Vitesse88 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Op 25-10-2020 om 16:31 zei Michaelinho*: Kan een pingel zijn, maar vind het afkeuren van de penalty ook helemaal niet gek. Hoe dan ook is het treurig genoeg dat we afhankelijk zijn van zo’n discutabel penalty moment afhankelijk zijn. Zegt weer genoeg over het niveau vandaag. En eigenlijk al het hele seizoen Dit is zo’n moment dat gegarandeerd afgefloten wordt elders op het veld. Jorrit zocht hem, Dasa ook niet handig maar was gelukkig nog wel zo slim niet z’n handen te gebruiken. Niet omdat ik voor Vitesse ben maar als we hier pingels voor gaan geven, dan is er iets goed mis in NL. Ik heb meer ‘moeite’ met de 2-1. Met het blote oog zie je gewoon buitenspel. Maar komt dat omdat de camera niet op 1 lijn staat? Blij dat we de scheidsrechter(s) eens niet in ons nadeel hadden tegen PSV. Dat corona zorgt ergens wel voor oneerlijke wedstrijden. Maar ja, moeten we mee dealen. Waarom speelde Malen trouwens zo’n enorm aparte rol en niet gewoon in de spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Moet zeggen, ondanks alle positieve verhalen vooraf over Schmidt, vind ik er nog niet echt lijn in zitten. Ja, een neerwaartse lijn. Maar serieus, het spel is net als de laatste jaren wel vaker het geval is, gewoon niet om aan te gluren. En uiteraard mis je een hele zooi belangrijke spelers, maar kom op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 20 uur geleden zei Vitesse88: Dit is zo’n moment dat gegarandeerd afgefloten wordt elders op het veld. Jorrit zocht hem, Dasa ook niet handig maar was gelukkig nog wel zo slim niet z’n handen te gebruiken. Niet omdat ik voor Vitesse ben maar als we hier pingels voor gaan geven, dan is er iets goed mis in NL. Ik heb meer ‘moeite’ met de 2-1. Met het blote oog zie je gewoon buitenspel. Maar komt dat omdat de camera niet op 1 lijn staat? Blij dat we de scheidsrechter(s) eens niet in ons nadeel hadden tegen PSV. Dat corona zorgt ergens wel voor oneerlijke wedstrijden. Maar ja, moeten we mee dealen. Waarom speelde Malen trouwens zo’n enorm aparte rol en niet gewoon in de spits? Die software rekent toch gewoon vanaf het lichaamsdeel wat mag scoren? Dus in dit geval vanaf de schouder? Dat lijkt wat raar omdat ze die lijn bij de schoen tekenen, maar ik neem toch aan dat die software ook die schouder in de berekening mee neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Die software rekent toch gewoon vanaf het lichaamsdeel wat mag scoren? Dus in dit geval vanaf de schouder? Dat lijkt wat raar omdat ze die lijn bij de schoen tekenen, maar ik neem toch aan dat die software ook die schouder in de berekening mee neemt. Ja. Was ook geen buitenspel. Is vertekend omdat de camera inderdaad niet op 1 lijn staat. Hier zie je ook goed dat de lijnen die getrokken worden evenredig aan het kleurverschil van het gras zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 3 uur geleden zei Rogier.: Ja. Was ook geen buitenspel. Is vertekend omdat de camera inderdaad niet op 1 lijn staat. Hier zie je ook goed dat de lijnen die getrokken worden evenredig aan het kleurverschil van het gras zijn. Duidelijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Blijven bij PSV weinig eerste elftal spelers over. Nu is ook Nick Viergever besmet. Donderdag ook maar 4 verdedigers in de selectie met Bosccagli, Max, Teze en Luis Felipe. Benieuwd hoe ze dit allemaal op gaan lossen. Behoorlijk frustrerend lijkt mij dit ook om zo aan een seizoen te beginnen, ook nog met een nieuwe trainer met een vrij specifiek idee over voetbal. Nu is het zo moeilijk om automatisme in een ploeg te krijgen met dat constante verplichte wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Echt bizar inderdaad. 4 verdedigers maar Zal wel weer Mauro op rechtsback worden, maar handig is het allerminst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) Ik vond de verdediging sowieso al zwak bezet (kwaliteit daargelaten, die mag sowieso een impuls krijgen) en dan mis je er ook nog eens 3 extra. Zal voor morgen wel weer Hendrix of Mauro op rechtsback betekenen, Fein kan eventueel ook nog wel achterin. 28 oktober 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 ik heb Luis Felipe nog nooit zien spelen. Dat was toch een Braziliaan die hetzelfde traject heeft afgelegd als Mauro Jr , met stage en alles? Het hoort bij deze tijd, je moet het kunnen relativeren. Maar wel echt heel zonde voor ons project hoor. Zo bouw je geen team op. En Europees moet je 2x van Nicosia winnen. Met deze verdediging moet ik nog zien of je de 0 weet te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 8 minuten geleden zei Niels: ik heb Luis Felipe nog nooit zien spelen. Dat was toch een Braziliaan die hetzelfde traject heeft afgelegd als Mauro Jr , met stage en alles? Het hoort bij deze tijd, je moet het kunnen relativeren. Maar wel echt heel zonde voor ons project hoor. Zo bouw je geen team op. En Europees moet je 2x van Nicosia winnen. Met deze verdediging moet ik nog zien of je de 0 weet te houden. Nou ja in principe mis je alleen Dumfries van Schmidt zijn basis verdediging, weliswaar de plek waar echt geen vervanger voor is maar toch. Zal wel zoiets worden Mvogo Mauro - Teze - Boscagli - Max Sangaré - Hendrix/Thomas Ihattaren - Götze/Madueke Malen - Zahavi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Mvogo rechtsback? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Slecht geregeld Ze hebben zich niet ff verdiept in de lokale regels? Of is het niet zo simpel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 23 minuten geleden zei Chiemel: Slecht geregeld Ze hebben zich niet ff verdiept in de lokale regels? Of is het niet zo simpel? Ze zijn pas heel laat ingelicht door de Cypriotische overheid. Volgens Rik Elfrink zijn Teze en Zahavi 7 minuten voor vertrek uit het vliegtuig gehaald, anders moest de voltallige selectie voor een lange periode in quarantaine. Wordt wel een heel raar elftal nu. Hopen dat je geen rood pakt of tegen een blessure aanloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 (bewerkt) Dit dus Kan altijd nog 2-7-1 gaan spelen natuurlijk..... Mvogo Hendrix Boscagli Fein Max Rosario Sangare Gotze Ihatarren Mauro Malen 28 oktober 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Thomas ipv Rosario, die is er ook niet bij namelijk. Het zal verder of dat worden ja, of Hendrix met Boscagli centraal, Mauro op back en Madueke in de spits (of flank en Gotze spits). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Waarom is Sambo hier niet bji? Heeft die ook corona? Dat zou in principe de vervanger van Dumfries kunnen zijn toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Dit is ontstaan via Teze bij Jong Oranje en Zahavi bij Israel. Op die manier werken de bubbels ook niet echt he. Spelers komen uit allerlei uithoeken van de wereld, en reizen de wereld rond. Wat mij betreft is het niet verantwoord al dat gevlieg. Vond ik voor corona overigens al. De burger mag allerlei maatregelen nemen en artiesten en sporters vliegen maar van hot naar her met een ecologische footprint waar ik in geen 300 jaar aan kom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Ik lees nu dat Roger Schmidt het met mij eens is: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/374572/schmidt-pleit-voor-streep-door-de-interlandperiode/ Verstandige man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Teze heeft alsnog toestemming, Zahavi niet. Scheelt weer een plekje in de verdediging iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 (bewerkt) Tot zover het halen van punten op de coëfficiëntenlijst voor Nederland EDIT; Ah 1-1.. 29 oktober 2020 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Zo ken ik ons PSV weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Potver wat een lekkere kol zo. Was niet onder de indruk van wat ze voetballend lieten zien, maar ze verdienden het wel absoluuf om 'm te maken. Als 'ie dan alsnog valt Hopelijk kan PSV minstens 4 punten pakken tegen PAOK, ook met alle coronagevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Nice, goed voor de punten. Ook wel 2x een must win natuurlijk tegen Omonia Nicosia. Nu eigenlijk hopen dat je ook PAOK tweemaal kunt winnen komende wedstrijden. Dan kan je een goede stap zetten richting plaatsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Dit was wel een heel ander ploegje dan Granada. Gelukkig nog de drie punten mee naar huis. Hopelijk kunnen we in de winterstop schrijven dat de filosofie van Schmidt zichtbaar wordt, want ik zie m nog niet zo helaas. Vooralsnog mis ik het voetbal met buitenspelers gewoon. Dat gebrei door het centrum heen lijkt maar zo-zo te gaan. Malen mag dan wel twee goals maken maar in de combinatie vond ik hem zeer zwak. Wat je waarschijnlijk wel gaat zien, is dat Götze en Ihatarren elkaar goed begrijpen. Stukje van die samenwerking was gisteren al te zien. McKroket had volledig gelijk over Baumgartl, maar met Götze zit hij er flink naast. Die man is echt 3x beter dan de rest van de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Krijg er honger van Niels :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten