Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Geweldige loting! Dit worden twee heerlijke potjes hoor, pfoeh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Echt alles zit mee daar hoor, niet normaal Zelfs de loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Eerste in een poule met PSG, Milan en Newcastle. Behoorlijk pittig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Mooi affiche, moet te doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Beste loting die je kon krijgen. Mooi affiche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Geweldig affiche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Imo de enige waar je een kans hebt om door te gaan, zeker met het voetbal wat de laatste weken (kunnen) spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Loting met perspectief en mooie awayday voor de supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Als ze daarna nog een Inter of Atletico loten, dan zie ik ze wel twee potjes in de halve finales afwerken hoor. Maar eerst Dortmund maar even... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Dortmund Genieten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 uur geleden zei Keeza: Als ze daarna nog een Inter of Atletico loten, dan zie ik ze wel twee potjes in de halve finales afwerken hoor. Maar eerst Dortmund maar even... Ik zie 0.0 reden om het daar nu al over te hebben, Dortmund wordt al moeilijk genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 4 uur geleden zei Kyrill: NIks bijzonders. Alexis Macallister werd zelfde gevraagd bij Liverpool en antwoorde 1x Als hij de vraag opvatte als 'Hoe vaak won Liverpool de Premier League?', dan klopt 1 wel. Dus misschien begreep hij de vraag anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 1 minuut geleden zei Tim': Als hij de vraag opvatte als 'Hoe vaak won Liverpool de Premier League?', dan klopt 1 wel. Dus misschien begreep hij de vraag anders. Helaas, goed geprobeerd maar nee. Vraag was niet Premier League maar Hoeveel League Title's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 49 minuten geleden zei Kyrill: Helaas, goed geprobeerd maar nee. Vraag was niet Premier League maar Hoeveel League Title's Dat zeg ik: misschien vatte hij die vraag zo op. Ik zeg nergens dat dat ook echt de vraag was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 minuten geleden zei Tim': Dat zeg ik: misschien vatte hij die vraag zo op. Ik zeg nergens dat dat ook echt de vraag was. Ja hebt gelijk hier het filmpje: https://www.goal.com/en/lists/liverpool-alexis-mac-allister-darwin-nunez-champions-league-record/blt0eaf0c5f9dd87094#cse7a9bbdcedb5a7ff Hij dacht sinds oprichting van de PL en was in de war dus. Maar bedoelde 1+18 , 19 in totaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 WK voor clubs here we come, hoeven enkel ff de Champions League binnen te slepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 10 minuten geleden zei joostmakaay: WK voor clubs here we come, hoeven enkel ff de Champions League binnen te slepen. Dan heb jij hele andere info dan Kale& Kokkie die beweren je WK voor clubs al kan halen, met ver komen in de Confetti League.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 14 minuten geleden zei Kyrill: Dan heb jij hele andere info dan Kale& Kokkie die beweren je WK voor clubs al kan halen, met ver komen in de Confetti League.... https://www.voetbalzone.nl/nieuws/deelname-aan-wk-clubs-onmogelijk-voor-ajax-en-feyenoord-psv-heeft-mirakel-nodig/428406 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Kyrill: Dan heb jij hele andere info dan Kale& Kokkie die beweren je WK voor clubs al kan halen, met ver komen in de Confetti League.... De bron van de informatie van onze vrienden Kale en Kokkie is de Telegraaf. Deze informatie is inmiddels achterhaald en niet juist. Gister is aangegeven dat het enkel om behaalde resultaten in de Champions League gaat. Uit die eerdere (onjuiste) berichtgeving van de telegraaf kwam ook het nieuwsbericht op de Feyenoord sites tot stand, waarin stond dat Feyenoord op pole position stond om naar het WK te gaan. Ik had mijn ticket naar Amerika al geboekt.. 18 december 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 1 uur geleden zei Beppu: De bron van de informatie van onze vrienden Kale en Kokkie is de Telegraaf. Deze informatie is inmiddels achterhaald en niet juist. Gister is aangegeven dat het enkel om behaalde resultaten in de Champions League gaat. Uit die eerdere (onjuiste) berichtgeving van de telegraaf kwam ook het nieuwsbericht op de Feyenoord sites tot stand, waarin stond dat Feyenoord op pole position stond om naar het WK te gaan. Ik had mijn ticket naar Amerika al geboekt.. Gezien de drukte in het schema moet je dat hele WK voor clubs sowieso niet willen. Zal ook allemaal weer weer in van die gure landen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) Dortmund live zien spelen dit jaar, speelden ontzettend teleurstellend. Liggen echt kansen voor PSV. Op 17-12-2023 om 17:43 zei MetalMichael: Wat boeit het een broodvoetballer als Bakayoko dat PSV in de jaren '30 kampioen is geworden? Gewoon dom dat je dat niet weet. Beetje interesse tonen in de club waar je voor speelt. In het jaar voordat Bakoyoko bij PSV kwam, waren ze nog kampioen geworden. Hij speelt er nu ook al 5 jaar. PSV is geen kleine club die bijna nooit kampioen wordt. Het is na Ajax, de meest succesvolle club van Nederland, dat mag je wel weten toch. 18 december 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Bakayoko weet ook niet dat er nog 10 andere op het veld staan, dus dit verbaasd mij eigenlijk niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 15 minuten geleden zei cimbomcu: Dortmund live zien spelen dit jaar, speelden ontzettend teleurstellend. Liggen echt kansen voor PSV. Gewoon dom dat je dat niet weet. Beetje interesse tonen in de club waar je voor speelt. In het jaar voordat Bakoyoko bij PSV kwam, waren ze nog kampioen geworden. Hij speelt er nu ook al 5 jaar. PSV is geen kleine club die bijna nooit kampioen wordt. Het is na Ajax, de meest succesvolle club van Nederland, dat mag je wel weten toch. Weet jij uit je hoofd hoe vaak Ajax de beker heeft gewonnen? Snap niet zo goed dat hij daarop aangekeken wordt, wat boeit het? Denk dat ze het belangrijker vinden dat hij er eentje meer maakt en niet weer hoevaak PSV kampioen is geworden, dan dat hij er eentje minder maakt, maar het wel weet. Nondiscussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Sowieso al die ‘content’. Laat die gasten lekker trainen en in hun vrije tijd wat voor zichzelf doen. Niemand die het echt boeiend vindt, is gewoon lekker wegkijkmateriaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 uur geleden zei MetalMichael: Weet jij uit je hoofd hoe vaak Ajax de beker heeft gewonnen? Snap niet zo goed dat hij daarop aangekeken wordt, wat boeit het? Denk dat ze het belangrijker vinden dat hij er eentje meer maakt en niet weer hoevaak PSV kampioen is geworden, dan dat hij er eentje minder maakt, maar het wel weet. Nondiscussie. Het is PSV he, waar die voor speelt, geen VVV. Als hij er 2 kampioenschappen naast zit, snap ik het. Maar hij hij zit er 18 naast. Ik verwacht wel van een speler van een topclub dat hij weet dat hij voor een topclub speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten