Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei joostmakaay:

Best goed voetbal laten zien, Benitez pakt nog een punt voor je in de laatste seconden van de wedstrijd, mag toch wel hopen dat Babadi gaat verlengen nu hij ook z'n CL-debuut heeft mogen maken.

Ben er bang voor. 

Verder best leuke pot gezien. Zou die bal van Til een schot op goal zijn geweest of toch een voorzet op Pepi? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei 007mark:

Mogelijke tegenstanders PSV:
Bayern München
Real Madrid
Real Sociedad
Atlético Madrid
Borussia Dortmund
Manchester City
FC Barcelona

Iederen hopen dat Sociedad uit de koker komt, denk ik? Of anders Dortmund.

Ik denk idd Dortmund en Sociedad nog meest ''gunstige'' is ja, al die andere ploegen wordt het wel heel moeilijk...

Of Bosz moet heel goed gekeken hebben naar Atletico tegen Feyenoord 2x, en misschien denken het beter te kunnen? Maar dat denk ik haast van niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer de presentator vraagt hoe vaak zijn werkgever PSV kampioen is geworden van Nederland, schiet de vleugelaanvaller in de stress.

Wow, mensen gaan mijn doden. Vijf keer?” vraagt Bakayoko vervolgens aarzelend. PSV kroonde zich echter al 24 keer tot kampioen van Nederland. Bakayoko zat er dus ver naast. “Sorry. Sorry op voorhand”, besluit de aanvaller.

:-D :-D Dit is toch erg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Wanneer de presentator vraagt hoe vaak zijn werkgever PSV kampioen is geworden van Nederland, schiet de vleugelaanvaller in de stress.

Wow, mensen gaan mijn doden. Vijf keer?” vraagt Bakayoko vervolgens aarzelend. PSV kroonde zich echter al 24 keer tot kampioen van Nederland. Bakayoko zat er dus ver naast. “Sorry. Sorry op voorhand”, besluit de aanvaller.

Dit is toch erg. 

Eens, Mitchell van Bergen verdiept zich wel in de historie van de club. Dus wees er snel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei cimbomcu:

:-D :-D Dit is toch erg. 

NIks bijzonders. Alexis Macallister werd zelfde gevraagd bij Liverpool en antwoorde 1x:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites