Jump to content
vinnypassy

PSV Eindhoven

Recommended Posts

11 uur geleden zei Sophomore:

Pfoe als dat maar goed gaat morgen met Basje Nijhuis in De Kuip. Gebeuren daar vaak gekke dingen met arbitrage in ons nadeel, van rood voor Engelaar tot bal wel/niet over de lijn met Zoet. 

Gekke dingen? Als in dat je twijfelt

of die bal over de lijn was? 

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Gekke dingen? Als in dat je twijfelt

of die bal over de lijn was? 

Was idd niet het beste voorbeeld. 

43 minuten geleden zei Dysproz:

Nog geen personcerentie aangekondigd? Had ook niet anders verwacht van deze amateurs.

Het is al gebeurd ;)

Benieuwd waar ze nu mee aan komen zetten

4 minuten geleden zei Erwin.:

Het is al gebeurd ;)

Benieuwd waar ze nu mee aan komen zetten

Guus kom der maar in! Is net weg bij Chinese jeugd, dus heeft tijd over 🤣

Toch bijzonder dat MvB dan gisteren nog heel stellig roept dat hij geen enkel signaal van een aanstaand ontslag heeft ontvangen. Snap wel dat hij dat niet aan de pers gaat melden. Maar zeg dan gewoon even niks. 

Bij de PSV leiding misschien toch het licht gaan branden? MvB ziet namelijk continue hele andere wedstrijden dan de rest van Nederland. Ben overigens wel van mening dat ze die 2 assistenten + JdJ er ook uit moeten flikkeren. 

Zeker niet onverwacht. Loopt voor geen meter dit seizoen en weinig zicht op verbetering leek het. Had zelf m'n geld gezet op volgende week dinsdag, maar dit kan natuurlijk ook. 

Faber neemt het tijdelijk over? 

Zal wel weer een trainer worden met een gare verdedigende tactiek. Ik wil aanvallend voetbal zien, zoals in de eerste maanden onder van Bommel.

34 minuten geleden zei Niels:

Faber neemt het tijdelijk over? 

Zal wel weer een trainer worden met een gare verdedigende tactiek. Ik wil aanvallend voetbal zien, zoals in de eerste maanden onder van Bommel.

Naar verwachting wel ja.

Faber overtuigde me bij Groningen ook nog niet echt nee, maar misschien heeft ie daarvan geleerd... voor interim wel prima denk ik. Op termijn zie ik toch liever iemand anders, maar wie zou ik echt niet weten.

31 minuten geleden zei Erwin.:

Naar verwachting wel ja.

Faber overtuigde me bij Groningen ook nog niet echt nee, maar misschien heeft ie daarvan geleerd... voor interim wel prima denk ik. Op termijn zie ik toch liever iemand anders, maar wie zou ik echt niet weten.

Paar maanden geleden ook al gezegd: Slot leek mij toen prima. Heeft het sindsdien alleen maar meer bevestigd.  

VD Brom laat zijn ploegen ook altijd prima spelen. Hetzelfde idee heb ik bij Wormuth. Maar ik kijk dan weer te weinig voetbal om dat goed te beoordelen.

3 minuten geleden zei Niels:

Paar maanden geleden ook al gezegd: Slot leek mij toen prima. Heeft het sindsdien alleen maar meer bevestigd.  

VD Brom laat zijn ploegen ook altijd prima spelen. Hetzelfde idee heb ik bij Wormuth. Maar ik kijk dan weer te weinig voetbal om dat goed te beoordelen.

Tja is het Slot of is het simpelweg de ploeg die gewoon ijzersterk is? Als je het team vergelijkt met vorig seizoen is het nagenoeg hetzelfde team als onder Van de Brom dat wekelijks speelt. Slot komt pas bovendrijven als potentiële toptrainer als hij zijn eigen elftal heeft samengesteld en niet voortborduurt op het team dat is samengesteld door een ander.

De organisatie staat daar op dit moment ook goed, iets wat ik bij PSV minder het geval vind op dit moment.

Overigens verwacht ik niet dat Slot al weg wil bij AZ, laat staan dat AZ dat toelaat (geen idee tot wanneer zijn contract loopt).