Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei The Saint:

Die clausule is verlopen. Was tot eind juni schijnbaar. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Gladbach nu akkoord gaat met een bedrag waar hij twee maanden geleden voor was opgepikt.

Heb al ergens gelezen dat Gladbach nu eerder denkt aan 25+ miljoen. Vanwege het feit dat ze waarschijnlijk geen vervanger meer kunnen halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik vind het toch wel heftig om te zien dat wij in Nederland zo weinig daadkracht hebben deze zomer. Vrijwel geen enkele club is er eind augustus nog niet klaar voor. Het lijkt wel alsof er iets staat te gebeuren waar de clubs al meer vanaf weten want iedereen pakt niet echt door. Hoe the F moeten wij zo in Europa ons gaan weren met zulke selecties. ;c Bizar.

Eens, maar we zijn in Nederland toch altijd wel afhankelijk van transferinkomsten. En dan voornamelijk die van de Premier League clubs. Maar die lijken deze zomer ergens anders te shoppen dan bij ons. Dus het is niet heel gek dat we in Nederland ‘n soort van achter lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jotew:

Achja, bij ons is er nog altijd geen vervanger voor Brenet, en komen ze met een 24-jarige huurspeler van Celtic op de proppen als vervanger voor Propper die in maart dit jaar voor het laatst welgeteld 4 minuten in competitieverband heeft mee gedaan. Kan altijd erger :D

Zelfs wij hebben nog geen vervanger voor Brenet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei joostmakaay:

Lijkt mij niet dat Karsdorp daarmee akkoord zal gaan, zullen vast genoeg andere clubs zijn die hem wel normaal contract aanbieden.

Laten we het hopen. PSV hoeft geen rehabilitatiecentrum voor voetballers die het in de top niet gered hebben te worden wat mij betreft. Wat een armoe zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Michaelinho*:

Laten we het hopen. PSV hoeft geen rehabilitatiecentrum voor voetballers die het in de top niet gered hebben te worden wat mij betreft. Wat een armoe zeg. 

Zo slecht heeft Karsdorp het niet gedaan toch? Volgens mij 100+ potten gespeeld voor Roma, wel een langdurige kruisband blessure gehad overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Zo slecht heeft Karsdorp het niet gedaan toch? Volgens mij 100+ potten gespeeld voor Roma, wel een langdurige kruisband blessure gehad overigens.

Ja zou kunnen. Vind het gewoon in niks een PSV speler. Maargoed hebben Noa Lang ook al lopen. Dus dan kan dit er ook nog wel bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites