Lensherr Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Ik herinner mij nog een vriendschappelijk potje tussen Anderlecht en Ajax. Het was in de tijd met Hein Vanhaezebrouck nog als coach en die Noa Lang viel me meteen op. Ik appte nog naar een Nederlandse vriend van hou die in de toekomst maar in de gaten. Enge maniertjes heeft die wel, maar die kan wel ballen en dat arrogant zelfvertrouwen maakt hem net mentaal sterk. Hij is te goed voor het Belgisch/Nederlands voetbal. Alleen moet die de maniertjes laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 4 minuten geleden zei Lensherr: Ik herinner mij nog een vriendschappelijk potje tussen Anderlecht en Ajax. Het was in de tijd met Hein Vanhaezebrouck nog als coach en die Noa Lang viel me meteen op. Ik appte nog naar een Nederlandse vriend van hou die in de toekomst maar in de gaten. Enge maniertjes heeft die wel, maar die kan wel ballen en dat arrogant zelfvertrouwen maakt hem net mentaal sterk. Hij is te goed voor het Belgisch/Nederlands voetbal. Alleen moet die de maniertjes laten. Mwoah, hij is niet constant genoeg en juist door die idiote maniertjes is hij niet klaar voor een stap hogerop. Mentaal gewoon enorm zwak en teveel met randzaken bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Ze weet van Noanoooo is the baddest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Keepertje toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Zonde man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Til Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Pff Til ja, doet alles goed behalve de bal in de hoek plaatsen. Die fans van PSG constant aan het fluiten, lijkt Turkije wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Knap resultaat hoor. Maar waarom krijgt Asensio geen geel bij dat penaltymoment? Probeert gewoon de boel te manipuleren en de scheids erkent dat maar doet er niks aan. Vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Pff wat een slot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Poeh, dit was wel vrouwen en kinderen eerst. Geen schoonheidsprijs, maar lekker bonuspuntje dit voor de ranking. Ook veel clubs onderin die weer geen overwinning pakken, dus nog alle kansen. Kunnen de PSV-supporters mooi vieren in het nachtleven van Parijs dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober WALTER Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Nu 2 punten is opzich prima. De 4 potjes hierna moet het gebeuren voor psv. Als je er 3 wint zit je goed. Anders wordt het taai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Spannend einde hoor... Maar die één op één van Til... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 9 uur geleden zei Arles: Knap resultaat hoor. Maar waarom krijgt Asensio geen geel bij dat penaltymoment? Probeert gewoon de boel te manipuleren en de scheids erkent dat maar doet er niks aan. Vreemd. Die kan toch moeilijk blijven staan na zo'n sliding? Dat de bal gespeeld wordt betekent niet dat je niet uit balans gebracht kan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Die kan toch moeilijk blijven staan na zo'n sliding? Dat de bal gespeeld wordt betekent niet dat je niet uit balans gebracht kan worden Ja volgens mij was zijn val normaal en een goede ingreep van Boscagli. Al met al gelukkig punt maar zeker perspectief. Thuis tegen Girona wordt wel echt heel belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 37 minuten geleden zei bas huijsmans: Die kan toch moeilijk blijven staan na zo'n sliding? Dat de bal gespeeld wordt betekent niet dat je niet uit balans gebracht kan worden Moeilijk blijven staan? Hij wordt amper geraakt. Daarnaast raakt Boscagli de bal als laatst dus als hij überhaupt werd geraakt zou dat betekenen dat het een pingel moest zijn. En als je enigszins uit balans raakt: ok. Maar no way dat je dan op deze manier valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Lekker mannen,mooi bonus punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 14 uur geleden zei Rykjvk1: Spannend einde hoor... Maar die één op één van Til... Was achteraf buitenspel van Luuk dus een goal had niet geteld. Mooi punt mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Nagalo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Pff ja dat wil nog niet vlotten, krijgt Obispo ook nog hoop op een toekomst bij PSV op deze manier... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 31 minuten geleden zei The Saint: Nagalo Doet ie goed of slecht? Ik heb hem met FM24, ben tevreden over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 30 minuten voetballen en dan geblesseerd afhaken Beetje zoals ik het ook zou doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Weer een aardig oefenpotje dit. Oh wacht, is gewoon Eredivisie natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Het is wel ronduit bizar hoeveel rode kaarten PSV mee heeft gekregen in het afgelopen jaar. PSV: 9, waarvan 2 Europees Ajax: 7, waarvan 4 Europees AZ: 4, waarvan 1 Europees Twente: 3 Feyenoord: 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Je bedoelt hoe veel aanslagen we te verduren hebben gekregen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten