Michaelinho* Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 20 minuten geleden zei The Saint: Deze commentator ook al. Gewoon al de hele wedstrijd heeft hij een vergrootglas op die jongen. Schmidt is schijnbaar fan. Is na zes keer nu wel duidelijk bevestigd voor de twijfelaars Maar deze wedstrijd jongens. Niet te hopen dat dit de standaard is. Zit geen idee in de ploeg. Maar echt lekker speelde hij weer niet hè onze Mo.. Al was het collectief ook echt heel matig. @Zeus; Feitelijk hebben we ook geen echte buitenspeler meer in de selectie. Gakpo is geen echte, Mo niet, Götze niet en ook Mauro niet. Ben er nog niet helemaal uit of Schmidt die 2 voorste middenvelders nu als vleugelspelers of als 10’en ziet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 Nou dat heeft ook niet lang geduurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 22 oktober 2020 Share Geplaatst 22 oktober 2020 3 minuten geleden zei Regis: Nou dat heeft ook niet lang geduurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 9 uur geleden zei Regis: Nou dat heeft ook niet lang geduurd. Komt door zijn stofwisselingsziekte joh, niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 PSV, als jullie nog eens CL willen spelen, zou ik in ieder geval beginnen met het bijdragen aan coefficientenpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Komt door zijn stofwisselingsziekte joh, niks aan de hand. Zou idd de reactie boven je maar negeren en wel hierop reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 2 minuten geleden zei iSimic: Zou idd de reactie boven je maar negeren en wel hierop reageren. Ik negeer niks hoor. Beetje kloten mag toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 Ik had niet verwacht dat Granada zo'n goed team zou zijn. Geeft ook maar weer eens aan dat ik er geen kloot verstand van heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Op 22-10-2020 om 21:08 zei Michaelinho*: Ben er nog niet helemaal uit of Schmidt die 2 voorste middenvelders nu als vleugelspelers of als 10’en ziet Waarom of? Wat ik tot nu toe heb gezien is het vooral naar binnen komen, met backs die eroverheen gaan. Heb je 4 man centraal, 2 backs breed en 4 man 'achterin'. Dat lijkt me het basisidee, waarop natuurlijk gevarieerd wordt, bijvoorbeeld door buitenspelers ook buitenom te laten gaan, spitsen naar buiten te laten trekken, waarna buitenspelers de spits induiken etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Het is bij Schmidt de bedoeling dat die 2 'buitenste' middenvelders veel centraal komen, kort achter de spitsen. ''Narrow wingers'' las ik laatst ergens, denk dat die term de lading wel goed dekt. PSV mist vanmiddag dus 4 basiskrachten. Benieuwd hoe ze dit gaan opvangen en hoe dat zijn uitwerking gaat krijgen tegen een aardig draaiende ploeg als Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 1 uur geleden zei Regis: Het is bij Schmidt de bedoeling dat die 2 'buitenste' middenvelders veel centraal komen, kort achter de spitsen. ''Narrow wingers'' las ik laatst ergens, denk dat die term de lading wel goed dekt. PSV mist vanmiddag dus 4 basiskrachten. Benieuwd hoe ze dit gaan opvangen en hoe dat zijn uitwerking gaat krijgen tegen een aardig draaiende ploeg als Vitesse. Kunnen Zahavi en Teze wel spelen dan? Ben wel benieuwd of Sambo nu een basisplaats krijgt. Ze hadden er volgens mij wel rekening mee gehouden bij Jong PSV. Gaat een zeer lastige wedstrijd worden. Was het ook op volle sterkte geweest. Denk dat Openda een hele gevaarlijke speler is tegen deze tactiek van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 3 minuten geleden zei Niels: Kunnen Zahavi en Teze wel spelen dan? Ben wel benieuwd of Sambo nu een basisplaats krijgt. Ze hadden er volgens mij wel rekening mee gehouden bij Jong PSV. Gaat een zeer lastige wedstrijd worden. Was het ook op volle sterkte geweest. Denk dat Openda een hele gevaarlijke speler is tegen deze tactiek van PSV. Ja die kunnen spelen.Staan er ook in zag ik zojuist. Malen bankie ook bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Zul je zien dat we ons weer gaan blameren dit seizoen Europees, al voor het vijfde seizoen op rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Wie volgde er hier ook alweer de Franse competitie? Leed Sangaré bij Toulouse ook zoveel balverlies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Het is weer tenenkrommend hoor vandaag.. Oké er missen wat basiskrachten maar het spel is toch weer enorm ideeloos en niemand haalt zijn niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 18 minuten geleden zei The Saint: Wie volgde er hier ook alweer de Franse competitie? Leed Sangaré bij Toulouse ook zoveel balverlies? Weet niet wie dit volgde, maar als je dit spelersrapport leest staat er inderdaad ook dat hij daar behoorlijk veel balverlies leed. Moet ook zeggen dat hij mij buiten wat hij met de bal doet ook behoorlijk tegenvalt. Had er meer van verwacht na alle verhalen. https://targetscouting.com/2019/08/12/ibrahim-sangare-player-report/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Zojuist zei Regis: Weet niet wie dit volgde, maar als je dit spelersrapport leest staat er inderdaad ook dat hij daar behoorlijk veel balverlies leed. Moet ook zeggen dat hij mij buiten wat hij met de bal doet ook behoorlijk tegenvalt. Had er meer van verwacht na alle verhalen. https://targetscouting.com/2019/08/12/ibrahim-sangare-player-report/ Het valt zeker nog niet mee in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Nou zeg maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 5 minuten geleden zei The Saint: Nou zeg maar Kan een pingel zijn, maar vind het afkeuren van de penalty ook helemaal niet gek. Hoe dan ook is het treurig genoeg dat we afhankelijk zijn van zo’n discutabel penalty moment afhankelijk zijn. Zegt weer genoeg over het niveau vandaag. En eigenlijk al het hele seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Rendement van Madueke moet nog echt flink omhoog gaan, lijkt alsof hij aan iedere actie begint zonder een plan in zijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 3 uur geleden zei Michaelinho*: Kan een pingel zijn, maar vind het afkeuren van de penalty ook helemaal niet gek. Hoe dan ook is het treurig genoeg dat we afhankelijk zijn van zo’n discutabel penalty moment afhankelijk zijn. Zegt weer genoeg over het niveau vandaag. En eigenlijk al het hele seizoen Zou uiteindelijk onverdiend zijn ook. En idd een matige wedstrijd weer. Mauro op rechtsback was ook onbegrijpelijk wanneer je Viergever op de bank hebt zitten. Teze doorschuiven naar de back leek me veel logischer. Sangaré vooralsnog heel matig. Leuk die power die hij brengt, maar voetballend bracht hij weinig en dan heb je onze voetbalgod Hendrix er ook nog eens langs staan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 2 uur geleden zei The Saint: Zou uiteindelijk onverdiend zijn ook. En idd een matige wedstrijd weer. Mauro op rechtsback was ook onbegrijpelijk wanneer je Viergever op de bank hebt zitten. Teze doorschuiven naar de back leek me veel logischer. Sangaré vooralsnog heel matig. Leuk die power die hij brengt, maar voetballend bracht hij weinig en dan heb je onze voetbalgod Hendrix er ook nog eens langs staan... Hele vreemde keuze ja, zeker omdat Teze van nature een RB is toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 10 uur geleden zei The Saint: Zou uiteindelijk onverdiend zijn ook. En idd een matige wedstrijd weer. Mauro op rechtsback was ook onbegrijpelijk wanneer je Viergever op de bank hebt zitten. Teze doorschuiven naar de back leek me veel logischer. Sangaré vooralsnog heel matig. Leuk die power die hij brengt, maar voetballend bracht hij weinig en dan heb je onze voetbalgod Hendrix er ook nog eens langs staan... Poei, die was me een partij slecht ja. Jeetje. Eerste keer dat ik hem live gezien heb, maar die speelde gewoon consequent de bal naar de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Waarom zette Schmidt Unnerstall niet in de spits? Onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Of Mvogo, die kan toch zo goed voetballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten