germandutch Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 19 uur geleden zei Dysproz: Echt onbegrijpelijk dat er geen middenvelder gehaald is in de winter. Als ik goed tel dan heeft PSV maar liefst 12 middenvelders, dus waarom er nog meer halen? Wat PSV mist is een goede trainer die de juiste tactiek hanteert en vooral de juiste spelers opstelt op de voor hun beste positie. Met de combo Faber - Dirkx (slechts middelmaat) kun je geen prijzen pakken en met Hendrix en Rosario samen op het middenveld evenmin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Je zegt het zelf al: Hendrix en Rosario samen kan niet. Eén van hen is al matig genoeg. Je hebt een controleur nodig die kan voetballen. Leuk dat je al twaalf middenvelders hebt verder, maar dat zegt als vanzelfsprekend meer over kwantiteit dan over kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Ik vond de persconferentie van Faber ook heel bijzonder, na afloop. Erg gematigd, tegen het positieve aan. alles komt goed met spelers uit de opleiding, want die heeft hij opgeleid. De lat ligt hoog, maar dat is geen probleem, ook niet voor spelers die daar nu mijlenver vanaf zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 5 uur geleden zei germandutch: Als ik goed tel dan heeft PSV maar liefst 12 middenvelders, dus waarom er nog meer halen? Als jij tien broeken hebt liggen in je kledingkast, maar vier zijn er te klein, in vier zit een scheur en twee zijn versleten; heb je dan ook geen behoefte aan een nieuwe broek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 2 uur geleden zei Sophomore: Als jij tien broeken hebt liggen in je kledingkast, maar vier zijn er te klein, in vier zit een scheur en twee zijn versleten; heb je dan ook geen behoefte aan een nieuwe broek? Misschien helpt het om de juiste middenvelders een keer op 'hun positie' te zetten, waar ze op hun best zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 1 uur geleden zei germandutch: Misschien helpt het om de juiste middenvelders een keer op 'hun positie' te zetten, waar ze op hun best zijn. Op wie doel je dan als ik vragen mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Hendrix is een echte 10 natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 18 uur geleden zei Dysproz: Hendrix is een echte 10 natuurlijk. Volgens de FM die ik heb is het een Regista. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 18 uur geleden zei Dysproz: Hendrix is een echte 10 natuurlijk. Niet te hard roepen, voor je het weet zet Faber hem daar echt neer. Dat deed hij in de winter ook al tegen Club Brugge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 20 uur geleden zei germandutch: Misschien helpt het om de juiste middenvelders een keer op 'hun positie' te zetten, waar ze op hun best zijn. Je kunt toch niet iedereen op de bank zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 1 uur geleden zei Hwb: Volgens de FM die ik heb is het een Regista. Hendrix vertrok bij mij in 1 van de vorige FM's rustig naar Real Madrid en werd daar nog basisspeler ook. Is dus gewoon een laatbloeier! Heb geduld PSV fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 (bewerkt) 21 uur geleden zei Sophomore: Op wie doel je dan als ik vragen mag? Gaston Pereiro was een echte 10, maar die is helaas weg. Nu is Ihattaren nog de enige met echt inzicht, visie en een goede pass. Faber laat PSV 4-2-3-1 spelen. Dus Lammers in de spits, Thomas AML, Ihattaren AMC en Bruma AMR. Gakpo is back-up voor AMR of AML, wel een groot talent, maar hij speelt meestal met oogkleppen op. Hendrix of Rosario als VM (maar niet samen, want het zijn soortgelijke spelers en beiden momentaan erg zwak) en Gutierrez of Afellay voor de opbouw. Tot seizoenseinde moet dat voldoende zijn om minimaal de derde plek te pakken. Voor komend seizoen een goede trainer, een spits, een centrale middenvelder en een centrale verdediger erbij (of kopen of uit eigen jeugd) en een aantal overbodige spelers lozen. Ik weet niet wat ze in de jeugd hebben rondlopen, dus misschien zit daar nog iets. Frappant vind ik wel, dat enkele van de gehaalde spelers (bijvoorbeeld Doan) zijn mislukt, terwijl ze bij hun vorige club geweldig speelden. Voor mijn club is deze situatie ideaal, want nu is minimaal de derde plek weer mogelijk. 3 maart 2020 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 3 uur geleden zei Jespresso: Je kunt toch niet iedereen op de bank zetten? Feitelijk ben ik fan van Feyenoord en ik zou eigenlijk moeten genieten van de momentele situatie. Ten Hag, die het beste spelersmateriaal in de ED heeft, zit te janken en heeft het continu over crisis; PSV heeft giga problemen en geen goed coach; AZ is het gelukt om het Ajax moeilijk te maken en wij zijn als het ware herboren met opa Dickie en liggen op de loer voor de 2de en of 3de plek. Geweldig is het allemaal niet, maar wel spannend. In eerste instantie dacht ik dat Ajax de gedoodverfde kampioen zal worden, maar nu begin ik te twijfelen. Dus de ED is zo slecht nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 19 uur geleden zei germandutch: Gaston Pereiro was een echte 10, maar die is helaas weg. Nu is Ihattaren nog de enige met echt inzicht, visie en een goede pass. Faber laat PSV 4-2-3-1 spelen. Dus Lammers in de spits, Thomas AML, Ihattaren AMC en Bruma AMR. Gakpo is back-up voor AMR of AML, wel een groot talent, maar hij speelt meestal met oogkleppen op. Hendrix of Rosario als VM (maar niet samen, want het zijn soortgelijke spelers en beiden momentaan erg zwak) en Gutierrez of Afellay voor de opbouw. Tot seizoenseinde moet dat voldoende zijn om minimaal de derde plek te pakken. Voor komend seizoen een goede trainer, een spits, een centrale middenvelder en een centrale verdediger erbij (of kopen of uit eigen jeugd) en een aantal overbodige spelers lozen. Ik weet niet wat ze in de jeugd hebben rondlopen, dus misschien zit daar nog iets. Frappant vind ik wel, dat enkele van de gehaalde spelers (bijvoorbeeld Doan) zijn mislukt, terwijl ze bij hun vorige club geweldig speelden. Voor mijn club is deze situatie ideaal, want nu is minimaal de derde plek weer mogelijk. Bruma moet je gewoon direct weg doen. Wat een beperkte speler is dat zeg. Dat van doan zag ook niemand aan komen? Hoe vaak moeten zulke aankopen nog gedaan worden voordat daar iets van geleerd word ( doan, sulejmani, maher, Larsson etc.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Bruma moet je gewoon direct weg doen. Wat een beperkte speler is dat zeg. Dat van doan zag ook niemand aan komen? Hoe vaak moeten zulke aankopen nog gedaan worden voordat daar iets van geleerd word ( doan, sulejmani, maher, Larsson etc.) Dergelijke aankopen zijn gedaan door de TD wel of niet op basis van de rapporten van de scouting. En natuurlijk is alles afhankelijk van het bestedingslimiet. Momenteel is Overmars de bewierookte TD maar minimaal 5 van zijn laatste 10 aankopen zijn ook mislukt. Doet of deed die het beter van van Geel (toen Feyenoord)? Want het budget was zeer beperkt en wat te denken van de Jong/PSV? Ik veronderstel dat bv de Jong de aankopen met toestemming van de trainer/vBommel + Gerbrands, de RVC en de scouting heeft gedaan. Misschien moet PSV daar eerst wat aan doen en een goede trainer zoeken. Of de juiste eisen hanteren, waaraan een speler dient te voldoen die ze aan willen trekken. Ik, hoe goed ik ook ben of mag zijn, kan ook niet bij elk bedrijf optimaal functioneren, als ik niet in hun profiel pas. En dat geldt vooral en hoofdzakelijk ook voor de spelers. Feyenoord is een goed voorbeeld: veel spelers, die van Geel kocht omdat ze bij andere ED clubs de sterren van de hemel speelden, zijn bij Fey totaal mislukt. Bij AZ was Maher toen de speler waar alles om draaide en bij PSV was hij slechts een van de 11 en daar kon Maher toen blijkbaar niet mee omgaan. Een goede TD kijkt of dient niet alleen te kijken of iemand redelijk tot goed kan ballen maar ook en vooral of de speler in kwestie positioneel aan de eisen voldoet en in het elftal past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Doan was echt niet ge-wel-dig bij Groningen hoor. In zijn laatste half jaar daar zelfs best matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Gek he als hij ineens op een andere positie moest spelen en hele elftal angsthazen voetbal speelt . Toch liet hij ook toen nog zien dat hij de beste speler was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) Poeh, dat lijkt mij een zeer goede naam voor PSV. Hopelijk kunnen ze daarmee in Eindhoven ook weer een meer attractieve speelstijl ontwikkelen. Hoopte al een tijdje dat Schmidt een keer in Nederland aan het werk zou gaan. 11 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Hele goede keuze inderdaad. Ook zeker een trainer waarmee je spelers kan binden om voor PSV te kiezen. Ben benieuwd naar volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Ik ben ook wel benieuwd, ken hem niet zo goed nog. Hij was ook trainer van het Salzburg dat Ajax toen helemaal scheel tikte toch? Goed dat het een keer iemand van buitenaf is ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 2 minuten geleden zei Erwin.: Hij was ook trainer van het Salzburg dat Ajax toen helemaal scheel tikte toch? Yes, helaas wel. Dat kunnen 2 pijnlijke ontmoetingen worden dus volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Op papier een goede naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Interessante keuze van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Mogen wel flink gaan investeren dan. Huidige selectie lijkt mij compleet ongeschikt voor het type voetbal dat Schmidt graag speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 8 minuten geleden zei Regis: Mogen wel flink gaan investeren dan. Huidige selectie lijkt mij compleet ongeschikt voor het type voetbal dat Schmidt graag speelt Huidige selectie is helaas überhaupt ongeschikt. Wel erg blij met Schmidt. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten