Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei The Saint:

Dicht tegen de 50 miljoen zal het wel worden. Leuke namen, maar zijn dat namen die ons verder gaan helpen in de CL? 

Ben vooral erg benieuwd wat Boscagli gaat doen. Contract loop niet zo lang meer en dit is zijn vijfde seizoen. Kan me indenken dat hij dit goede seizoen wil gaan verzilveren. 

Idemdito voor Teze en Benitez, maar lijkt mij verre van ideaal als zij allemaal gaan vertrekken, anders sta je met straks met een volledig nieuwe achterhoede begin volgend seizoen. Dat laatste zouden we de afgelopen vijf seizoenen maar al te blij mee zijn eigenlijk ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

50 miljoen voor Bakayoko? Menen jullie dat serieus?

Citaat

Johan Bakayoko is bezig aan zijn laatste maanden in het shirt van PSV, zo concludeert journalist Jeroen Kapteijns in een analyse over de Eindhovense koploper namens De Telegraaf. De ochtendkrant verwacht dat biedingen van 40 à 50 miljoen euro komende zomer genoeg zullen zijn om de twintigjarige buitenspeler los te weken in het Philips Stadion.

Wij beweren het niet, we bespreken enkel wat Kapteijns aangeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Wij beweren het niet, we bespreken enkel wat Kapteijns aangeeft.

Duidelijk die pipo is van de telegraaf, dus ik neem het iig niet seireus:mrgy::DW:

30 mil of meer moet kunnen maar 50, strik eromheen en weg ermee hahaha. Welke club zou zo gek zijn haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei The Saint:

Dicht tegen de 50 miljoen zal het wel worden. Leuke namen, maar zijn dat namen die ons verder gaan helpen in de CL? 

Ben vooral erg benieuwd wat Boscagli gaat doen. Contract loop niet zo lang meer en dit is zijn vijfde seizoen. Kan me indenken dat hij dit goede seizoen wil gaan verzilveren. 

Eens hoor wat betreft die namen. Die zullen zich dan echt nog moeten bewijzen. Dat is zeker allemaal nog geen CL niveau. 

11 minuten geleden zei joostmakaay:

Idemdito voor Teze en Benitez, maar lijkt mij verre van ideaal als zij allemaal gaan vertrekken, anders sta je met straks met een volledig nieuwe achterhoede begin volgend seizoen. Dat laatste zouden we de afgelopen vijf seizoenen maar al te blij mee zijn eigenlijk ;c

En dan te bedenken dat Sambo waarschijnlijk weg wil. Het de vraag is of Dest blijft (denk het niet) en Ramalho ook mag vertrekken (?). Defensief wordt het weer een hele puzzel. Gelukkig zingen er al namen rond voor die posities ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei joostmakaay:

Teze vooral ja. Die speelt hier al zijn hele leven en heeft nu ook het seizoen van zijn leven wat dat betreft. Benitez zie ik wel blijven. Al kan het ook zo zijn dat je straks een hele achterhoede plus keeper moet vinden ergens :-D

11 minuten geleden zei Kyrill:

50 miljoen voor Bakayoko?:-D Menen jullie dat serieus?

PSV heeft afgelopen augustus een bod van 40 miljoen (Brentford) gehad. Zo gek is die 50 miljoen nu dan toch niet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@The Saint dat was ik inmiddels vergeten, daar heb je een punt. Maar zijn marktwaarde is 40 miljoen, ik zou knap vinden als hij voor 10 miljoen erboven weggaat, de Ligt ging toen der tijd voor zijn marktwaarde of iets eronder nog weg bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat
PSV gaat een forse uitbreiding van het Philips Stadion onderzoeken. Dat zegt algemeen directeur Marcel Brands dinsdag na een lyrisch rapport over de groeimogelijkheden van de club.

Uit het rapport van onderzoeksbureau Hypercube blijkt dat het Philips Stadion op de juiste plek in Eindhoven staat en dat PSV daar veel potentie heeft om te groeien. Het rapport is niet vrijgegeven door de club. Brands zegt op de site van PSV "zielsgelukkig" te zijn met de uitkomsten.

Voor PSV is het reden om te onderzoeken of het Philips Stadion kan worden uitgebreid naar een capaciteit van 45.000 toeschouwers. Met de huidige stadioncapaciteit van 35.000 toeschouwers loopt PSV ver achter op de stadions van concurrenten Ajax (55.600 plaatsen) en Feyenoord (51.177 plaatsen).

"Wij willen ambitie uitstralen en onze raad van commissarissen daagt ons daarin uit", zegt Brands. "Daarmee zeg ik niet dat we morgen het stadion gaan uitbreiden naar 45.000 plaatsen. Daarvoor zijn nog vele stappen te maken."

PSV laat eerst nog een kostenplaatje maken en toetsen of een uitbereiding technisch ook haalbaar is. Momenteel staan er tienduizend mensen op de wachtlijst voor een seizoenkaart bij de aanstaande kampioen in de Eredivisie.

"Er zijn grenzen", aldus Brands. "Maar die willen we graag verleggen, bijvoorbeeld door te overpresteren. Je kunt de markt echter niet structureel verslaan, maar je kunt 'm wel vergroten door het stadion uit te breiden."

Iedere zoveel jaar komt een uitbreiding weer bovendrijven, hopelijk pakken ze dit jaar door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Volgens Elfrink gaat PSV toch proberen om Ramalho z'n contract te verlengen, lijkt er dus op dat ook Obispo op weg naar is naar uitgang. 

Die jongen is 25 en heeft nog nooit een fatsoenlijk heel seizoen gespeeld. Ik gun hem een goeie club in het championship, daar komt ie denk ik prima tot zijn recht.

Ik hoop vooral dat Boscagli blijft. Ramalho als backup zou prima zijn als ie niet teveel wilt verdienen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites