Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Laat je zo een fucking Narsingh meer dan 60 minuten staan, kan er geen ene flikker van. Echt wat een stelletje idioten door weer een penalty te missen.. Je hoort hier gewoon met 2-3 te winnen, over en sluiten. Derde plek op zak. Ze spelen tegen Rostov alsof ze Bayern Munchen zijn, doe es ff normaal joh.

Laat je zo een fucking Narsingh meer dan 60 minuten staan, kan er geen ene flikker van. Echt wat een stelletje idioten door weer een penalty te missen.. Je hoort hier gewoon met 2-3 te winnen, over en sluiten. Derde plek op zak. Ze spelen tegen Rostov alsof ze Bayern Munchen zijn, doe es ff normaal joh.

Wat Cocu ziet in een 5-3-2 met zowel Hendrix als Guardado op het middenveld blijft ook een groot vraagteken. 0,0 Creativiteit. Het werd een stuk beter toen Hendrix gewisseld werd.

Anyway, 2 punten laten liggen. Ik vond Guardado en Pröpper erg goed spelen, in tegenstelling tot Luuk de Jong. Voetballend is hij zo zwak, dat wordt iedere CL-wedstrijd weer duidelijk. Al is hij toch weer belangrijk met een doelpunt en een assist.

Zonde. Denk dat ze iets teveel ontzag hadden nadat Ajax was afgedroogd. Terwijl ze niet zo goed zijn. Beetje net als tegen Feyenoord. Redelijke ploeg, maar je bent zelf beter. Die wedstrijden moeten ze echt gaan winnen. Tegenvallend seizoen nog hoor, ondanks dat ik het spel helemaal niet zo slecht vind.

Goh, we hadden maar met Bruma & Bergwijn op de vleugels gespeeld. Toch een misser van Brands hoor, de aanval zo laten.

Zonde. Denk dat ze iets teveel ontzag hadden nadat Ajax was afgedroogd. Terwijl ze niet zo goed zijn. Beetje net als tegen Feyenoord. Redelijke ploeg, maar je bent zelf beter. Die wedstrijden moeten ze echt gaan winnen. Tegenvallend seizoen nog hoor, ondanks dat ik het spel helemaal niet zo slecht vind.

Goh, we hadden maar met Bruma & Bergwijn op de vleugels gespeeld. Toch een misser van Brands hoor, de aanval zo laten.

Ik betwijfel of het met ontzag te maken had. Ik denk dat het kwaliteitsverschil gewoon niet zo groot is, ik vond Rostov gisteren zeker niet slecht spelen. Tegen Ajax hoorde je ook al her en der in de Nederlandse media die misplaatste minachting tegenover een 'provincieploegje' uit Rusland dat 'slecht voetbal' speelt, ten onrechte naar mijn mening. Als zowel Ajax als PSV tegen problemen aanloopt wanneer men tegen dit Rostov speelt kun je toch ook wel concluderen dat die Russen schijnbaar iets goed doen en dat bleek gisteravond ook wel. Vond beide doelpunten van hun zijde ook prima opgezet. Zeer direct spel, sterk uitgevoerd. Uiteraard is Rostov geen wereldploeg, maar dat is PSV ook niet.

Een ploeg als Rostov speel je alleen stuk met een hoog baltempo. Dit hanteerde zowel PSV als Ajax niet tegen Rostov en dan krijg je het moeilijk tegen dit soort strak georganiseerde ploegen. Die geven niet zoveel ruimte weg zoals PSV bijv. wel deed bij de 2-1 van Rostov.

Ik betwijfel of het met ontzag te maken had. Ik denk dat het kwaliteitsverschil gewoon niet zo groot is, ik vond Rostov gisteren zeker niet slecht spelen. Tegen Ajax hoorde je ook al her en der in de Nederlandse media die misplaatste minachting tegenover een 'provincieploegje' uit Rusland dat 'slecht voetbal' speelt, ten onrechte naar mijn mening. Als zowel Ajax als PSV tegen problemen aanloopt wanneer men tegen dit Rostov speelt kun je toch ook wel concluderen dat die Russen schijnbaar iets goed doen en dat bleek gisteravond ook wel. Vond beide doelpunten van hun zijde ook prima opgezet. Zeer direct spel, sterk uitgevoerd. Uiteraard is Rostov geen wereldploeg, maar dat is PSV ook niet.

Ik vond ze helemaal niet indrukwekkend en PSV beslist de betere spelers hebben. Dan spreek ik niet over een gelijkwaardige ploeg. Net zoals ik bijv een Celtic en wat van die Turkse ploegen matig vind. Je hoeft jezelf (Ajax ook niet) Europees helemaal niet te onderschatten. Geconcentreerd en gedisciplineerd spelen en je kan heel wat bereiken. Penalties en grote kansen blijven missen hoort daar niet bij. Die tegengoals waren vooral heel zwak verdedigen. Zeldzaam slechte avond van Moreno. Natuurlijk kunnen matige ploegen dan ook van je winnen, net zoals je dat zelf tegen betere ploegen (Man Utd) kan doen.

Ik denk dat zeker Ajax wel ver moet komen in de EL. Zelfs afgelopen week las ik nog een hoop kritiek uit de Arena dat het niet veel was, maar ik vond dat er toch veel te genieten viel met indrukwekkende combinaties af en toe. Flitsen. Tuurlijk, Eredivisie is een kleine competitie, maar ontzag hoef je voor bijna niemand te hebben imo.

Edited by Niels

Zoet open voor transfer: ‘In de zomer om me heen kijken’

PSV maakte woensdag de jaarcijfers bekend en volgens het Algemeen Dagblad werd bekend dat de club mogelijk dragende spelers moet verkopen om financieel verlies af te wenden. Twee belangrijke spelers die na kunnen denken aan een stap hogerop zijn Jeroen Zoet en Davy Pröpper.

Keeper Zoet staat open voor een buitenlands avontuur, zo laat hij weten aan de NOS. “Ik heb voor mezelf een planning en daarin past dat plaatje wel. Ik ga in de zomer om me heen kijken.

Daarnaast moet ik niet vergeten wat ik hier heb: Champions League-voetbal en kampioenschappen. Er moet wel iets moois tegenover staan.” Volgens Pröpper is het nog lang niet zover. “Als er iets moois langskomt denk je daar natuurlijk over na. Wat ik iets moois vind? Moeilijk. Je moet een bepaald gevoel bij een club hebben. Barcelona is een heel mooi gevoel”, lacht hij. Lees meer op

Siem de Jong heeft toch ruim een jaar lopen kwakkelen met blessures. Kan zomaar weer een half jaar duren voordat ie op niveau is. Snap ook niet dat PSV zoveel middenvelders heeft gehaald ipv een buitenspeler die er direct staat.

Valt wel mee, toch? Sowieso, gezien alle blessures maar goed ook.

[h=1]'Torpederen tijdelijke rol Gerbrands bij KNVB leidde uiteindelijk tot opstappen PSV directeur bij ECV'[/h] 17 oktober 2016

Het Algemeen Dagblad meldt Toon Gerbrands is opgestapt als commissaris van de ECV nadat een voorstel om onder meer hem naar voren te laten schuiven voor een tijdelijke rol bij de KNVB werd getorpedeerd. Een deel van de clubs vonden het een goed idee als een aantal clubbestuurders een tijdelijke RvC zouden vormen met als doel orde op zaken te stellen en een nieuwe RvC aan te stellen. Een andere groep clubs onder leiding van Ajax, die vooraf al hadden overlegd, blokkeerden dit plan. Ajax directeur Slop liet in de vergadering weten te vrezen dat met Gerbrands en oud PSV commissaris Hommen PSV een te grote invloed zou krijgen op de aanstellingen. Vanwege de politieke spelletjes en de discussie over zijn integriteit besloot Gerbrands vervolgens te stoppen als commissaris van de ECV.

PSV Netwerk

Het AD stelt dat de naam van Wouter Bos nu genoemd wordt als kandidaat. Volgens De Telegraaf is Slop in pole-position, met Hans Nijland en Arie van Eijden voor een rol in de nieuwe RvC.

Slechte zaak, dat slangenhol. Denk dat ze er een goede commissaris aan missen. Ben echt onder de indruk van de managementskills van Gerbrands geworden.

Over het voetbal. Het is ons jaar nog niet qua punten, zal het misschien ook niet worden. Maar vind het wel een leuke selectie en het voetbal valt ook niet tegen. Ze steken alleen duidelijk niet in de flow van vorige jaren qua resultaatgerichtheid. Ik denk dat dat ook best moeilijk is om vol te houden, zonder veel nieuwe impulsen.