Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei The Saint:

Deze commentator ook al. Gewoon al de hele wedstrijd heeft hij een vergrootglas op die jongen. Schmidt is schijnbaar fan. Is na zes keer nu wel duidelijk bevestigd voor de twijfelaars :-D

Maar deze wedstrijd jongens. Niet te hopen dat dit de standaard is. Zit geen idee in de ploeg. 

Maar echt lekker speelde hij weer niet hè onze Mo.. ;c Al was het collectief ook echt heel matig.

@Zeus; Feitelijk hebben we ook geen echte buitenspeler meer in de selectie. Gakpo is geen echte, Mo niet, Götze niet en ook Mauro niet. Ben er nog niet helemaal uit of Schmidt die 2 voorste middenvelders nu als vleugelspelers of als 10’en ziet :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2020 om 21:08 zei Michaelinho*:

Ben er nog niet helemaal uit of Schmidt die 2 voorste middenvelders nu als vleugelspelers of als 10’en ziet :sorry:

Waarom of? Wat ik tot nu toe heb gezien is het vooral naar binnen komen, met backs die eroverheen gaan. Heb je 4 man centraal, 2 backs breed en 4 man 'achterin'. Dat lijkt me het basisidee, waarop natuurlijk gevarieerd wordt, bijvoorbeeld door buitenspelers ook buitenom te laten gaan, spitsen naar buiten te laten trekken, waarna buitenspelers de spits induiken etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bij Schmidt de bedoeling dat die 2 'buitenste' middenvelders veel centraal komen, kort achter de spitsen. ''Narrow wingers'' las ik laatst ergens, denk dat die term de lading wel goed dekt.

PSV mist vanmiddag dus 4 basiskrachten. Benieuwd hoe ze dit gaan opvangen en hoe dat zijn uitwerking gaat krijgen tegen een aardig draaiende ploeg als Vitesse. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Regis:

Het is bij Schmidt de bedoeling dat die 2 'buitenste' middenvelders veel centraal komen, kort achter de spitsen. ''Narrow wingers'' las ik laatst ergens, denk dat die term de lading wel goed dekt.

PSV mist vanmiddag dus 4 basiskrachten. Benieuwd hoe ze dit gaan opvangen en hoe dat zijn uitwerking gaat krijgen tegen een aardig draaiende ploeg als Vitesse. 

Kunnen Zahavi en Teze wel spelen dan? 

Ben wel benieuwd of Sambo nu een basisplaats krijgt. Ze hadden er volgens mij wel rekening mee gehouden bij Jong PSV. 

Gaat een zeer lastige wedstrijd worden. Was het ook op volle sterkte geweest. Denk dat Openda een hele gevaarlijke speler is tegen deze tactiek van PSV. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Niels:

Kunnen Zahavi en Teze wel spelen dan? 

Ben wel benieuwd of Sambo nu een basisplaats krijgt. Ze hadden er volgens mij wel rekening mee gehouden bij Jong PSV. 

Gaat een zeer lastige wedstrijd worden. Was het ook op volle sterkte geweest. Denk dat Openda een hele gevaarlijke speler is tegen deze tactiek van PSV. 

Ja die kunnen spelen.Staan er ook in zag ik zojuist. Malen bankie ook bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei The Saint:

Wie volgde er hier ook alweer de Franse competitie? Leed Sangaré bij Toulouse ook zoveel balverlies? 

Weet niet wie dit volgde, maar als je dit spelersrapport leest staat er inderdaad ook dat hij daar behoorlijk veel balverlies leed. Moet ook zeggen dat hij mij buiten wat hij met de bal doet ook behoorlijk tegenvalt. Had er meer van verwacht na alle verhalen.

https://targetscouting.com/2019/08/12/ibrahim-sangare-player-report/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Regis:

Weet niet wie dit volgde, maar als je dit spelersrapport leest staat er inderdaad ook dat hij daar behoorlijk veel balverlies leed. Moet ook zeggen dat hij mij buiten wat hij met de bal doet ook behoorlijk tegenvalt. Had er meer van verwacht na alle verhalen.

https://targetscouting.com/2019/08/12/ibrahim-sangare-player-report/

Het valt zeker nog niet mee in ieder geval ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei The Saint:

Nou zeg maar :-D 

Kan een pingel zijn, maar vind het afkeuren van de penalty ook helemaal niet gek. Hoe dan ook is het treurig genoeg dat we afhankelijk zijn van zo’n discutabel penalty moment afhankelijk zijn. Zegt weer genoeg over het niveau vandaag. En eigenlijk al het hele seizoen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Michaelinho*:

Kan een pingel zijn, maar vind het afkeuren van de penalty ook helemaal niet gek. Hoe dan ook is het treurig genoeg dat we afhankelijk zijn van zo’n discutabel penalty moment afhankelijk zijn. Zegt weer genoeg over het niveau vandaag. En eigenlijk al het hele seizoen :cab:

Zou uiteindelijk onverdiend zijn ook. En idd een matige wedstrijd weer. Mauro op rechtsback was ook onbegrijpelijk wanneer je Viergever op de bank hebt zitten. Teze doorschuiven naar de back leek me veel logischer. 

Sangaré vooralsnog heel matig. Leuk die power die hij brengt, maar voetballend bracht hij weinig en dan heb je onze voetbalgod Hendrix er ook nog eens langs staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Saint:

Zou uiteindelijk onverdiend zijn ook. En idd een matige wedstrijd weer. Mauro op rechtsback was ook onbegrijpelijk wanneer je Viergever op de bank hebt zitten. Teze doorschuiven naar de back leek me veel logischer. 

Sangaré vooralsnog heel matig. Leuk die power die hij brengt, maar voetballend bracht hij weinig en dan heb je onze voetbalgod Hendrix er ook nog eens langs staan...

Hele vreemde keuze ja, zeker omdat Teze van nature een RB is toch ook? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei The Saint:

Poei, die was me een partij slecht ja. Jeetje. Eerste keer dat ik hem live gezien heb, maar die speelde gewoon consequent de bal naar de tegenstander. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites