The Saint Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Ach meneer van Raaij Wat een prachtig man was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Groot verlies voor PSV, wat een boegbeeld was dat voor de club zeg. Sneu nieuws dat ongetwijfeld door in heel Nederland gevoeld wordt. Het was een man die je niet kon haten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Man man man wat onnodig weer dit, Zahavi ff een paar potten laten banken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Tsjonge jonge. Dat je deze wedstrijd niet wint.. Eerste helft zo sterk. Met die dubieuze pingel die Zahavi mist had ik eigenlijk het gevoel van ja gerechtigheid. Met het idee dat deze wedstrijd met 2 vingers in de neus gewonnen zou worden Over twee weken behoorlijke Corona piek in Eindhoven door de organisatorische skills van Lighttown Madness Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 (bewerkt) Vond de eerste helft oké. Wordt gedaan of PSV veruit beter was, maar had juist meer het idee dat PSV goed wegkwam omdat ze bij Twente voorin net de verkeerde keuzes maakten. 22 november 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigel_ Geplaatst 22 november 2020 Share Geplaatst 22 november 2020 Jammer weer. Het verschil in niveau wat PSV haalt blijft ook een heel verschil. Begonnen super sterk, maar tweede helft was erg matig. Malen & Zahavi willen volgensmij ook niet echt samen werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Deels wel eens ja. Ze lijken beide vaak hetzelfde te denken. Tegelijk diep, tegelijk terugzakken. Centraal straat er dan te vaak niemand. Gisteren waren ze ook nog eens egoïstisch. Begrijpelijk, maar gisteren had Madueke natuurlijk die bal moeten krijgen van Zahavi en Malen had geloof ik twee keer iemand vrij voor goal kunnen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 (bewerkt) Op 22-11-2020 om 19:49 zei Chiemel: Vond de eerste helft oké. Wordt gedaan of PSV veruit beter was, maar had juist meer het idee dat PSV goed wegkwam omdat ze bij Twente voorin net de verkeerde keuzes maakten. Ik vermoed dat je de wedstrijd zelf niet hebt gezien maar een samenvatting? Wat voor foute keuzes bedoel je, ze konden überhaupt geen keuze maken. Eerste helft was écht heer en meester. Als ze zo blijven spelen accepteer ik nog wel wat gelijkspelletjes. Eindelijk weer leuk om te zien. 25 november 2020 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 Zijn we nu ook klaar met dat opgehemel van die zahavi ja? Jezus, prima dat je als spits een bepaalde geilheid voor het doel hebt en voor eigen succes gaat. Maar als dat 20 keer fout gaat zou ik wel een keer een balletje gaan afgeven hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 Ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 We missen Götze morgen ook, je merkt helaas nog wel veel verschil tussen wel of geen Götze in de ploeg. Desondanks moet Paok gewoon wel echt opgerold worden, dat had vorige keer ook 0-4 bij rust moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 2 uur geleden zei Erwin.: Ok Eens dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 Zojuist zei Elsjorro1990: Eens dus? Hier valt het volgens mij wel mee met het ophemelen van Zahavi toch. Hij begon best prima, laatste wedstrijden een stuk minder. Vooralsnog vind ik het een prima aankoop maar het moet wel weer beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 Kan er inderdaad nog niet echt een oordeel over vellen. Voorlopig loopt het helaas helemaal nog niet zo lekker, al ziet het er bij vlagen leuk uit. Maar ja, dat is niet genoeg natuurlijk. Morgen wordt wel weer pittig, zonder Mario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 Dramatische eerste kwartier toch mooi rechtgezet. Grens zullen we het maar niet over hebben Gakpo op rechts was erg goed, samen met Dumfries. Aanvallend loopt het wel, nu die gatenkaas eens dichten want tot 3x toe een 4 tegen 1 of 2 is natuurlijk niet de bedoeling. Zou Mo Corona hebben gehad? Hij was ziek tijdens de interland periode en na die 20min tegen Twente dus schijnbaar helemaal leeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 1 uur geleden zei The Saint: Dramatische eerste kwartier toch mooi rechtgezet. Grens zullen we het maar niet over hebben Gakpo op rechts was erg goed, samen met Dumfries. Aanvallend loopt het wel, nu die gatenkaas eens dichten want tot 3x toe een 4 tegen 1 of 2 is natuurlijk niet de bedoeling. Zou Mo Corona hebben gehad? Hij was ziek tijdens de interland periode en na die 20min tegen Twente dus schijnbaar helemaal leeg. Scheids ook niet hoor, zat er wat mij betreft ook een aantal keer goed naast, beide kanten op. Na die verdedigende wissel werd het ook weer juist gevaarlijker, al werden de ruimtes ook kleiner dus was het denk ik conditioneel ook beter te belopen. Ze zeiden toen in die interlandperiode dat het geen corona was, maar het lijk er wel beetje op zo. Of anders een goed griepje, die kan ook je energie wel wegnemen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 Tjah je weet dat als je in dit kut toernooi speelt, je het met kneusjes moet doen. Zag het even heel somber in, maar het voordeel was wel dat we nog 75 minuten hadden. En uiteindelijk ook ruim optijd omgedraaid. In de slotfase werden een aantal hele domme keuzes gemaakt, maar de Grieken deden daar gelukkig vrij weinig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Veel wisselingen bij PSV. Kan mij voorstellen dat er supporters zijn wiens gedachte terug zullen gaan naar RKC thuis voor de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 (bewerkt) Anders doet die Schmidt ff normaal. Scorito: 3/4 basisspelers waaronder captain op de bank. Hoop dat ze nu ook gewoon niet winnen. 29 november 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Belachelijk om zo te beginnen. Je mag van geluk spreken dat je hier nog wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Hele lelijke overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 De penalty's gaan ook weer lekker hè de laatste tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Ik vind het een schandalige wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 2 uur geleden zei Niels: Ik vind het een schandalige wedstrijd. Spelen natuurlijk al het hele seizoen niet al te best. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Het oogt allemaal als los zand en verdedigend is het helemaal dramatisch. Zie dit ook niet meer echt goed komen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Spelen natuurlijk al het hele seizoen niet al te best. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Het oogt allemaal als los zand en verdedigend is het helemaal dramatisch. Zie dit ook niet meer echt goed komen dit seizoen. Ben ik niet helemaal met je eens, er wordt bij vlagen (met name in de eerste helft) best leuk gevoetbald. Maar je merkt dat als het voorin niet lukt de druk op de verdediging gelijk gigantisch is en dan komen inderdaad de zwaktes direct naar boven. De wedstrijd van gisteren is door die schandalige basiself geen goede graadmeter voor de rest van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten