nu in Eindhoven speelt is natuurlijk fantastisch en die credits mogen ook echt naar Schmidt.

Vind alleen wel dat Schmidt veel te veel macht lijkt te hebben gekregen. Komt een beetje over alsof hij een blanco verlanglijstje mocht invullen en dat er alles aan werd gedaan om dat te bewerkstelligen. En dan blijkt dat dat lijstje nog incompleet is ook, als je met een back centraal gaat spelen omdat de cv’s die je wel hebt de snelheid missen om met pressie te spelen. 

De selectie is dus, zoals vaker het geval is bij PSV, totaal uit balans en uiteindelijk is John de Jong de verantwoordelijke om die continuïteit te bewaken. Vind dat hij dit niet goed doet. 

Nouja, de vraag is natuurlijk een beetje wat je wilt. Áls je voor Schmidt gaat, dan moet je daar ook écht voor kiezen. En dan moet je hem de kans geven om zijn selectie samen te stellen. Juist omdat hij zo'n specifieke speelstijl heeft. Dat je in de omschakeling van Bommel naar Schmidt even zit met een selectie die uit balans is, is misschien ook niet zo gek. Schmidt vraagt nogal wat anders namelijk. Hooguit kun je vraagtekens stellen bij de gemaakte keuzes (5 centrale middenvelders; talentvolle spits laten vertrekken en andere spits halen, maar geen cv nemen).

Tsjonge jonge. Dat je deze wedstrijd niet wint.. Eerste helft zo sterk. 

Met die dubieuze pingel die Zahavi mist had ik eigenlijk het gevoel van ja gerechtigheid. Met het idee dat deze wedstrijd met 2 vingers in de neus gewonnen zou worden :moop:

Over twee weken behoorlijke Corona piek in Eindhoven door de organisatorische skills van Lighttown Madness ;e

Deels wel eens ja. Ze lijken beide vaak hetzelfde te denken. Tegelijk diep, tegelijk terugzakken. Centraal straat er dan te vaak niemand. 

Gisteren waren ze ook nog eens egoïstisch. Begrijpelijk, maar gisteren had Madueke natuurlijk die bal moeten krijgen van Zahavi en Malen had geloof ik twee keer iemand vrij voor goal kunnen zetten. 

Op 22-11-2020 om 19:49 zei Chiemel:

Vond de eerste helft oké. Wordt gedaan of PSV veruit beter was, maar had juist meer het idee dat PSV goed wegkwam omdat ze bij Twente voorin net de verkeerde keuzes maakten. 

Ik vermoed dat je de wedstrijd zelf niet hebt gezien maar een samenvatting? Wat voor foute keuzes bedoel je, ze konden überhaupt geen keuze maken.

Eerste helft was écht heer en meester. 

Als ze zo blijven spelen accepteer ik nog wel wat gelijkspelletjes. Eindelijk weer leuk om te zien.

Edited by Niels
Zojuist zei Elsjorro1990:

Eens dus? 

Hier valt het volgens mij wel mee met het ophemelen van Zahavi toch. Hij begon best prima, laatste wedstrijden een stuk minder. Vooralsnog vind ik het een prima aankoop maar het moet wel weer beter.

Kan er inderdaad nog niet echt een oordeel over vellen. Voorlopig loopt het helaas helemaal nog niet zo lekker, al ziet het er bij vlagen leuk uit. Maar ja, dat is niet genoeg natuurlijk.

Morgen wordt wel weer pittig, zonder Mario.

Dramatische eerste kwartier toch mooi rechtgezet. Grens zullen we het maar niet over hebben :cab:

Gakpo op rechts was erg goed, samen met Dumfries. Aanvallend loopt het wel, nu die gatenkaas eens dichten want tot 3x toe een 4 tegen 1 of 2 is natuurlijk niet de bedoeling. 

Zou Mo Corona hebben gehad? Hij was ziek tijdens de interland periode en na die 20min tegen Twente dus schijnbaar helemaal leeg. 

1 uur geleden zei The Saint:

Dramatische eerste kwartier toch mooi rechtgezet. Grens zullen we het maar niet over hebben :cab:

Gakpo op rechts was erg goed, samen met Dumfries. Aanvallend loopt het wel, nu die gatenkaas eens dichten want tot 3x toe een 4 tegen 1 of 2 is natuurlijk niet de bedoeling. 

Zou Mo Corona hebben gehad? Hij was ziek tijdens de interland periode en na die 20min tegen Twente dus schijnbaar helemaal leeg. 

Scheids ook niet hoor, zat er wat mij betreft ook een aantal keer goed naast, beide kanten op.

Na die verdedigende wissel werd het ook weer juist gevaarlijker, al werden de ruimtes ook kleiner dus was het denk ik conditioneel ook beter te belopen.

Ze zeiden toen in die interlandperiode dat het geen corona was, maar het lijk er wel beetje op zo. Of anders een goed griepje, die kan ook je energie wel wegnemen natuurlijk.

Tjah je weet dat als je in dit kut toernooi speelt, je het met kneusjes moet doen. 

Zag het even heel somber in, maar het voordeel was wel dat we nog 75 minuten hadden. En uiteindelijk ook ruim optijd omgedraaid.

In de slotfase werden een aantal hele domme keuzes gemaakt, maar de Grieken deden daar gelukkig vrij weinig mee.