Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Dysproz:

Echt onbegrijpelijk dat er geen middenvelder gehaald is in de winter.

Als ik goed tel dan heeft PSV maar liefst 12 middenvelders, dus waarom er nog meer halen?  Wat PSV mist is een goede trainer die de juiste tactiek hanteert en vooral de juiste spelers opstelt op de voor hun beste positie. Met de combo Faber - Dirkx (slechts middelmaat) kun je geen prijzen pakken en met Hendrix en Rosario samen op het middenveld evenmin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de persconferentie van Faber ook heel bijzonder, na afloop. Erg gematigd, tegen het positieve aan. alles komt goed met spelers uit de opleiding, want die heeft hij opgeleid. De lat ligt hoog, maar dat is geen probleem, ook niet voor spelers die daar nu mijlenver vanaf zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei germandutch:

Als ik goed tel dan heeft PSV maar liefst 12 middenvelders, dus waarom er nog meer halen? 

Als jij tien broeken hebt liggen in je kledingkast, maar vier zijn er te klein, in vier zit een scheur en twee zijn versleten; heb je dan ook geen behoefte aan een nieuwe broek? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sophomore:

Als jij tien broeken hebt liggen in je kledingkast, maar vier zijn er te klein, in vier zit een scheur en twee zijn versleten; heb je dan ook geen behoefte aan een nieuwe broek? 

Misschien helpt het om de juiste middenvelders een keer op 'hun positie' te zetten, waar ze op hun best zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Volgens de FM die ik heb is het een Regista.

Hendrix vertrok bij mij in 1 van de vorige FM's rustig naar Real Madrid en werd daar nog basisspeler ook.  Is dus gewoon een laatbloeier! Heb geduld PSV fans. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Sophomore:

Op wie doel je dan als ik vragen mag?

Gaston Pereiro was een echte 10, maar die is helaas weg. Nu is Ihattaren nog de enige met echt inzicht, visie en een goede pass. Faber laat PSV 4-2-3-1 spelen. Dus Lammers in de spits, Thomas AML, Ihattaren AMC en Bruma AMR. Gakpo is back-up voor AMR of AML, wel een groot talent, maar hij speelt meestal met oogkleppen op.  Hendrix of Rosario als VM (maar niet samen, want het zijn soortgelijke spelers en beiden momentaan erg zwak) en Gutierrez of Afellay voor de opbouw. Tot seizoenseinde moet dat voldoende zijn om minimaal de derde plek te pakken. Voor komend seizoen een goede trainer, een spits, een centrale middenvelder en een centrale verdediger erbij (of kopen of uit eigen jeugd) en een aantal overbodige spelers lozen.  Ik weet niet wat ze in de jeugd hebben rondlopen, dus misschien zit daar nog iets.  Frappant vind ik wel, dat enkele van de gehaalde spelers (bijvoorbeeld Doan)  zijn mislukt, terwijl ze bij hun vorige club geweldig speelden. 

Voor mijn club is deze situatie ideaal, want nu is minimaal de derde plek weer mogelijk.  

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jespresso:

Je kunt toch niet iedereen op de bank zetten?

Feitelijk ben ik fan van Feyenoord en ik zou eigenlijk moeten genieten van de momentele situatie.  Ten Hag, die het beste spelersmateriaal in de ED heeft, zit te janken en heeft het continu over crisis;  PSV heeft giga problemen en geen goed coach; AZ is het gelukt om het Ajax moeilijk te maken en wij zijn als het ware herboren met opa Dickie en liggen op de loer voor de 2de en of 3de plek. Geweldig is het allemaal niet, maar wel spannend. In eerste instantie dacht ik dat Ajax de gedoodverfde kampioen zal worden, maar nu begin ik te twijfelen.  Dus de ED is zo slecht nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei germandutch:

Gaston Pereiro was een echte 10, maar die is helaas weg. Nu is Ihattaren nog de enige met echt inzicht, visie en een goede pass. Faber laat PSV 4-2-3-1 spelen. Dus Lammers in de spits, Thomas AML, Ihattaren AMC en Bruma AMR. Gakpo is back-up voor AMR of AML, wel een groot talent, maar hij speelt meestal met oogkleppen op.  Hendrix of Rosario als VM (maar niet samen, want het zijn soortgelijke spelers en beiden momentaan erg zwak) en Gutierrez of Afellay voor de opbouw. Tot seizoenseinde moet dat voldoende zijn om minimaal de derde plek te pakken. Voor komend seizoen een goede trainer, een spits, een centrale middenvelder en een centrale verdediger erbij (of kopen of uit eigen jeugd) en een aantal overbodige spelers lozen.  Ik weet niet wat ze in de jeugd hebben rondlopen, dus misschien zit daar nog iets.  Frappant vind ik wel, dat enkele van de gehaalde spelers (bijvoorbeeld Doan)  zijn mislukt, terwijl ze bij hun vorige club geweldig speelden. 

Voor mijn club is deze situatie ideaal, want nu is minimaal de derde plek weer mogelijk.  

Bruma moet je gewoon direct weg doen. Wat een beperkte speler is dat zeg. Dat van doan zag ook niemand aan komen? Hoe vaak moeten zulke aankopen nog gedaan worden voordat daar iets van geleerd word ( doan, sulejmani, maher, Larsson etc.) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Bruma moet je gewoon direct weg doen. Wat een beperkte speler is dat zeg. Dat van doan zag ook niemand aan komen? Hoe vaak moeten zulke aankopen nog gedaan worden voordat daar iets van geleerd word ( doan, sulejmani, maher, Larsson etc.) 

Dergelijke aankopen zijn gedaan door de TD wel of niet op basis van de rapporten van de scouting. En natuurlijk is alles afhankelijk van het bestedingslimiet. Momenteel is Overmars de bewierookte TD maar minimaal 5 van zijn laatste 10 aankopen zijn ook mislukt. Doet of deed die het beter van van Geel (toen Feyenoord)?  Want het budget was zeer beperkt en wat te denken van de Jong/PSV? Ik veronderstel dat bv de Jong de aankopen met toestemming van de trainer/vBommel + Gerbrands, de RVC en de scouting heeft gedaan. Misschien moet PSV daar eerst wat aan doen en een goede trainer zoeken. Of de juiste eisen hanteren, waaraan een speler dient te voldoen die ze aan willen trekken. 

Ik, hoe goed ik ook ben of mag zijn, kan ook niet bij elk bedrijf optimaal functioneren, als ik niet in hun profiel pas.  En dat geldt vooral en hoofdzakelijk ook voor de spelers. Feyenoord is een goed voorbeeld:  veel spelers, die van Geel kocht omdat ze bij andere ED clubs de sterren van de hemel speelden, zijn bij Fey totaal mislukt. Bij AZ was Maher toen de speler waar alles om draaide en bij PSV was hij slechts een van de 11 en daar kon Maher toen blijkbaar niet mee omgaan. Een goede TD kijkt of dient niet alleen te kijken of iemand redelijk tot goed kan ballen maar ook en vooral of de speler in kwestie positioneel aan de eisen voldoet en in het elftal past. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, dat lijkt mij een zeer goede naam voor PSV. Hopelijk kunnen ze daarmee in Eindhoven ook weer een meer attractieve speelstijl ontwikkelen. Hoopte al een tijdje dat Schmidt een keer in Nederland aan het werk zou gaan.
bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Regis:

Mogen wel flink gaan investeren dan.  Huidige selectie lijkt mij compleet ongeschikt voor het type voetbal dat Schmidt graag speelt

Huidige selectie is helaas überhaupt ongeschikt.

Wel erg blij met Schmidt. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites