LouisPSV Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Dat zou wel heel zuur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Wat voor een transferwaarde hanteert Maddy Jansen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Babadi brengen in deze wedstrijd is nou niet bepaald de slimste zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Deze 2e geel Is toch van 2 kanten. Wat slecht beoordeeld zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Had Obispo überhaupt wel een shirt vast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 1 uur geleden zei The Saint: Had Obispo überhaupt wel een shirt vast? Dat denk ik inderdaad ook niet. Eerder een overtreding van GAE dan van Obispo. Tweede helft was PSV volgens mij al wel bij de wedstrijd tegen Dortmund van aankomende week. Eerste helft wel overduidelijk de betere partij en vergaten ze het al wel een beetje te beslissen. Denk wel dat deze wedstrijd heel erg duidelijk maakte dat er een ongelooflijk groot verschil zit tussen de top 5 dit jaar en de rest van de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Als het daadwerkelijk een overtreding van Obispo was dan geef je toch voordeel? Raar gefloten weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 25 minuten geleden zei Thierryvane: Als het daadwerkelijk een overtreding van Obispo was dan geef je toch voordeel? Raar gefloten weer. Dat schijnt dus niet te kunnen wanneer er rood gegeven moet worden ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart (bewerkt) Als PSV een beslissing van de scheidsrechter tegen heeft, dan wordt Bosz wel tegen het onredelijke aan zeg. Je krijgt wel eens een beslissing tegen, dat hoort erbij en deze heeft nauwelijks impact. Obispo mist alleen een wedstrijd. Je kunt ook overdrijven in de act van de kritische trainer. 9 maart bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 4 uur geleden zei Thierryvane: Als het daadwerkelijk een overtreding van Obispo was dan geef je toch voordeel? Raar gefloten weer. In deze situatie vind ik dat verder ook wel lastig hoor. Als Obispo een overtreding maakt, dan maakt die speler van GAE daarna een overtreding. In het voordeel maakt de speler van Eagles dus een overtreding en dan vind ik het goed dat je terug fluit naar de eerste overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Zou mij weinig verbazen als je volgend seizoen gewoon met een geheel nieuwe verdediging speelt, Ramalho vertrekt sowieso, Obispo lekker naar een Vitesse of Sparta laten vertrekken, Boscagli en Teze zal aardig wat interesse voor zijn gok ik zo. Met dat in het vooruitzicht moet je die koopoptie op Dest haast wel gaan lichten, aangezien je anders wel heel veel nieuwe spelers op een moment moet gaan inpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Veerman mee, Saibari nog niet. Wel echt te hopen dat hij ook kan starten. Die was wel zo geil goed in de thuiswedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Lekker filmpje zeg, hopen dat Veerman fit genoeg is om een volle wedstrijd te spelen, ik acht de kans 50/50 m.b.t. doorgaan naar de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Veerman start gelukkig en Schouten mag lekker ballen van achteruit. Stiekem ben ik nog ‘t meest blij dat Lozano niet in de basis staat. Tillman speelt zoveel keer beter. Heb een goed gevoel over straks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Aan de ene kant voel ik heel veel spanning. Aan de andere kant ben ik bang voor een 4-1 pandoering. Jammer dat ik op het werk zit, ik kan wel kijken, maar ideaal is anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Succes vanavond, hopelijk word het een beetje gezellig hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 12 uur geleden zei The Saint: Zin in! Ondanks dat ik geen Psv fan ben, toch echt mooi filmpje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 6 minuten geleden zei La Pulga: Succes vanavond, hopelijk word het een beetje gezellig hier. Tis altijd gezellig in Brabant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 4 minuten geleden zei The Saint: Tis altijd gezellig in Brabant Ja MU = tegenwoordig ook in Brabant, handig om even te ontgroenen hier voor de meeting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Wisselen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Prima begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Bakayoko duidelijk (nog) niet het niveau maar toont ook gewoon geen inzet, Bosz mag wel een Gaaei'tje doen en Lozano brengen over 5 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 3 minuten geleden zei joostmakaay: Bakayoko duidelijk (nog) niet het niveau maar toont ook gewoon geen inzet, Bosz mag wel een Gaaei'tje doen en Lozano brengen over 5 minuten. Niet dat Lozano dan de golden goose is maar Baka is vandaag wel heel matig nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 10 minuten geleden zei Erwin.: Niet dat Lozano dan de golden goose is maar Baka is vandaag wel heel matig nog Niet alleen vandaag. Is wel een beetje zijn standaard niveau dit toch de laatste weken/maanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten