Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Urbeto:

Dat het ronduit bizar is hoeveel rode kaarten PSV in het afgelopen jaar heeft meegekregen. Dat stond er toch vrij duidelijk? 

En wiens schuld is dat? Hoe komt dat denk je? PSV heeft gewoon meestal erg goede selectie die aanvallend voetbal spelen,dus dan trekt men vaker aan de rem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

En wiens schuld is dat? Hoe komt dat denk je? PSV heeft gewoon meestal erg goede selectie die aanvallend voetbal spelen,dus dan trekt men vaker aan de rem...

In tegenstelling tot de gemiddelde Arsenalfan hier zoek ik niet overal iets achter. Ik vind het opvallend. That's it. Ik ben niet alle rode kaarten terug gaan kijken dus ik zou niet eens weten of ze allemaal terecht waren maar dat vind ik ook niet relevant. Feit is immers dat ze gegeven zijn. 

Het is overigens de schuld van de arbitrage en de VAR. Die eikels hebben het monopolie op het uitdelen van rode kaarten. Schandalig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

In tegenstelling tot de gemiddelde Arsenalfan hier zoek ik niet overal iets achter. Ik vind het opvallend. That's it. Ik ben niet alle rode kaarten terug gaan kijken dus ik zou niet eens weten of ze allemaal terecht waren maar dat vind ik ook niet relevant. Feit is immers dat ze gegeven zijn. 

Het is overigens de schuld van de arbitrage en de VAR. Die eikels hebben het monopolie op het uitdelen van rode kaarten. Schandalig. 

Maar jouw post waren cijfers over maar een jaar lol,bij mij is  het 8-10 seizoenen. Ik zoek als Arsenal fan ook niet alles wat achter maar frappant is het absoluut wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die linkerkant (rechterkant voor Ajax) ligt iedere keer wel echt helemaal open.

Vind PSV eigenlijk bijzonder matig spelen. Aanvallend heel slordig en ook verdedigend is het wankelend.

EDIT; En dan scoort natuurlijk die kwal van een Klaassen ;e

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites