Erwin. Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 36 minuten geleden zei joostmakaay: Tillman speelt echt fenomenaal goed zeg Deze bal ook weer fantastisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Best goed voetbal laten zien, Benitez pakt nog een punt voor je in de laatste seconden van de wedstrijd, mag toch wel hopen dat Babadi gaat verlengen nu hij ook z'n CL-debuut heeft mogen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 8 minuten geleden zei joostmakaay: Best goed voetbal laten zien, Benitez pakt nog een punt voor je in de laatste seconden van de wedstrijd, mag toch wel hopen dat Babadi gaat verlengen nu hij ook z'n CL-debuut heeft mogen maken. Ben er bang voor. Verder best leuke pot gezien. Zou die bal van Til een schot op goal zijn geweest of toch een voorzet op Pepi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 34 minuten geleden zei The Saint: Ben er bang voor. Verder best leuke pot gezien. Zou die bal van Til een schot op goal zijn geweest of toch een voorzet op Pepi? In zijn hoofd twijfelde hij waarschijnlijk. Wel een typische Til- bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Hij was wel erg hard hè. Na vandaag wel definitief om wat betreft Tillman. Die koopoptie maar snel lichten. Die was om en nabij €12M geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Mogelijke tegenstanders PSV: Bayern München Real Madrid Real Sociedad Atlético Madrid Borussia Dortmund Manchester City FC Barcelona Iederen hopen dat Sociedad uit de koker komt, denk ik? Of anders Dortmund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 20 minuten geleden zei 007mark: Mogelijke tegenstanders PSV: Bayern München Real Madrid Real Sociedad Atlético Madrid Borussia Dortmund Manchester City FC Barcelona Iederen hopen dat Sociedad uit de koker komt, denk ik? Of anders Dortmund. Ik denk idd Dortmund en Sociedad nog meest ''gunstige'' is ja, al die andere ploegen wordt het wel heel moeilijk... Of Bosz moet heel goed gekeken hebben naar Atletico tegen Feyenoord 2x, en misschien denken het beter te kunnen? Maar dat denk ik haast van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Zou zeggen vooral geen City en de beide Madrileense clubs niet. Rest laat maar komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 7 uur geleden zei The Saint: Zou zeggen vooral geen City en de beide Madrileense clubs niet. Rest laat maar komen. Dit inderdaad en qua gevoel ook liever geen Bayern ook al hebben die geen topjaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 @Kyrill hoe kom je erbij dat Pepi 17m gekost heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 57 minuten geleden zei joostmakaay: @Kyrill hoe kom je erbij dat Pepi 17m gekost heeft? Is het nog meer dan? Hoeveel is volgens jou dan, bro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 43 minuten geleden zei Kyrill: Is het nog meer dan? Hoeveel is volgens jou dan, bro? Volgens Elfrink ligt het ~10m + een doorverkoopclausule voor Augsburg, vandaar dat ik vroeg hoe jij bij die 17m kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 2 uur geleden zei joostmakaay: Volgens Elfrink ligt het ~10m + een doorverkoopclausule voor Augsburg, vandaar dat ik vroeg hoe jij bij die 17m kwam. Weet ik niet meer. Maar dan heeft Augsburg er 6-8 miljoen verlies op gemaakt... :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Wanneer de presentator vraagt hoe vaak zijn werkgever PSV kampioen is geworden van Nederland, schiet de vleugelaanvaller in de stress. Wow, mensen gaan mijn doden. Vijf keer?” vraagt Bakayoko vervolgens aarzelend. PSV kroonde zich echter al 24 keer tot kampioen van Nederland. Bakayoko zat er dus ver naast. “Sorry. Sorry op voorhand”, besluit de aanvaller. Dit is toch erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Wanneer de presentator vraagt hoe vaak zijn werkgever PSV kampioen is geworden van Nederland, schiet de vleugelaanvaller in de stress. Wow, mensen gaan mijn doden. Vijf keer?” vraagt Bakayoko vervolgens aarzelend. PSV kroonde zich echter al 24 keer tot kampioen van Nederland. Bakayoko zat er dus ver naast. “Sorry. Sorry op voorhand”, besluit de aanvaller. Dit is toch erg. Eens, Mitchell van Bergen verdiept zich wel in de historie van de club. Dus wees er snel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Wat boeit het een broodvoetballer als Bakayoko dat PSV in de jaren '30 kampioen is geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Tien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 In wiens PSV FM game zijn wij terecht gekomen? Even kappen met save scummen graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Gaat best lekker weer, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Zo goed als Bakayoko was tegen Arsenal zo pover is het vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Ach, PSV heeft tot nu alleen maar de kleintjes gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ja, het grote Excelsior moet nog langskomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 16 uur geleden zei cimbomcu: Wanneer de presentator vraagt hoe vaak zijn werkgever PSV kampioen is geworden van Nederland, schiet de vleugelaanvaller in de stress. Wow, mensen gaan mijn doden. Vijf keer?” vraagt Bakayoko vervolgens aarzelend. PSV kroonde zich echter al 24 keer tot kampioen van Nederland. Bakayoko zat er dus ver naast. “Sorry. Sorry op voorhand”, besluit de aanvaller. Dit is toch erg. NIks bijzonders. Alexis Macallister werd zelfde gevraagd bij Liverpool en antwoorde 1x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Er wordt in ieder geval eentje bijgeschreven vlak voor de zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Oef Dortmund, niet eens onhaalbaar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten