Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Volledig verdiend verloren. In alles een stap te laat of te onzuiver aan de bal. Die fout bij de 3-2 zag je ook aankomen. Ook wel inherent aan het spel van Bosz zelfs als het niet loopt. Speel die bal eens lang man. Luuk gaf het het in de eerste helft niet voor niets al aan. 

Sluit me aan bij @joostmakaay. Lang niet zo boos, gefrusteerd en teleurgesteld na een PSV pot. Van Ajax verliezen is sowieso altijd vreselijk. Maar dit hebben ze echt aan zichzelf te danken. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

Waarom ga ik hier überhaupt op in, maar wat is hier zo gek aan? 

image.thumb.png.e770854c739eea38da16ed74722d0af1.png

Vind het zo'n kapsel voor een 16 jarige. Maar die kuif is wel heftiger geweest bij hem. Je bent gewoon Luuk de Jong uit Schubbekutteveen. Dan moet je ook een Schubbekuttevenenkapsel hebben toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-11-2024 om 12:56 zei Arezo:

Vind het zo'n kapsel voor een 16 jarige. Maar die kuif is wel heftiger geweest bij hem. Je bent gewoon Luuk de Jong uit Schubbekutteveen. Dan moet je ook een Schubbekuttevenenkapsel hebben toch?

Hij is geboren in Zwitserland dus dan mag het

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei joostmakaay:

Nou het is te hopen dat het vanavond wat beter gaat dan afgelopen zaterdag, anders zijn we wel klaar in de Champions League gok ik. Benieuwd of Bosz met een wat defensiever middenveld aan zal treden.

Dan kan bijna alleen door met Obispo aan te treden en dan Oli of Flamingo naar het middenveld te zetten. Ik zie hem dat niet zo gauw doen eerlijk gezegd. Ik vrees dat ie mogelijk weer met Mauro aan komt zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht gewoon dezelfde opstelling als tegen Ajax. Misschien Mauro ipv Dams als enigste wijziging. Zelfde spelopvatting als tegen Sporting, dus Flamingo 1op1 en Boscagli die doorschuift. 

Ga vast inzetten op doelpunt vd Beek. Die zal wel uit de rug van iemand vrijkomen zoals Klaassen van t weekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel beetje heel erg jammer , en leuk en aardig weer 1e in de ED maar geen deuk in pakje boter slaan, tot dusverre in de CL....:cry:Echt kut dat je Schouten zolang al mist, want Veerman kon het CL niveau al niet aan, toen ie wel fit is/was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Toch wel beetje heel erg jammer , en leuk en aardig weer 1e in de ED maar geen deuk in pakje boter slaan, tot dusverre in de CL....:cry:Echt kut dat je Schouten zolang al mist, want Veerman kon het CL niveau al niet aan, toen ie wel fit is/was.

Geen deuk in een pakje boter noem ik het als je 0/9 gaat, Juventus was een drama inderdaad, tegen Sporting kwam je goed voor de dag maar verzuim je te winnen, tegen PSG met meer geluk dan wijsheid met een puntje terug het vliegtuig in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites