Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei The Saint:

Had Obispo überhaupt wel een shirt vast? 

Dat denk ik inderdaad ook niet. Eerder een overtreding van GAE dan van Obispo.

Tweede helft was PSV volgens mij al wel bij de wedstrijd tegen Dortmund van aankomende week. Eerste helft wel overduidelijk de betere partij en vergaten ze het al wel een beetje te beslissen.

Denk wel dat deze wedstrijd heel erg duidelijk maakte dat er een ongelooflijk groot verschil zit tussen de top 5 dit jaar en de rest van de competitie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Thierryvane:

Als het daadwerkelijk een overtreding van Obispo was dan geef je toch voordeel? Raar gefloten weer.

Dat schijnt dus niet te kunnen wanneer er rood gegeven moet worden ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als PSV een beslissing van de scheidsrechter tegen heeft, dan wordt Bosz wel tegen het onredelijke aan zeg. Je krijgt wel eens een beslissing tegen, dat hoort erbij en deze heeft nauwelijks impact. Obispo mist alleen een wedstrijd.

Je kunt ook overdrijven in de act van de kritische trainer.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Als het daadwerkelijk een overtreding van Obispo was dan geef je toch voordeel? Raar gefloten weer.

In deze situatie vind ik dat verder ook wel lastig hoor. Als Obispo een overtreding maakt, dan maakt die speler van GAE daarna een overtreding. In het voordeel maakt de speler van Eagles dus een overtreding en dan vind ik het goed dat je terug fluit naar de eerste overtreding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou mij weinig verbazen als je volgend seizoen gewoon met een geheel nieuwe verdediging speelt, Ramalho vertrekt sowieso, Obispo lekker naar een Vitesse of Sparta laten vertrekken, Boscagli en Teze zal aardig wat interesse voor zijn gok ik zo. 

Met dat in het vooruitzicht moet je die koopoptie op Dest haast wel gaan lichten, aangezien je anders wel heel veel nieuwe spelers op een moment moet gaan inpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veerman start gelukkig en Schouten mag lekker ballen van achteruit. Stiekem ben ik nog ‘t meest blij dat Lozano niet in de basis staat. Tillman speelt zoveel keer beter. Heb een goed gevoel over straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Bakayoko duidelijk (nog) niet het niveau maar toont ook gewoon geen inzet, Bosz mag wel een Gaaei'tje doen en Lozano brengen over 5 minuten.

Niet dat Lozano dan de golden goose is maar Baka is vandaag wel heel matig nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites