Keeza Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Ja dankzij die rode kaarten twee jaar op rij 30 uit 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 37 minuten geleden zei Keeza: Ja dankzij die rode kaarten twee jaar op rij 30 uit 10 Dat zeg ik nergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober https://www.telegraaf.nl/sport/1792724617/aanhang-psv-bewijst-gelijk-clubleiding-dergelijk-gedrag-tolereren-we-niet-in-ons-stadion Stelletje ontzettende droeftoeters. Schaam me weer eens voor onze eigen supporters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Op 27-10-2024 om 09:48 zei Urbeto: Dat zeg ik nergens. Wat zeg je dan wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Zojuist zei Kyrill: Wat zeg je dan wel? Dat het ronduit bizar is hoeveel rode kaarten PSV in het afgelopen jaar heeft meegekregen. Dat stond er toch vrij duidelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Zojuist zei Urbeto: Dat het ronduit bizar is hoeveel rode kaarten PSV in het afgelopen jaar heeft meegekregen. Dat stond er toch vrij duidelijk? En wiens schuld is dat? Hoe komt dat denk je? PSV heeft gewoon meestal erg goede selectie die aanvallend voetbal spelen,dus dan trekt men vaker aan de rem... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: En wiens schuld is dat? Hoe komt dat denk je? PSV heeft gewoon meestal erg goede selectie die aanvallend voetbal spelen,dus dan trekt men vaker aan de rem... In tegenstelling tot de gemiddelde Arsenalfan hier zoek ik niet overal iets achter. Ik vind het opvallend. That's it. Ik ben niet alle rode kaarten terug gaan kijken dus ik zou niet eens weten of ze allemaal terecht waren maar dat vind ik ook niet relevant. Feit is immers dat ze gegeven zijn. Het is overigens de schuld van de arbitrage en de VAR. Die eikels hebben het monopolie op het uitdelen van rode kaarten. Schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 4 minuten geleden zei Urbeto: In tegenstelling tot de gemiddelde Arsenalfan hier zoek ik niet overal iets achter. Ik vind het opvallend. That's it. Ik ben niet alle rode kaarten terug gaan kijken dus ik zou niet eens weten of ze allemaal terecht waren maar dat vind ik ook niet relevant. Feit is immers dat ze gegeven zijn. Het is overigens de schuld van de arbitrage en de VAR. Die eikels hebben het monopolie op het uitdelen van rode kaarten. Schandalig. Maar jouw post waren cijfers over maar een jaar lol,bij mij is het 8-10 seizoenen. Ik zoek als Arsenal fan ook niet alles wat achter maar frappant is het absoluut wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Dit is niet jouw discussie, Kyrill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 17 minuten geleden zei Rogier.: Dit is niet jouw discussie, Kyrill. Jij bent geen mod meer, Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Zojuist zei Kyrill: Jij bent geen mod meer, Rogier. Ja en helaas heb ik geen zegje meer om jou wel/niet punten uit te delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Iemand nog een setje winterbanden over voor de platte kar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 7 minuten geleden zei joostmakaay: Iemand nog een setje winterbanden over voor de platte kar? Hoeft niet, de komende weken geen sneeuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november PSV heeft in Nagalo wel een heel erg letterlijke vervanger gevonden voor Bella Kotchap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ajax blijft toch altijd een wedstrijd voor mij waarbij er nooit 100% zeker van ben. Prima opstelling wel. Bakayoko op ‘t bankie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Ik verwacht toch wel lekkere voorzetjes van Perisic op Luuk inderdaad. Baka heeft het nog niet, dus prima beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Getver, zit op een verjaardag. Toch proberen wat mee te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) 1 minuut geleden zei neva: Getver, zit op een verjaardag. Toch proberen wat mee te pakken. Tussen 18:45 en 19:35 en tussen 19:45 & 20:35 is het toilet bezet Verkeerd stukje worst gegeten, dus hele grote boodschap 2 november bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Hier zit er thuis ook een beetje boos te wezen. Die wilde uiteten Ajax vol op de counter zo te zien. Benieuwd of Flamingo Brobbey bij Gyokeres in de broekzak kan stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Jaaaaaaa Luuk! Lekker corner ook van Lang zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) Die linkerkant (rechterkant voor Ajax) ligt iedere keer wel echt helemaal open. Vind PSV eigenlijk bijzonder matig spelen. Aanvallend heel slordig en ook verdedigend is het wankelend. EDIT; En dan scoort natuurlijk die kwal van een Klaassen 2 november bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Slechtste pot onder Bosz tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 uur geleden zei The Saint: Ajax vol op de counter zo te zien Grapjas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Saibari en Tillman spelen echt een bagger pot, maarja zit ook niet echt iets op de bank die hen kan vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Erg slordig PSV vandaag. Steeds overal te laat en zo ongelofelijk slecht in de passing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten